Od 4 stycznia 2016 wydłużamy godziny pracy Asysty Comarch ERP

5 pkt
Zbigniew Rymarczyk napisał/a o
Chmura
Chmura artykułów: 23

Ogólne
Ogólne artykułów: 114

3 lata temu

Szanowni Państwo z systemów Comarch ERP korzysta już ponad 200 tys. Klientów. Z tego ponad 100 tys. pracuje w Chmurze Comarch. Czujemy w związku z tym jeszcze większą odpowiedzialność. Rosnąca grupa Klientów pracuje na naszych systemach codziennie przez kilkanaście godzin, nieraz 7 dni w tygodniu.

Wiele lat temu zdefiniowaliśmy misję, której głównym założeniem jest ciągłe zwiększanie satysfakcji Klientów i Partnerów Comarch.

Stawiamy sobie za punkt honoru, żeby to zobowiązanie nie było jedynie pustym marketingowym sloganem. Dlatego postanowiliśmy od stycznia 2016 r. wydłużyć czas pracy Asysty merytorycznej i technicznej Comarch ERP. Nasi konsultanci techniczni będą dla Państwa dostępni w dni powszednie od 8.00 do 18.00 oraz w soboty od 9.00 do 14.00.
W Comarch rozumiemy, jak ważne jest wsparcie Klienta nie tylko w procesie wyboru dostawcy oprogramowania, ale również - a może przede wszystkim - na co dzień, podczas korzystania z systemu ERP. Wiem, że pomoc ta jest szczególnie potrzebna na początku roku, gdy zmieniają się przepisy prawa.

Każdy Użytkownik programu Comarch ERP w ramach miesięcznych opłat abonamentowych w chmurze lub w ramach rocznych opłat upgrade w modelu stacjonarnym otrzymuje wsparcie merytoryczne i techniczne od pracowników Comarch. Serdecznie zapraszamy do korzystania z tych usług.

PS. Oczywiście ten zwiększony zakres wsparcie nie wiąże się z żadnymi dodatkowymi opłatami.

Komentarze:

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł