Comarch B2B beta - nowy interfejs!

3 pkt
Sebastian Ozdoba napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B artykułów: 21

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu

Szanowni Państwo, 
Zgodnie z zapowiedziamy wydaliśmy w dniu 30.05.2018 wersję BETA nowego interfejsu Comarch B2B.

Największe wyróżniki to:
- zmiana technologiczna (wymiana komponentu AngularJS na Angular 5.x)
- poprawa wydajności wyświetlania list (w szczególności list produktowych)
- nowy, jeszcze bardziej intuicyjny interfejs
- strona "Aktualności" wraz z predefiniowanym miejscem na bannery

Zachęcam do zapoznania się z wersją BETA pod adresem:
https://betab2b-xl.comarch.pl

Dane do logowania
firma: demo
pracownik: jan kowalski
hasło: demo

Wersja można otrzymać do indywidulanych testów w środowisku Comarch ERP XL 2018.1 lub Comarch ERP Altum 2018.1 po kontakcie z Asystą Techniczną za pośrednictwem Systemu Obsługi Zgłoszeń.
Planowane wydanie wersji finalnej: pierwszy tydzień lipca 2018.

Z poważaniem,
Zespół Comarch e-Commerce

[Edit] 20.06.2018
Udostępniliśmy betę nr 2 z pełni responsywnym interfejsem.

[Edit] 12.07.2018
Udostępniliśmy pierwszego kandydata do wersji finalnej. 
Jeśli ktoś z Państwa jest zainteresowany otrzymać taką wersję zachęcam do kontaktu przez System Obsługi Zgłoszeń

Komentarze:

User Avatar
partner
Łukasz Bielakiewicz
143 pkt
1 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
7 komentarzy
13 92%
1 pkt
 
Łukasz Bielakiewicz odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu
A będzie wersja responsywna? Bo teraz trochę słabo to wyglada na telefonie np.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu

Oczywiście że będzie.
BETA jeszcze nie jest w pełni przygotowana pod responsywnośc, stąd nazwa BETA :)

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu

Nie, to jest Comarch B2B w nowej odsłonie.  Nadal to ta sama aplikacja jednak z nowym interfejsem dostosowanym do dzisiejszych realiów.

Mamy w ofercie Comarch e-Sklep B2B, jednak są tu różne systemy a największa różnica jest w sposobie działania: jeden działa offline (Comarch e-Sklep) a drugi online (Comarch B2B).

User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 709 pkt
0 pytań
231 odpowiedzi
20 pomysłów
152 komentarzy
138 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu

Czyli dobrze rozumiem, że prócz Comarch e-Sklep mamy B2B który będzie w dwóch odsłonach?

-Comarch e-Sklep B2B (offline z synchronizacją podobny do e-sklepu)

-Comarch B2B (online rozwiązanie jak dotychczas)

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu

Tak.
- Comarch B2B działa z Comarch ERP XL / Altum na bazach tychże systemów online
- Comarch e-Sklep B2B działa z Comarch Optima, XL, Altum w postaci wymiany danych offline


User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu

Nie ma obecnie planów zakończenia wsparcia dla Comarch B2B, tym bardziej że realizujemy nowy interfejs i zmianę technologiczną (przypominam jednak o zakończeniu wsparcia dla Comarch ERP Pulpit Kontrahenta z dniem 31.12.2018)

Comarch B2B dedykujemy dla firm które chcą realizować procesy online i jest to dla nich kluczowe, Comarch B2B nie ma także typowych konsumenckich rozwiązań: blogów, newsletterów, subskrybentów.
To główne różnice między obydwoma produktami

User Avatar
partner
Łukasz Bielakiewicz
143 pkt
1 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
7 komentarzy
13 92%
1 pkt
 
Łukasz Bielakiewicz odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu

Czy w tej wersji będzie opcja zmiany hasła przez klienta?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

4 mie. temu

Ta funkcja jest także w starym GUI, działa tylko nie tak jak powinna, kompletnie nieintuicyjne działanie. Samymi funkcjami biznesowymi zajmiemy się po wydaniu nowego GUI.

[Edit] Cofam, jest opcja przypomnienia hasła, a nie jego zmiany. 
Pisałem o funkcji przypomnienia hasła, która działa nieintuicyjnie, hasło można zmienić tylko w systemie ERP

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 352 pkt
13 pytań
180 odpowiedzi
20 pomysłów
64 komentarzy
208 96%
oceń
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu
Planujecie wdrożyć wyszukiwanie towaru po kodzie obcym?
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu

Można to zrobić już teraz

Należy dodać do procedury SearchArticles pole z bazy zgodnie z przyjętą konwencją nazewnictwa oraz zmodyfikować plik wyszukiwarki: CustomerPanel.indexservice.exe.config  podając to pole do wyszukiwania w sekcji

<scope name="Products">
<field name ="Code" weight="9"/>
<field name ="Name" weight="8"/>
<field name ="Brand" weight="7"/>
<field name ="Producer" weight="6"/>
<field name ="Description" weight="5"/>
<field name ="MojeNowePole" weight="waga wyszukiwania, im wyższa tym wyżej w wynikach"/>

</scope>

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu

Wszystkie procedury dotyczące Comarch B2B są w schemie CustomerPanel. Zatem wyszukiwanie zaczyna się od CustomerPanel.Search, mamy tam Articles, Complaints, Orders itd.

W każdej tej procedurze można dodawać pola do wyszukiwania w ten sam sposób jak opisany powyżej. 

Nie mamy w tej chwili dodatkowej dokumentacji, dodamy taką informację.

User Avatar
klient
Tomasz Szukała
20 pkt
2 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Tomasz Szukała odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu

Nas też to bardzo interesuje.

Powinno być wyszukiwanie po polu "Symbol" z kartoteki produktu.

Testowałem wyszukiwarkę w wersji beta  -  tragedia!!!

Jeżeli mi to nie działało - to nasi klienci zupełnie sobie z tym nie poradzą.

Już wcześniej klienci narzekali , że nic nie mogą znaleźć.

Wyszukiwarka musi działać w całym drzewie produktów a nie tylko w aktualnej gałęzi. (tak to działało dotychczas). Aktualnie w wersji beta nawet nie wyszukuje w bieżącej gałęzi - mało tego zmienia gałąź na inną!??

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu

Jak pisałem powyżej, można dodać dowolne pola do wyszukiwania, po to jest otwarty mechanizm.
Wyszukiwarka działa dokładnie tak samo jak w obecnej wersji, nie ma tam zmian.
Wyszukiwanie działa w obrębie wszystkich produktów

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 352 pkt
13 pytań
180 odpowiedzi
20 pomysłów
64 komentarzy
208 96%
oceń
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu
A na XLu 2017.2 nie zadziała?
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 373 pkt
2 pytań
360 odpowiedzi
5 pomysłów
148 komentarzy
281 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu

System ERP nie ma znaczenia

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Sylwester Pytkowski
2 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
1 pkt
 
Sylwester Pytkowski odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

3 mie. temu

Czy planują Państwo w strefie klienta dostęp do faktur vat?

I najlepiej jakby klient miał opcję pobierania faktury PDF.

Nasi klienci o tą ciągle pytają.

Pozdrawiam

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 709 pkt
0 pytań
231 odpowiedzi
20 pomysłów
152 komentarzy
138 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B : 0 | odpowiedzi: 160

Pulpit-Kontrahenta

2 mie. temu

W wersji beta nie widzę aby towary miały jednostki pomocnicze. W poprzednich wersjach były z tym kłopoty i tak:

1.W karcie towaru prezentowane były wpisy przelicznika z j. pomocniczej zamiastprzeliczone wartości np 100 opk = 144 m2 zamiast 1 opk = 1,44 m2


2. Po wybraniu jednostki pomocniczej na zamówieniu prezentowany był tylko przelicznik a brakowało wartości przeliczonej np kupując 4 opk widniało 100 opk = 144 m2 a przydało by się 4 opk = 5,76 m2. Podczas wyboru towaru też przydało by się aby taki przelicznik zadziałał.


3. Nie wiem czy tak miało to być ale w XL-u na kartotece towaru mamy zakładkę Aplikacje - nie zauważyłem żeby miała ona jakikolwiek wpływ na pulpit kontrahenta np takie opcje jak Status czy Flagi. Natomiast przestały dziać w pewnym momencie progi w prezentacji stanów.

Czy w wersji nowego PK te opcje brane są pod uwagę ?

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł