Comarch B2B beta - nowy interfejs!

3 pkt
Sebastian Ozdoba napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B artykułów: 25

Pulpit-Kontrahenta

rok temu

Szanowni Państwo, 
Zgodnie z zapowiedziamy wydaliśmy w dniu 30.05.2018 wersję BETA nowego interfejsu Comarch B2B.

Największe wyróżniki to:
- zmiana technologiczna (wymiana komponentu AngularJS na Angular 5.x)
- poprawa wydajności wyświetlania list (w szczególności list produktowych)
- nowy, jeszcze bardziej intuicyjny interfejs
- strona "Aktualności" wraz z predefiniowanym miejscem na bannery

Zachęcam do zapoznania się z wersją BETA pod adresem:
https://betab2b-xl.comarch.pl

Dane do logowania
firma: demo
pracownik: jan kowalski
hasło: demo

Wersja można otrzymać do indywidulanych testów w środowisku Comarch ERP XL 2018.1 lub Comarch ERP Altum 2018.1 po kontakcie z Asystą Techniczną za pośrednictwem Systemu Obsługi Zgłoszeń.
Planowane wydanie wersji finalnej: pierwszy tydzień lipca 2018.

Z poważaniem,
Zespół Comarch e-Commerce

[Edit] 20.06.2018
Udostępniliśmy betę nr 2 z pełni responsywnym interfejsem.

[Edit] 12.07.2018
Udostępniliśmy pierwszego kandydata do wersji finalnej. 
Jeśli ktoś z Państwa jest zainteresowany otrzymać taką wersję zachęcam do kontaktu przez System Obsługi Zgłoszeń

Komentarze:

User Avatar
partner
Łukasz Bielakiewicz
164 pkt
1 pytań
19 odpowiedzi
1 pomysłów
13 komentarzy
33 96%
1 pkt
 
Łukasz Bielakiewicz odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
A będzie wersja responsywna? Bo teraz trochę słabo to wyglada na telefonie np.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Oczywiście że będzie.
BETA jeszcze nie jest w pełni przygotowana pod responsywnośc, stąd nazwa BETA :)

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Nie, to jest Comarch B2B w nowej odsłonie.  Nadal to ta sama aplikacja jednak z nowym interfejsem dostosowanym do dzisiejszych realiów.

Mamy w ofercie Comarch e-Sklep B2B, jednak są tu różne systemy a największa różnica jest w sposobie działania: jeden działa offline (Comarch e-Sklep) a drugi online (Comarch B2B).

User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 724 pkt
0 pytań
244 odpowiedzi
20 pomysłów
153 komentarzy
152 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Czyli dobrze rozumiem, że prócz Comarch e-Sklep mamy B2B który będzie w dwóch odsłonach?

-Comarch e-Sklep B2B (offline z synchronizacją podobny do e-sklepu)

-Comarch B2B (online rozwiązanie jak dotychczas)

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Tak.
- Comarch B2B działa z Comarch ERP XL / Altum na bazach tychże systemów online
- Comarch e-Sklep B2B działa z Comarch Optima, XL, Altum w postaci wymiany danych offline


User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 724 pkt
0 pytań
244 odpowiedzi
20 pomysłów
153 komentarzy
152 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

Czym różnić będą się platformy Sklep B2B (offline) i Comarch B2B (online) - prócz systemu licencji i sposobu synchronizacji ? Czy powstanie Sklep B2B oznacza koniec Comarch B2B ?

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

Nie ma obecnie planów zakończenia wsparcia dla Comarch B2B, tym bardziej że realizujemy nowy interfejs i zmianę technologiczną (przypominam jednak o zakończeniu wsparcia dla Comarch ERP Pulpit Kontrahenta z dniem 31.12.2018)

Comarch B2B dedykujemy dla firm które chcą realizować procesy online i jest to dla nich kluczowe, Comarch B2B nie ma także typowych konsumenckich rozwiązań: blogów, newsletterów, subskrybentów.
To główne różnice między obydwoma produktami

User Avatar
partner
Łukasz Bielakiewicz
164 pkt
1 pytań
19 odpowiedzi
1 pomysłów
13 komentarzy
33 96%
1 pkt
 
Łukasz Bielakiewicz odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Czy w tej wersji będzie opcja zmiany hasła przez klienta?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Ta funkcja jest także w starym GUI, działa tylko nie tak jak powinna, kompletnie nieintuicyjne działanie. Samymi funkcjami biznesowymi zajmiemy się po wydaniu nowego GUI.

[Edit] Cofam, jest opcja przypomnienia hasła, a nie jego zmiany. 
Pisałem o funkcji przypomnienia hasła, która działa nieintuicyjnie, hasło można zmienić tylko w systemie ERP

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 424 pkt
17 pytań
240 odpowiedzi
20 pomysłów
77 komentarzy
280 96%
oceń
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu
Planujecie wdrożyć wyszukiwanie towaru po kodzie obcym?
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

Można to zrobić już teraz

Należy dodać do procedury SearchArticles pole z bazy zgodnie z przyjętą konwencją nazewnictwa oraz zmodyfikować plik wyszukiwarki: CustomerPanel.indexservice.exe.config  podając to pole do wyszukiwania w sekcji

<scope name="Products">
<field name ="Code" weight="9"/>
<field name ="Name" weight="8"/>
<field name ="Brand" weight="7"/>
<field name ="Producer" weight="6"/>
<field name ="Description" weight="5"/>
<field name ="MojeNowePole" weight="waga wyszukiwania, im wyższa tym wyżej w wynikach"/>

</scope>

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

Wszystkie procedury dotyczące Comarch B2B są w schemie CustomerPanel. Zatem wyszukiwanie zaczyna się od CustomerPanel.Search, mamy tam Articles, Complaints, Orders itd.

W każdej tej procedurze można dodawać pola do wyszukiwania w ten sam sposób jak opisany powyżej. 

Nie mamy w tej chwili dodatkowej dokumentacji, dodamy taką informację.

User Avatar
klient
Tomasz Szukała
21 pkt
2 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
1 pkt
 
Tomasz Szukała odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

Nas też to bardzo interesuje.

Powinno być wyszukiwanie po polu "Symbol" z kartoteki produktu.

Testowałem wyszukiwarkę w wersji beta  -  tragedia!!!

Jeżeli mi to nie działało - to nasi klienci zupełnie sobie z tym nie poradzą.

Już wcześniej klienci narzekali , że nic nie mogą znaleźć.

Wyszukiwarka musi działać w całym drzewie produktów a nie tylko w aktualnej gałęzi. (tak to działało dotychczas). Aktualnie w wersji beta nawet nie wyszukuje w bieżącej gałęzi - mało tego zmienia gałąź na inną!??

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

Jak pisałem powyżej, można dodać dowolne pola do wyszukiwania, po to jest otwarty mechanizm.
Wyszukiwarka działa dokładnie tak samo jak w obecnej wersji, nie ma tam zmian.
Wyszukiwanie działa w obrębie wszystkich produktów

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 424 pkt
17 pytań
240 odpowiedzi
20 pomysłów
77 komentarzy
280 96%
oceń
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu
A na XLu 2017.2 nie zadziała?
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 400 pkt
2 pytań
390 odpowiedzi
5 pomysłów
151 komentarzy
306 95%
oceń
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

System ERP nie ma znaczenia

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Sylwester Pytkowski
2 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
1 pkt
 
Sylwester Pytkowski odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
11 mie. temu

Czy planują Państwo w strefie klienta dostęp do faktur vat?

I najlepiej jakby klient miał opcję pobierania faktury PDF.

Nasi klienci o tą ciągle pytają.

Pozdrawiam

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 724 pkt
0 pytań
244 odpowiedzi
20 pomysłów
153 komentarzy
152 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 207

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
10 mie. temu

W wersji beta nie widzę aby towary miały jednostki pomocnicze. W poprzednich wersjach były z tym kłopoty i tak:

1.W karcie towaru prezentowane były wpisy przelicznika z j. pomocniczej zamiastprzeliczone wartości np 100 opk = 144 m2 zamiast 1 opk = 1,44 m2


2. Po wybraniu jednostki pomocniczej na zamówieniu prezentowany był tylko przelicznik a brakowało wartości przeliczonej np kupując 4 opk widniało 100 opk = 144 m2 a przydało by się 4 opk = 5,76 m2. Podczas wyboru towaru też przydało by się aby taki przelicznik zadziałał.


3. Nie wiem czy tak miało to być ale w XL-u na kartotece towaru mamy zakładkę Aplikacje - nie zauważyłem żeby miała ona jakikolwiek wpływ na pulpit kontrahenta np takie opcje jak Status czy Flagi. Natomiast przestały dziać w pewnym momencie progi w prezentacji stanów.

Czy w wersji nowego PK te opcje brane są pod uwagę ?

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł