Nowa metoda logowania do Call Center

oceń
Magdalena Morawa napisał/a o
Ogólne
Ogólne artykułów: 114

24 d. temu

Szanowni Państwo,
w celu przyspieszenia procesu logowania, podczas kontaktu telefonicznego ze specjalistami Comarch, została dodana automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej po numerze telefonu zapisanego w bazie danych Comarch.

Aby ułatwić proces identyfikacji, prosimy o dokonanie weryfikacji podanych numerów telefonów:


1. Klient Comarch dokonuje weryfikacji/modyfikacji danych na „Indywidualnych Stronach Klientów” w obszarze „Moje dane/dane firmy” https://www.erp.comarch.pl/klienci
2. Autoryzowany Partner Comarch dokonuje weryfikacji/modyfikacji danych w aplikacji iZAM.

W sytuacji, jeśli podczas kontaktu telefonicznego z Comarch nie nastąpi identyfikacja po numerze telefonu, możliwe będzie nadal wykorzystanie dotychczasowych numerów ID i PIN, aby uzyskać potrzebne wsparcie.


Informujemy również, że zmianie uległa struktura systemu telefonicznego https://www.comarch.pl/erp/kontakt/ (pomoc techniczna).

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł