Czy wiesz, że możesz uruchomić działanie automatu synchronizacji jako usługi w systemie Comarch ERP XL?

5 pkt
Agnieszka Gabryś napisał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL artykułów: 98

Comarch ERP XL

Comarch Mobile
Comarch Mobile artykułów: 100

5 lat temu

UWAGA: Działanie automatu synchronizacji jako usługi dostępne jest od wersji 2014.1.2 systemu Comarch ERP XL.

Aby skonfigurować działanie automatu synchronizacji jako usługi należy w konfiguracji oddziału Comarch ERP Mobile Sprzedaż na zakładce Automat synchr. zaznaczyć następujące opcje: Synchronizuj automatycznie oraz Synchronizuj z wykorzystaniem usługi, jak zostało to pokazane poniżej.




Po zaznaczeniu checku Synchronizuj z wykorzystaniem usługi w sekcji: Na komputerze zostanie podpowiedziana nazwa serwera\sesja na którym będzie działała usługa Comarch ERP XL Synchronization Service.
Dodatkowo, w oknie głównym modułu należy nacisnąć na przycisk Konfiguracja logowania automatu synchronizacji, a następnie wybrać opcję: Synchronizacja jako usługa.



Po naciśnięciu na przycisk: Synchronizacja jako usługa zostanie wyświetlone okno, w którym należy zaznaczyć check: Synchronizuj z wykorzystaniem usługi, a następnie wypełnić następujące pola:
• Użytkownik - Windowsowe konto użytkownika, który ma prawo do uruchamiania usług oraz dostęp do katalogu z systemem Comarch ERP XL
• Hasło - hasło ustalone dla Windowsowego użytkownika
• Operator - operator utworzony w systemie Comarch ERP XL
• Hasło- hasło operatora utworzonego w systemie Comarch ERP XL



Zarządzanie samą usługą jest możliwe z poziomu listy usług (w systemie Windows należy uruchomić Menadżera zadań, a następnie przejść na listę usług).

Komentarze:

User Avatar
klient
Krzysztof Groszak
965 pkt
3 pytań
16 odpowiedzi
15 pomysłów
34 komentarzy
298 90%
2 pkt
 
Krzysztof Groszak odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 305 | odpowiedzi: 3018

Comarch ERP XL

Krzysztof MichalikTadeusz PacutZbigniew RymarczykJacek SadowskiMichał ZimekSzymon LiszewskiŁukasz MaszotaŁukasz Kania
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

5 lat temu

Jest Pani pewna, że jest to dostępne od wersji 2013.1.2?

Od dłuższego czasu walczymy o odpalanie synchronizacji w formie usługi. Ostatnia Państwa odpowiedź brzmiała następująco:

Planowane są testy na obecnie kończonej wersji. Testy powinny zakończyć się w tygodniu 4-11.04, po tym terminie postaram się przekazać Państwu kolejne informacje w tej sprawie.

Mamy wersję 2013.7. Wątek w SOZ - PL/XL/MOB/19827

Chyba, że mówimy o czymś innym.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Agnieszka Gabryś
6 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Agnieszka Gabryś odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 305 | odpowiedzi: 3018

Comarch ERP XL

Krzysztof MichalikTadeusz PacutZbigniew RymarczykJacek SadowskiMichał ZimekSzymon LiszewskiŁukasz MaszotaŁukasz Kania
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

5 lat temu

Witam,

w post wkradł się błąd, został on już poprawiony.

Dalsza odpowiedź w tym temacie zostanie udzielona w podanym wątku.

Pozdrawiam,

Agnieszka Gabryś

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 728 pkt
0 pytań
247 odpowiedzi
21 pomysłów
154 komentarzy
155 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 305 | odpowiedzi: 3018

Comarch ERP XL

Krzysztof MichalikTadeusz PacutZbigniew RymarczykJacek SadowskiMichał ZimekSzymon LiszewskiŁukasz MaszotaŁukasz Kania
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

5 lat temu

Rozumiem, że synchronizacja jako usługa jest możliwa do skonfigurowania tylko dla Mobilnego Sprzedawcy. Czy jest możliwość skonfigurowania usługi synchronizacji dla e-Sklepu? Przynam, że do tej pory odpalaliśmy sam synchronizator za pomocą pliku batch i harmonogramu. Niestety po zamontowaniu najnowszej wewrsji XL-a (20141.3) przestał być czytany plik CDNSynchro.exe.config. Teraz za każdym razem trzeba się logować i synchronizować ręcznie.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Agnieszka Gabryś
6 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Agnieszka Gabryś odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 305 | odpowiedzi: 3018

Comarch ERP XL

Krzysztof MichalikTadeusz PacutZbigniew RymarczykJacek SadowskiMichał ZimekSzymon LiszewskiŁukasz MaszotaŁukasz Kania
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

5 lat temu

Witam,

chciałam poinformować, iż na ten moment nie ma możliwości skonfigurowania synchronizacji jako usługi przy współpracy z Comarch iSklep24.

Synchronizację jako usługę z Comarch iSklep24 planujemy udostęnić w przyszłych wersjach systemu Comarch ERP XL.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 728 pkt
0 pytań
247 odpowiedzi
21 pomysłów
154 komentarzy
155 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 305 | odpowiedzi: 3018

Comarch ERP XL

Krzysztof MichalikTadeusz PacutZbigniew RymarczykJacek SadowskiMichał ZimekSzymon LiszewskiŁukasz MaszotaŁukasz Kania
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

5 lat temu

Witam.

Czekam na tę możliwość już od 2011 r. Niestety Pani Agnieszko optymizmem to nie napawa, bo Pani odpowiedź jest praktycznie identyczna jak ta którą otrzymałem w 2011 r. Cóż, dziękuję za informację i pozdarwiam.

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 491 pkt
28 pytań
288 odpowiedzi
22 pomysłów
80 komentarzy
349 97%
oceń
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 305 | odpowiedzi: 3018

Comarch ERP XL

Krzysztof MichalikTadeusz PacutZbigniew RymarczykJacek SadowskiMichał ZimekSzymon LiszewskiŁukasz MaszotaŁukasz Kania
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

4 lata temu

Potwierdzam, używam tej funkcjonalności (ERP XL 2014.1.4) i działa prawie bezbłędnie.

Problem pojawia się gdy serwer klucza (znajdujący się na innej maszynie) jest np. chwilowo niedostępny - usługa się wtedy wiesza. Trzeba ją "zabić". Przywrócenie serwera klucza nie powoduje jej automatycznego powrotu do funkcjonowania.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Agnieszka Gabryś
6 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Agnieszka Gabryś odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pomysłów: 305 | odpowiedzi: 3018

Comarch ERP XL

Krzysztof MichalikTadeusz PacutZbigniew RymarczykJacek SadowskiMichał ZimekSzymon LiszewskiŁukasz MaszotaŁukasz Kania
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

4 lata temu

Witam,

Dziękuję za zgłoszenie.
Chciałam poinformować, iż opisany przez Pana problem jest nam znany. Został on zaewidencjonowany w naszym wewnętrznym systemie zgłoszeń TFS pod ID: 228493.


Najlepiej, gdyby skontaktował się Pan z Asystą Techniczną w opisanej sprawie poprzez e-mail: asysta_xl@comarch.pl lub System Obsługi Zgłoszeń.

Problem planujemy wyeliminować w wersji 2015.2 systemu Comarch ERP XL.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł