Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Michał Gregorczyk

73 pkt
 
klient
0 Podziękowań
7 100%

7 pytań

7 odpowiedzi

6 100%

1 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 418 59 73 pkt
W tym miesiącu 59 59 1 pkt
Pytania i odpowiedzi 419 40 57 pkt
Pomysły i komentarze 483 41 16 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Michał Gregorczyk
73 pkt
7 pytań
7 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
Michał Gregorczyk zapytał/a o
Serwis
Serwis pytań: 110 | odpowiedzi: 362

Lukasz MaslinskiMichał GregorczykJan SzokaPiotr PrzybyszAdam UrbanikMarcin ŁachAleksander ZającMagdalena Gryga
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5321 | odpowiedzi: 20959

Optima

Natalia KurczewskaBłażej KrotoskiANETA PABIJAŃCZYKŁukasz PływaczykMirosław StaszczykMagdalena LudkiewiczDamian BaranowskiMonika Kala

Zlecenie serwisowe - widok okienka - 2020.1.1

Zaktualizowano 22 d. temu

Witam,

po aktualizacji do wersji 2020.1.1.782 zmienił się widok okienek w zleceniach serwisowych. Na zakładce zlecenia serwisowego "Dokumenty" jest to zwężone do lewej. Na zakładce czynności, okienka czynności i notatki są obok siebie a nie jedno pod drugim jak poprzednio.

Proszę o informację czy jest to zamierzone, czy to jakiś błąd po aktualizacji.

W załączeniu zrzuty ekranowe.

User Avatar
klient
Michał Gregorczyk
73 pkt
7 pytań
7 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
Michał Gregorczyk zapytał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1406 | odpowiedzi: 4279

Katarzyna MichalczewskaMonika KalaBarbara GoybyszynPatryk KrysikLesław DyrbuszPaulina JózefowskaJola BieleckasMałgorzata Kazimierczak
Comarch TNA
Comarch TNA pytań: 5 | odpowiedzi: 44

Michał GregorczykTomasz WilkAnia KowalczykAnna ChusnutdinowŁukasz Walter
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5321 | odpowiedzi: 20959

Optima

Natalia KurczewskaBłażej KrotoskiANETA PABIJAŃCZYKŁukasz PływaczykMirosław StaszczykMagdalena LudkiewiczDamian BaranowskiMonika Kala

Rejestracja czasu pracy TNA - kilka pytań do konfiguracji

Zaktualizowano miesiąc temu

Witam,

nurtuje mnie kilka kwestii w sprawie konfiguracji systemu Comarch TNA:

1. Idąc za działem FAQ: "Przed importem danych do ERP Optima należy przypisać w systemie ERP każdemu pracownikowi unikalny identyfikator w polu odpowiadającym numerowi karty" - gdzie znajduje się to pole w programie OPTIMA?

2. Chcielibyśmy korzystać z tego systemu ale z uwagi na określoną specyfikę spółki nie wszyscy pracownicy będą posiadać identyfikatory i nie wszyscy na chwile obecna będą się rejestrować przez ten system. Zgodnie z informacją ze strony pomocy: "Synchronizacja pracowników oraz struktur jest jednostronna i odbywa się w kierunku moduł Comarch ERP Optima Płace i Kadry → Comarch TNA" więc jak wybrać tych pracowników którzy będą ujęci w tym systemie?, bo nie chce aby zostali dodani wszyscy do panelu TNA.

3. Czy klucz API wygenerowany w panelu TNA zostaje powiązany z programem OPTIMA na zasadzie konfiguracji ogólnej do programu, czy do danej bazy firmowej?

4. Kiedy można się spodziewać jakiejś konkretnej instrukcji administratora do tej usługi?

Pozdrawiam

User Avatar
klient
Michał Gregorczyk
73 pkt
7 pytań
7 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
13 100%
Michał Gregorczyk zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1612 | odpowiedzi: 6094

Błażej KrotoskiRobert JaniakMonika Kalamagda janiszekMagdalena GrygaRafał MastalerzLukasz MaslinskiMarcin Szymoniak
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 58 | odpowiedzi: 818

ANNA ALTMANNPrzemysław PlucińskiJan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał Gregorczyk
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5321 | odpowiedzi: 20959

Optima

Natalia KurczewskaBłażej KrotoskiANETA PABIJAŃCZYKŁukasz PływaczykMirosław StaszczykMagdalena LudkiewiczDamian BaranowskiMonika Kala

Koniec wsparcia dla Windows 7

Zaktualizowano 8 mie. temu

Witam,

czy Comarch przewiduje tak samo jak to było w przypadku systemu operacyjnego Windows XP wyłączenie w styczniu 2020 roku wsparcia dla kolejnego systemu jakim jest Windows 7.

Data zakończenia wsparcia rozszerzonego 14.01.2020, czy po tej dacie będzie jeszcze możliwość zainstalowania oprogramowania na w/w systemie operacyjnym, czy zostanie już to definitywnie zablokowane.

Pozdrawiam