Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Dominik Wajda

729 pkt
 
klient
3 Podziękowań
227 99%

26 pytań

157 odpowiedzi

181 100%

12 pomysłów

32 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 49 50 729 pkt
W tym miesiącu 50 50 1 pkt
Pytania i odpowiedzi 56 29 370 pkt
Pomysły i komentarze 38 38 352 pkt
Najbardziej pomocni 64 58 -

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Dominik Wajda
729 pkt
26 pytań
157 odpowiedzi
12 pomysłów
32 komentarzy
408 99%
Dominik Wajda zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5133 | odpowiedzi: 20364

Optima

Natalia Jabłońskaalla ivanishchukDanuta JasikJoanna FurtakAgnieszka MajchrzakElżbieta Smolarek-DomżalskaWiesławaJANUSZ MROCZEK

NIP z przedrostkiem PL lub bez

Zaktualizowano 24 d. temu

Witam serdecznie,

Proszę o odpowiedź, czy NIP: 1231231212 i NIP: PL1231231212 należą do dwóch różnych podmiotów?

Mnie się wydaje, że nie, a właściwie jestem tego pewien, że nie.

Natomiast w Optimie przy imporcie i eksporcie dokumentów to są dwa różne podmioty.

Proszę o poprawę działania importu z plików JPK w Optimie z uwzględnieniem NIP kontrahenta zarówno z kodem kraju jak i bez kodu kraju, przynajmniej jeżeli chodzi o kraj PL. 

Ręczna edycja plików xml przed importem do Optimy jest trochę uciążliwa.

User Avatar
klient
Dominik Wajda
729 pkt
26 pytań
157 odpowiedzi
12 pomysłów
32 komentarzy
408 99%
Dominik Wajda zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1448 | odpowiedzi: 5042

Księgowość

alla ivanishchukJANUSZ MROCZEKSabina KozłowskaPatrycja ŁuczyckaAleksandra FornalczykGrzegorz BąbaAndrzej MalecEwa Kędzierska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5133 | odpowiedzi: 20364

Optima

Natalia Jabłońskaalla ivanishchukDanuta JasikJoanna FurtakAgnieszka MajchrzakElżbieta Smolarek-DomżalskaWiesławaJANUSZ MROCZEK
Społeczność
Społeczność pytań: 172 | odpowiedzi: 1014

Społeczność Comarch ERP

Piotr PrzybyszJan PietrzakIwona SzyszkoRafał Mastalerzsprzedaz.jwlIzabela KarpińskaEwa ZubaEwelina Kozanecka

OCR Faktur

Zaktualizowano miesiąc temu

Witam serdecznie,

Czy macie jakieś doświadczenia z modnym w ostatnim czasie OCR faktur? Korzystacie z jakiegoś rozwiązania? Co możecie powiedzieć o takim wprowadzaniu faktur?

Ja się skusiłem, próbuję właśnie 2 firmy i albo mam za duże wymagania, albo jednak ręcznie jest szybciej i mniej bezbłędnie :)

User Avatar
klient
Dominik Wajda
729 pkt
26 pytań
157 odpowiedzi
12 pomysłów
32 komentarzy
408 99%
Dominik Wajda zapytał/a o
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 57 | odpowiedzi: 806

Przemysław PlucińskiJan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał GregorczykŁukasz Maszota
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5133 | odpowiedzi: 20364

Optima

Natalia Jabłońskaalla ivanishchukDanuta JasikJoanna FurtakAgnieszka MajchrzakElżbieta Smolarek-DomżalskaWiesławaJANUSZ MROCZEK

Optima MyPoint okres próbny

Zaktualizowano miesiąc temu

Witam,

Czy ktoś się orientuje jak uruchomić 6 miesięczny okres próbny MyPoint dla Optimy?

Zainstalowałem MyPoint z poziomu Optimy, uruchomił się i pojawił się ekrean z napisem: "Analiz wydajności firmy przez 6 miesięcy za darmo Przygotowaliśmy okres próbny dla nowych użytkowników. Możesz anulować go w dowolnej chwili!" i link, który kieruje do https://sklep.comarch.pl/produkty/dodatkowe-aplikacje/comarch-mypoint,2,19123 gdzie można kupić wersję startową na rok za 65 PLN i na kwartał za 9 PLN, a nie ma możliwości wyboru wersji na okres próbny.

Czy mam wybrać wersję płatną na rok i jakoś wskoczy ten okres próbny?