Profil użytkownika

avatar

Jolanta Bukowska

19 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

3 pytań

0 odpowiedzi

4 100%

1 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP iFaktury
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii iBard 24
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 1531 91 19 pkt
W tym miesiącu 91 91 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 1293 45 15 pkt
Pomysły i komentarze 647 55 4 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jolanta Bukowska
19 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Jolanta Bukowska zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 2986 | odpowiedzi: 13220

Optima

Anna SzuberAgnieska Rusinek BIURO PROPTERMarzanna SapkowskaMagdalena DąbrowskaJoanna StanisławskaMarcin GospodarczykMarcin WołodźkoJoanna Jóźwiak
Techniczne
Techniczne pytań: 995 | odpowiedzi: 4016

Marcin GospodarczykMarcin WołodźkoMarcin FischerŁukasz MaślińskiDanuta KosibaKrzysztof StasinaIlona Malicka-JanekMirosław Smenda

JPK błąd techniczny?

Dodano 2 mie. temu

Witam ; wysłałam JPK w ubiegłym tygodniu plik i urząd skarbowy twierdzi, że jest on nieprawidłowy, bowiem wartości są przesunięte o jedną pozycje do przodu. Mam wersję programu 2018.0.1.549  Comarch ERP Optima i z tej wersji jest to pierwszy wysłany plik wszystkie poprzednie były bez zastrzeżeń, czy ktoś spotkał się z takim problemem? zgłosiłam to w Comarch ale cisza nic jeszcze nie wiedzą,natomiast na stronie Min.fin nie ma komunikatu o nieprawidłowościach w plikach.

User Avatar
klient
Jolanta Bukowska
19 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Jolanta Bukowska zapytał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 686 | odpowiedzi: 2376

Marek MężyńskiMonika SalawaRenata CyganAnna CiechanowiczMonika KalaMariola DominIwona SzpakowskaNatalia Kurczewska

korekta wynagrodzenia wyzerować składki

Zaktualizowano 6 mie. temu

Witam Muszę skorygować wypłaty za styczeń , luty 2017 , które są zaksięgowane. Korekta polega na wyzerowaniu składek zus , decyzja zus ( uznała że pracownik zatrudniony fikcyjnie) , wypłatę otrzymała więć chcę wyzerować składniki zus tylko aby PIT - 11 wyszedł prawidłowy

User Avatar
klient
Jolanta Bukowska
19 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Jolanta Bukowska zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 890 | odpowiedzi: 3193

Księgowość

Anna Szuberkuligowska.mariaMagdalena DąbrowskaMarek MężyńskiTomasz Makówkamonika.ogorekEwa SkrzypekIza Cieślińska
Techniczne
Techniczne pytań: 995 | odpowiedzi: 4016

Marcin GospodarczykMarcin WołodźkoMarcin FischerŁukasz MaślińskiDanuta KosibaKrzysztof StasinaIlona Malicka-JanekMirosław Smenda
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 2986 | odpowiedzi: 13220

Optima

Anna SzuberAgnieska Rusinek BIURO PROPTERMarzanna SapkowskaMagdalena DąbrowskaJoanna StanisławskaMarcin GospodarczykMarcin WołodźkoJoanna Jóźwiak

Konta walutowe i PLN

Zaktualizowano rok temu

Witam, mam problem z kontami słownikowymi posiadającymi subanalitykę walutową, w jaki sposób ustawić schematy aby w przypadku gdy pracownik ma naliczoną wypłatę w euro, natomiast przelew wychodzi z rachunku bankowego w PLN, program wyrzuca komunikat, że nie można zaksięgować na koncie walutowym .