Profil użytkownika

avatar

Jolanta Bukowska

19 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

3 pytań

0 odpowiedzi

4 100%

1 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 1535 93 19 pkt
W tym miesiącu 93 93 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 1296 39 15 pkt
Pomysły i komentarze 651 55 4 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jolanta Bukowska
19 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Jolanta Bukowska zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3396 | odpowiedzi: 14411

Optima

Daniel FąferkoOlga KrążekKatarzyna JakubowskaWojciech SałańskiJoanna TomaszewskaKrzysztof ParabiuroBartosz Huczek
Techniczne
Techniczne pytań: 1120 | odpowiedzi: 4372

Daniel FąferkoWojciech SałańskiKrzysztof ParaBartosz HuczekAgnieszka KowalskaMarcin LiszewskiMartin GryczanIzabela Stefaniak

JPK błąd techniczny?

Dodano 6 mie. temu

Witam ; wysłałam JPK w ubiegłym tygodniu plik i urząd skarbowy twierdzi, że jest on nieprawidłowy, bowiem wartości są przesunięte o jedną pozycje do przodu. Mam wersję programu 2018.0.1.549  Comarch ERP Optima i z tej wersji jest to pierwszy wysłany plik wszystkie poprzednie były bez zastrzeżeń, czy ktoś spotkał się z takim problemem? zgłosiłam to w Comarch ale cisza nic jeszcze nie wiedzą,natomiast na stronie Min.fin nie ma komunikatu o nieprawidłowościach w plikach.

User Avatar
klient
Jolanta Bukowska
19 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Jolanta Bukowska zapytał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 764 | odpowiedzi: 2519

Daniel FąferkoOlga KrążekKrzysztof ParaMonika BroniszewskaLeszek DubielEmilia Gapińska-DykielALEKSANDRAELWIRA GURSZ

korekta wynagrodzenia wyzerować składki

Zaktualizowano 10 mie. temu

Witam Muszę skorygować wypłaty za styczeń , luty 2017 , które są zaksięgowane. Korekta polega na wyzerowaniu składek zus , decyzja zus ( uznała że pracownik zatrudniony fikcyjnie) , wypłatę otrzymała więć chcę wyzerować składniki zus tylko aby PIT - 11 wyszedł prawidłowy

User Avatar
klient
Jolanta Bukowska
19 pkt
3 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Jolanta Bukowska zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1016 | odpowiedzi: 3506

Księgowość

Joanna TomaszewskaAgnieszka KowalskaNatalia StrzeszyńskaKatarzyna Witkowska-StećJanusz SromekRAMONA  KOWALSKAIzabela StefaniakDaniel Fąferko
Techniczne
Techniczne pytań: 1120 | odpowiedzi: 4372

Daniel FąferkoWojciech SałańskiKrzysztof ParaBartosz HuczekAgnieszka KowalskaMarcin LiszewskiMartin GryczanIzabela Stefaniak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3396 | odpowiedzi: 14411

Optima

Daniel FąferkoOlga KrążekKatarzyna JakubowskaWojciech SałańskiJoanna TomaszewskaKrzysztof ParabiuroBartosz Huczek

Konta walutowe i PLN

Zaktualizowano rok temu

Witam, mam problem z kontami słownikowymi posiadającymi subanalitykę walutową, w jaki sposób ustawić schematy aby w przypadku gdy pracownik ma naliczoną wypłatę w euro, natomiast przelew wychodzi z rachunku bankowego w PLN, program wyrzuca komunikat, że nie można zaksięgować na koncie walutowym .