Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Rafał Bołoz

274 pkt
 
guest
0 Podziękowań
0 0%

0 pytań

8 odpowiedzi

21 85%

1 pomysłów

23 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 124 73 274 pkt
W tym miesiącu 73 73 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 191 54 115 pkt
Pomysły i komentarze 81 25 142 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
guest
Rafał Bołoz
274 pkt
0 pytań
8 odpowiedzi
1 pomysłów
23 komentarzy
21 85%
Rafał Bołoz napisał/a o
Comarch ERP XT
Comarch ERP XT pomysłów: 82 | odpowiedzi: 1151

Nowa nazwa Comarch ERP iFaktury24

mobniskaGrzegorz MączkacentralaGRZEGORZ PORCZAKKamila Klamannofficejolanta.bejgrowiczRafał Cebulski

Możliwość wyfiltrowania korekt na liście faktur

Zaktualizowano 4 lata temu

Obecnie w iFaktury24 jest możliwość wyfiltrowania listy faktur po fakturach sprzedaży lub fakturach zaliczkowych. Aby podejrzeć wystawione przeze mnie korekty muszę klikać poszczególne faktury, dla których je wystawiłem. W przypadku firm, które wystawiają wiele korekt może być to uciążliwie, dlatego proponuję wprowadzenie opcji filtrowania dokumentów również po korektach.

Pozdrawiam,

Szanowni Państwo,

W dniu 11.03.2015 została udostępniona najnowsza wersja Comarch ERP Altum 2015.2 oraz Comarch Retail 2015.2.

Wraz z rozwojem funkcjonalnym pracujemy nad poprawą wydajności i ergonomii pracy z systemem. Przekłada się to bezpośrednio na wzrost zadowolenia naszych Klientów, czego potwierdzeniem są kolejne referencje:

Brodr. Jorgensen, międzynarodowy holding z siedzibą w Kopenhadze, zajmujący się m.in. dystrybucją detergentów, kosmetyków oraz perfum, wybrał Comarch ERP Altum, więcej >>
Ray Obuwie, lider dystrybucji i detalicznej sprzedaży obuwia w północno-wschodniej Polsce. Dzięki wdrożeniu Comarch ERP Altum oraz Comarch Retail, firma efektywnie zarządza ponad 130 sklepami więcej >>
Godan, wiodąca firma sprzedająca m.in. artykuły dekoracyjne, karnawałowe i halloween'owe powierzyła zarządzanie całą siecią sklepów detalicznych Platformie Comarch Retail, więcej >>

Sukces ten przekłada się również na wzrost sprzedaży Comarch ERP Altum oraz Comarch Retail - w 2014 roku sprzedaż licencji wzrosła o 88% w porównaniu z rokiem 2013.

Jednymi z najważniejszych funkcjonalności wprowadzonych w wersji 2015.2 jest możliwość obsługi transakcji odwrotnego obciążenia w systemie oraz współpraca z nową wersją Comarch ERP Pulpit Kontrahenta, która dzięki nowemu interfejsowi umożliwia pracę również na urządzeniach mobilnych.

Wersja 2015.2 to również kontynuacja rozwoju wielofirmowości, czyli możliwości prowadzenia wielu firm w jednym systemie oraz poszerzanie integracji z pozostałymi produktami klasy ERP 2.0. Najważniejsze zmiany wprowadzone w tym zakresie to m.in.:

• Określanie uprawnień i haseł dla wielu platform Comarch ERP Pulpit Kontrahenta w strukturze wielofirmowej,
• Umożliwienie synchronizacji atrybutów pracowników pomiędzy systemami Comarch ERP Altum i Comarch ERP Optima,
• Obsługa transakcji odwrotnego obciążenia w Comarch Retail,
• Umożliwienie wydruku faktur fiskalnych na drukarce fiskalnej w Comarch Retail POS.

Stale pracujemy również nad wzmacnianiem najważniejszej przewagi funkcjonalnej Comarch ERP Altum - Business Process Management. W tym obszarze zmiany obejmowały:

• Wprowadzenie nowych zdarzeń startowych związanych m.in. z obsługą odwrotnego obciążenia, korekt oraz opakowań,
• Poszerzenie współpracy z Microsoft Office - możliwość automatycznego dodawania i uzupełniania arkusza Excel danymi z systemu,
• Możliwość wyświetlania komunikatów w postaci okna wiadomości lub paska informacyjnego
w systemie podczas wykonywania procesów BPM,
• Poprawa ergonomii skrzynki zadań oraz systemu powiadomień,
• Umożliwienie obsługi korekt w procesie BPM w transakcjach wewnątrzwspólnotowych oraz uwzględnienie dokumentów wewnętrznych w tych transakcjach.

Z innych zmian funkcjonalnych wprowadzonych w Comarch ERP Altum warto również wyróżnić:

• Możliwość pobierania i aktualizacji danych banków w oparciu o udostępnione dane przez Krajową Izbą Rozliczeniową,
• Wprowadzenie opcji potwierdzenia odbioru na korektach,
• W przypadku korekt faktur sprzedaży, umożliwiono powiązanie powstania obowiązku podatkowego z potwierdzeniem odbioru korekty,
• Możliwość aktualizacji danych kontrahenta na zatwierdzonych fakturach zakupowo-sprzedażowych,
• W związku z obsługą odwrotnego obciążenia, wprowadzono tzw. dokument wewnętrzny umożliwiający naliczanie i odliczanie podatku na fakturach VAT.

Serdecznie zapraszamy Państwa również na konferencje Road Show Comarch beacon i Comarch ERP Altum, które odbędą się w dniach 24-27 marca kolejno w: Wrocławiu, Poznaniu, Warszawie, Krakowie. Więcej o konferencji >>

Zachęcamy do instalacji najnowszych wersji systemu i zapoznania się z dokumentem o zmianach.

Z pozdrowieniami,

Szanowni Państwo,

W dniu 18.11.2014 została udostępniona najnowsza wersja Comarch ERP Altum 2015.0 oraz Comarch Retail 2015.0. Od tych wersji systemów Klienci mogą odzwierciedlić wielofirmową strukturę w jednej bazie danych naszego systemu.

Wersja 2015.0 to ponad 300 nowych funkcjonalności, które głównie skupiały się wokół obsługi wielofirmowości, jednakże nie były to jedyne zmiany.
Zmiany związane z wielofirmowością to m.in.

- możliwość odzwierciedlenia wielu firm w jednej bazie danych systemu,
- nowe obiekty księgowe do określenia w strukturze firmy,
- obsługa "Właściciela" w obiektach księgowych,
- rozdzielność planów kont i okresów obrachunkowych pomiędzy firmami,
- walidacja księgowań oraz kontrola przeprowadzania rozliczeń możliwa do przeprowadzenia dla każdej firmy osobno,
- określanie dostępności załączników, atrybutów i kontrahentów dla każdej firmy,
- obsługa procesów pomiędzy firmami, dzięki którym system automatyzuje np. transakcje handlowe pomiędzy firmami w jednej bazie danych,
- nowy panel do zarządzania obiektami w centrach, dzięki któremu skraca się czas definicji rozbudowanych struktur uprawnień.

Od wersji 2015.0 bazując na konsolidowanych danych zebranych ze wszystkich skonfigurowanych spółek można wykonywać przekrojowe raporty Business Intelligence. Aspekt wielofirmowości został uwzględniony we wszystkich predefiniowanych raportach systemu. W jednym miejscu można również wykonać budżetowanie dla całej grupy firm.

Z innych zmian funkcjonalnych warto wymienić:

- intensywny rozwój aktywności biznesowych w Business Process Management (Workflow), których mamy już ponad 500, a wersji 2015.0 dodano 127 nowych oraz 62 nowe zdarzenia startowe przyśpieszają i ułatwiają budowę nowych procesów BPM,
- udostępnienie nowej internetowej responsywnej księgi raportów Comarch BI Point, dzięki której raporty mogą być definiowane i oglądane na dowolnym urządzeniu mobilnym,
- rozwój cenników i rabatów m.in. umożliwiono definiowanie cenników progowych,
- pełną obsługę nieustalonej wartości dostawy, która umożliwia sprzedaż towaru przed finalnym określeniem kosztów zakupu,
- obsługę kategorii artykułów dzięki której Klient może rozbudować używane typy artykułów w firmie,
- obsługę artykułów powiązanych, dzięki którym sprzedawca może zaproponować artykuły powiązane z produktem, który klient kupuje,
- intensywny rozwój jednostek miar w systemie, dzięki któremu możliwe jest m.in. uzyskanie statystyk z dokumentów dotyczących masy i objętości sprzedanych artykułów,
- obsługę profili w Comarch ERP Auto Update, która umożliwia wygodniejsze zarządzanie aktualizacjami produktów.

W wersji 2015.0 przygotowano również funkcjonalności potrzebne do współpracy z nowym produktem do obsługi magazynu wysokiego składowania Comarch WMS, który swoją premierę będzie miał 01.12.2014. Rozwijana również była współpraca z:

- Comarch ERP Mobile Kierownik Sprzedaży 2015.0 m.in. o możliwości planowania spotkań, kontaktów i zadań,
- Comarch ERP Mobile Sprzedaż 2015.0 m.in. o możliwość wypełniania kwestionariuszy i wystawiania Zapytań Ofertowych Sprzedaży,
- Comarch ERP e-Sklep m.in. o możliwość znakowania artykułów.