Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Karolina Sypuła

100 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

13 pytań

14 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 302 98 100 pkt
W tym miesiącu 98 98 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 227 65 100 pkt
Pomysły i komentarze 793 34 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Karolina Sypuła
100 pkt
13 pytań
14 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Karolina Sypuła zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1525 | odpowiedzi: 5802

Marta BukowskaSławomir PiernickiTymoteusz WojnarowskiPiotr PrzybyszEdyta ProgresPiotr ZarzyckiMonika KalaMarek Kwiatkowski
Comarch HRM
Comarch HRM pytań: 29 | odpowiedzi: 92

Karolina SypułabrakMonika KalaAleksandra KnopMaciej PokojskiBartosz ZamelskiMagdalena GutkowskaDominik Nowak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz

Gdzie sprawdzę adrs e-mail pracownika do logowania HRM?

Zaktualizowano 15 d. temu

Po aktualizacji do wersji 9, nie mogę się zalogować na konto administratora. Odzyskiwanie hasła wskazuje mi że "Reset hasła jest niemożliwy. Podany adres mailowy nie jest powiązany z kontem Użytkownika Comarch HRM. Skontaktuj się z Administratorem."

W panelu Optima Kadry i Płace jest wpisywany przeze mnie adres. Czy w bazie danych HRM może być inny adres niż ten który widzę w Optima? 

Ja dostać się na konto administracyjne?  W jakie sposób odzyskać / zresetować hasło?

User Avatar
klient
Karolina Sypuła
100 pkt
13 pytań
14 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Karolina Sypuła zapytał/a o
Handel
Handel pytań: 869 | odpowiedzi: 3353

Handel

Łukasz FrankowskiAnna PawlicaDariusz KnopikDamian DębickiJANUSZ MROCZEKWioleta KaniaJakub PrażmowskiKarolina Sypuła
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz
Księgowość
Księgowość pytań: 1403 | odpowiedzi: 4909

Księgowość

Maciej Strzeleckiartur lubiczGminny Zakład KomunalnyMONIKA PIOTROWSKAJustyna LewandowskaWioleta CzesakWioleta KaniaJerzy Ziaja

Faktura korekta - Jak skorygować datę sprzedaży na fakturze?

Zaktualizowano 15 d. temu

Mam wystawioną fakturę PL z błędna datą sprzedaży. Nie mogę już jej anulować. Faktura dotyczy zamkniętego okresu. Zmiana daty jest w obrębie tego samego miesiąca.

Jak mogę wystawić fakturę korektę, aby skorygować tylko datę sprzedaży?

W korekcie danych takiej opcji nie widzę.