Profil użytkownika

avatar

Jacek Młynarczyk

40 pkt
 
pracownik comarch
0 Podziękowań
4 100%

0 pytań

4 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 716 56 40 pkt
W tym miesiącu 56 56 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 648 36 39 pkt
Pomysły i komentarze 762 24 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
pracownik comarch
Jacek Młynarczyk
40 pkt
0 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
Jacek Młynarczyk odpowiedział/a na
5 lat temu

Witam,

Jeśli sytuacja jest ściśle związana z danym operatorem, to można zapisać jego ustawienia do pliku (w menu System/ Konfiguracja/ Program/ Użytkowe/ Operatorzy nalezy otowrzyć kartę danego Operatora) po prawej stronie karty operatora proszę wcisnąć przycisk dyskietki 'Eksport ustawień operatora' i zapisac ustawienia do pliku. Nastepnie można wykonać reset jego ustawień. Po resecie proszę sprawdzić czy dalej wystepuje ta sytuacja. Następnie można zaczytać z powrotem ustawienia operatora z pliku, poprzez przycisk 'Import ustawień operatora'. Jeśli ta operacja nie pomoże, to proszę zwrócić się bezpośrednio do asysty Optimy (np. zgłoszenie ma adres optima@comarch.pl lub poprzez System obsługi Zgłoszeń dostepny z Indywidulanych Stron Klientów).

Jeśli Ma Pan taką możliwośc to prosze wykonać log Profilerem i dołączyć go do tego zgoszenia (narzędzie MS SQL Profiler nie jest dostępne w wersji MS SQL Expres). Aby to zrobić należy w Optimie dodać wiadomośc e-mail na operatora, z którym jest problem, następnie uruchomić MS SQL Profiler i wysłać utworzoną wczesniej wiadomośc e-mail. Jeśli po pewnym czasie wiadomośc ta nie zostanie wysłana, to log w MS SQL Profiler należy zapisać i dodać do zgłoszenia.