Profil użytkownika

avatar

Marta Fedczyszyn

0 pkt
 
pracownik comarch
0 Podziękowań
0 0%

0 pytań

2 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2703 84 0 pkt
W tym miesiącu 84 84 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 2123 56 0 pkt
Pomysły i komentarze 773 34 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
pracownik comarch
Marta Fedczyszyn
0 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Marta Fedczyszyn odpowiedział/a na
3 mie. temu

Panie Krzysztofie po opublikowanej przez Pana wiadomości kontaktowaliśmy się zarówno z Panem jak i firmą partnerską. Zgodnie z Pana zaleceniami w sprawie dostępów i analizy środowiska kontaktowaliśmy się z firmą partnerską. W związku z tym, iż nie otrzymaliśmy dostępów do środowiska weryfikacja bezpośrednia z naszej strony nie była możliwa.
Otrzymaliśmy informacje, że tymczasowo na obecnym środowisku ustabilizowano sytuację korzystając z narzędzi udostępnionych przez Comarch. Dodatkowo firma partnerska prowadzi prace nad przeniesieniem Państwa na nowe środowisko, na którym system znaczenie lepiej działa oraz nad migracją do nowej wersji. Według posiadanej wiedzy przedłużający się termin migracji wynika z pracy nad dodatkami, optymalizacją B2B, jak również z bieżących prac związanych z zamknięciem roku. Obecnie tak jak Pan pisze firma partnerska czekała na realizację dwóch zgłoszeń po stronie Comarch. Z tym, że te zgłoszenia zostały zarejestrowane w naszym systemie 25.03.2019, dwa dni przed Pana wpisem. Nad pierwszym zgłoszeniem prace (ustalenie przyczyny, przygotowanie poprawy i testy rozwiązania) rozpoczęliśmy niezwłocznie po jego otrzymaniu i 29.03.2019 została przekazana poprawka. Do analizy drugiego tematu potrzebna była kopia bazy. Przed jej udostępnieniem firma partnerska zlokalizowała przyczynę i we własnym zakresie rozwiązała problem modyfikując odpowiednio konfigurację systemu.
Po konsultacjach z firmą partnerską informuję o kolejnych etapach działań zaplanowanych na Państwa środowisku:
1. Migracja na nowe środowisko oraz nową wersję - zaplanowane na 1 tydzień kwietnia
2. Obserwacja działania nowej wersji na nowym serwerze i diagnozowanie ewentualnych problemów – 2 tydzień kwietnia
3. Podział zebranych uwag na funkcjonalności standardowe i rozszerzenia firmy partnerskiej

a. Kontakt z Comarch przez firmę partnerską odnośnie problemów z funkcjonalnościami standardowymi – w razie potrzeby udostępnienie środowiska produkcyjnego

b. Analiza otrzymanych zgłoszeń od firmy partnerskiej przez Comarch

c. Weryfikacja dodatków przez firmę partnerską.

Zachęcam, aby na bieżąco sygnalizować takie sytuacje za pomocą Systemu Obsługi Zgłoszeń https://www.asysta.comarch.pl/ObslugaZgloszen. W tym półrocznym okresie nie otrzymaliśmy od Pana zgłoszenia lub informacji zwrotnej w mailu przesłanym przez Panią Sabinę, że sytuacja nie uległa poprawie. Dzięki informacji zwrotnej możemy szybciej reagować.

User Avatar
pracownik comarch
Marta Fedczyszyn
0 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Marta Fedczyszyn odpowiedział/a na
11 mie. temu

Witam,


Generowanie dokumentów KK nie jest wprost zależne od skonta. Dokumenty KK generowane są m.in. w wyniku korekty wartościowej dostawy, która została rozchodowana. Na dokumentach rozchodu zapisywana jest informacja o koszcie zakupu, dlatego podczas korekty wartościowej dostawy system poprzez dokument KK aktualizuje koszty na dokumentach rozchodowych. Na dokumentach rozchodowych powiązanych z dokumentem KK (na poziomie subelementów) nie ma możliwości podmiany dostawy.

W przypadku skonta istnieją dwa sposoby jego obsługi w systemie. Zgodnie z domyślnym ustawieniem, z którego prawdopodobnie Państwo korzystają po naliczeniu skonta automatycznie generuje się korekta wartościowa faktury zakupu oraz korekta wartościowa dostawy (korekta dokumentu PZ). Jeżeli dostawa została rozchodowana, system generuje KK do dokumentów rozchodowych. Tak jak pisałam na początku w takiej sytuacji podmiana nie będzie możliwa.
Drugi sposób obsługi skonta polega na tym, iż podczas naliczania skonta system nie koryguje dostawy, tym samym nie generuje KK do dokumentów rozchodu. W tej sytuacji podmiana dostawy jest możliwa.

Przy pierwszym podejściu do skonta wartość naliczonego skonta wpływa na wartość zasobów na magazynie a przy drugim podejściu wartość skonta nie obniża wartości zasobów. Parametr Generowanie dokumentu magazynowego z tytułu skonta, wpływający na sposób obsługi skonta w systemie, znajduje się na definicji dokumentu Korekta wartościowa FZ dostępnej z poziomu centrum. 

Pozdrawiam,

Marta Fedczyszyn