Profil użytkownika

avatar

Piotr Wiszniewski

28 pkt
 
pracownik comarch
0 Podziękowań
6 100%

0 pytań

1 odpowiedzi

2 100%

0 pomysłów

2 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 1084 101 28 pkt
W tym miesiącu 101 101 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 1659 66 6 pkt
Pomysły i komentarze 356 36 22 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
pracownik comarch
Piotr Wiszniewski
28 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
2 komentarzy
8 100%
Piotr Wiszniewski odpowiedział/a na
2 lata temu

Szanowna Pani

Jeżeli jest Pani w stanie w jakikolwiek sposób udokumentować, iż pracownik Asysty w ten sposób wyraził się o tempie działania programu na Pani komputerze, to proszę o takie potwierdzenie - będę wyciągał konsekwencje.

Wg mojej wiedzy pracownicy Asysty Technicznej sprawdzali w ostatnich dniach Państwa serwery i na nich te operacje wykonują się w akceptowalnych czasach i taka informacja wyszła od pracownika Asysty. Dodatkowo podaliśmy jeszcze wskazówki do wdrożenia w konfiguracji tej instalacji.

Natomiast po zapoznaniu się ze wspomnianym filmem (osobiście go dziś obejrzałem) stwierdziliśmy, że Pani nie pracuje na serwerze terminali tylko na osobistym komputerze, którego nikt od nas nie sprawdzał. Zatem podstawowa sprawa to upewnić się czy na tym komputerze zostały wgrane zalecane przez AT aktualizacje i zmiany konfiguracyjne. Warto by też sprawdzić czy nie ma on problemów z łącznością ponieważ na filmie (prawie 3-godzinnym) widać, że, jak to Pani określiła "mgła na liście" pojawia się raz na jakiś czas, a przeważnie lista działa sprawnie. To są działania, które powinna podjąć osoba odpowiedzialna za wdrożenie w Państwa firmie.

Inną sprawą jest predekretacja kompensaty, o której Pani pisze. Tu się trzeba pochylić nad wydajnością Państwa specyficznego schematu księgowania (nie jesteśmy jego autorami), który działa długo na prezentowanej na filmie kompensacie gdyż nie jest to kompensata trywialna. Na schemat już patrzymy i podpowiemy jak go zoptymalizować.Temat będziemy drążyć dalej w poniedziałek i na pewno pomożemy, bo nie jest to normalne tempo pracy.

Z wyrazami szacunku
Piotr Wiszniewski
Dyrektor Business Unit
Comarch ERP Altum/Retail