Profil użytkownika

avatar

Krzysztof Szeremeta

0 pkt
 
pracownik comarch
0 Podziękowań
0 0%

0 pytań

0 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP iFaktury
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii iBard 24
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2380 88 0 pkt
W tym miesiącu 88 88 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 1895 42 0 pkt
Pomysły i komentarze 663 43 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

Krzysztof Szeremeta napisał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL artykułów: 65

Comarch ERP XL

Krzysztof SzeremetaEdyta DanowskaAgnieszka Żołnierczyk-BakaPiotr KurowskiPaweł PilacińskiMichał MarczakRobert ŻuberPiotr Budzinowski

Webinar Comarch DMS już 14 września o 11:00!

Zaktualizowano 5 d. temu

Comarch DMS (Data Management System) to narzędzie, które w prosty sposób pozwala modelować różnego typu procesy w zakresie obiegu dokumentów i informacji w firmie. Zaawansowane możliwości pomogą wdrożyć oraz usprawnić np.: elektroniczny obieg faktur kosztowych, zapotrzebowań, pism czy dokumentacji technicznej. Webinar poświęcony systemowi odbędzie się w czwartek 14 września o godzinie 11:00. Zarejestrować można się tutaj: http://webinary.comarch.pl/sprawny-obieg-dokumentow-w-twojej-firmie/ 

Każda firma, niezależnie od profilu działalności, procesuje znaczną ilość pism i dokumentów. Archiwizacja i praca z dokumentami w formie papierowej bywa uciążliwa, a dodatkowo wymaga znacznej przestrzeni biurowej.

Moduł Comarch DMS pozwala na przyśpieszenie wprowadzania danych dzięki funkcji masowego skanowania i wykorzystania narzędzi OCR. Proces akceptacji i dostępu do dokumentów jest możliwy z poziomu aplikacji mobilnych na Android i iOS lub przez przeglądarkę www.

Oprócz podstawowych działań takich jak procesowanie faktur kosztowych czy dokumentów umów, moduł ten można wykorzystać do uporządkowania oraz nadzoru przebiegu procesów: kontroli jakości, realizacji projektów czy stopnia realizacji zleceń serwisowych świadczonych przez firmy zewnętrzne.

Dzięki webinarowi dowiesz się, jak:

  • Elastycznie zarządzać obiegiem dokumentów
  • Procesować dokumenty poza firmą, dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnych i webowych
  • Kontrolować czas realizowanych zadań z poziomu aplikacji oraz poprzez wykorzystanie raportów
  • Zautomatyzować wprowadzanie dokumentów dzięki technologii OCR
  • Pracować w modelu wielofirmowym.

Serdecznie zachęcamy do rejestracji!

24 sierpnia odbędzie się bezpłatny webinar poświęcony tematyce zarządzania gospodarką magazynową. Uczestnicy konferencji dowiedzą się, jak zoptymalizować procesy magazynowania oraz obniżyć koszty logistyczne. Organizatorem webinaru jest Comarch ERP.


Zarejestruj się już teraz i weź udział w szkoleniu: http://webinary.comarch.pl/kompl...-branzy-retail/ Webinar odbędzie się 24 sierpnia 2017 o godzinie 11:00. Podczas spotkania będzie funkcjonował czat, za pomocą którego można zadawać specjalistom pytania związane z tematyką omnichannel.
Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak optymalizować oraz automatyzować powtarzalne operacje logistyczne, zarządzać i monitorować pracę na magazynie czy łatwo dostosować aplikację logistyczną do potrzeb danej branży czy firmy. Dodatkowo specjaliści Comarch podpowiedzą, jak sprawnie zarządzać wysyłką zamówień pochodzących z różnych kanałów sprzedaży poprzez bezpośrednią integrację z kurierami.


– Sprawna obsługa procesów magazynowych może niejednokrotnie zaważyć na sukcesie biznesowym firmy. To właśnie od odpowiedniej organizacji procesów logistycznych będzie zależeć, czy dostawa towaru zostanie sprawnie zweryfikowana i rozlokowana na magazynie, czy magazynier będzie mógł szybko i łatwo sprawdzić położenie zasobu, jego dostępność oraz ilość, a zamówienie dla klienta zostanie sprawnie i bezbłędnie skompletowane oraz wydane kurierowi do transportu. Do pełnej integracji oraz kontroli wszystkich procesów konieczny jest elastyczny system informatyczny.

Podczas webinaru zaprezentujemy Państwu Comarch WMS, rozwiązanie magazynowe dla firmy każdej wielkości i każdej branży – mówi Joanna Dymek, product manager Comarch WMS.
Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce". W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące serwisowej obsługi klienta, bezpieczeństwa danych oraz zmian w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

Krzysztof Szeremeta napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B artykułów: 13

Pulpit-Kontrahenta

Krzysztof SzeremetaTomasz GutkowskiPiotr BudzinowskiJoanna BałutTomasz Bernacki

Webinar "Obsługa klienta biznesowego w internecie"

Dodano miesiąc temu

Pytanie, czy warto rozszerzyć sprzedaż o kanały internetowe, jest tylko retoryczne, gdyż odpowiedź brzmi: tak, jak najszybciej! Dywersyfikacja biznesu B2B i rozwój działalności o handel w sieci przynoszą korzyści zarówno usługodawcy, jaki i klientowi. Warto jednak pamiętać, że do osiągnięcia sukcesu niezbędny jest system IT, który ułatwi współpracę pomiędzy partnerami.


To właśnie obsługa klienta biznesowego w internecie będzie tematem bezpłatnego webinaru, organizowanego przez Comarch. Zarejestruj się i weź udział w szkoleniu: http://webinary.comarch.pl/obslu...-w-internecie/. Webinar odbędzie się 27 lipca o godzinie 11:00.


Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się, jak usprawnić procesy sprzedażowe przy użyciu systemów IT: od składania zamówień, przygotowywania ofert i indywidualnych cenników oraz rabatów dla klientów aż po przyjmowanie reklamacji i monitorowanie płatności. Pracownicy Comarch zaprezentują rozwiązania do prowadzenia sprzedaży hurtowej w internecie: Comarch B2B oraz Comarch e-Sklep.


Sprzedaż internetowa w sektorze B2B nieprzerwanie się rozwija. Klienci firmowi kupują już online niemal wszystkie typy produktów – od akcesoriów biurowych i produktów spożywczych po samochody, kombajny i maszyny przemysłowe. Sposób sprzedaży do klienta B2B zmieniał się na przestrzeni lat tak, że obecnie istnieją różne rozwiązania umożliwiające skuteczną sprzedaż w zależności od rodzaju działalności i branży kontrahenta. Aby osiągnąć sukces, należy poznać oczekiwania klientów, a następnie dobrać odpowiednie narzędzi – mówi Tomasz Gutkowski, product manager Comarch e-commerce.


Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce". W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsługi klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

Rozwiązania mobilne stały się narzędziem codziennego użytku zarówno dla przedstawicieli handlowych, jak i specjalistów ds. marketingu. Przedsiębiorcy uświadomili sobie, że wdrożenie mobilnych rozwiązań jest rzeczą niezbędną a praca w terenie i bezpośredni kontakt z klientem to podstawa rozwoju działu sprzedaży.


"Wyjdź zza biurka" i weź udział w bezpłatnym webinarze "Mobilna obsługa klienta biznesowego", którego organizatorem jest Comarch. Zarejestruj się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwiek...m-i-nie-tylko/. Webinar odbędzie się 29 czerwca.


Podczas spotkania uczestnicy dowiedzą się jakie korzyści można zyskać, stosując urządzenia mobilne do obsługi klientów, jak maksymalizować sprzedaż u klientów, realizując promocję marketingowe oraz jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną wizytę u klienta.


- Ze względu na stale rosnące wymagania klientów biznesowych oraz silną konkurencję, każda firma potrzebuje szybkiego i elastycznego narzędzia do sprawnej obsługi kontrahentów. Dlatego pracownicy, którzy pracują na co dzień w terenie i są odpowiedzialni z stały kontakt z klientami muszą być wyposażeni w aplikację, która posiada szeroki wachlarz funkcjonalności, od rejestracji zamówień lub sprzedaży bezpośredniej, przez wydruk dokumentów handlowych aż po dostęp informacji na temat aktualnych promocji i planowanych akcji marketingowych. Zapraszam do udziału w naszym webinarze, podczas którego pokażemy jakie korzyści niesie ze sobą mobilna obsługa klienta biznesowego zarówno dla naszej firmy, jak i kontrahenta - mówi Joanna Bałut, Product Manager Comarch Mobile.


Już teraz możesz zapisać się na kolejne webinary z cyklu "Omnichannel w praktyce". W kolejnych miesiącach poruszane będą zagadnienia dotyczące procesów magazynowych, serwisowej obsłudze klienta, bezpieczeństwie danych oraz zmianach w prawie, które od 2018 roku dotyczyć będą wszystkich mikroprzedsiębiorców.

27 kwietnia odbędzie się kolejny webinar z cyklu "Omnichannel w praktyce". Tym razem eksperci Comarch podpowiedzą m.in. jak efektywnie prowadzić sprzedaż w sklepach stacjonarnych, pop-up store'ach czy na wyspach w galeriach handlowych, jak poprawić poziom obsługi klienta, czym jest usługa Click&Collect, dlaczego już teraz warto zainwestować w urządzenia mobilne do sprzedaży w sklepach.


Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie http://webinary.comarch.pl/zwiek...ym-i-nie-tylko/ . W trakcie webinaru będzie można zadawać pytania prelegentom za pośrednictwem czatu. Odpowiedzi, których eksperci nie zdążą udzielić podczas webinaru, zostaną przekazane przedsiębiorcom w późniejszym terminie.
Gościem specjalnym pierwszego szkolenia będzie Anna Sulima-Gillow z Forbis Group, firmy projektowo-wykonawczej.


- W dobie koncentracji na potrzebach klientów, sklep stacjonarny to nie tylko punkt, gdzie finalizowany jest proces sprzedaży, ale też istotny element wizerunkowy firmy. Klienci sklepów z roku na rok wymagają coraz więcej w szczególności od jakości obsługi. Dlatego też pracownik sklepu musi być wspierany przez nowoczesne rozwiązana, które pomogą mu w szybki i bezproblemowy sposób zrealizować proces sprzedaży, wymiany, reklamacji czy też zamówienia brakujących artykułów dla klienta. Podczas webinaru zaprezentujemy rozwiązania IT, która usprawniają proces obsługi klientów - mówi Witold Podgórski, Product Manager Comarch ERP Altum & Comarch Retail.


Kolejne odcinki cyklu webinarów poświęcone będą komunikacji z klientem B2C oraz B2B w internecie, mobilnej obsłudze klienta biznesowego, a także procesom realizowanym na zapleczu - takim jak obsługa procesów magazynowych czy bezpieczeństwo danych przechowywanych w chmurze. Ostatnie ze spotkań poświęcone będzie planowanym zmianom w przepisach prawnych w 2018 roku.