Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Sebastian Ozdoba

5352 pkt
 
pracownik comarch
18 Podziękowań
146 95%

2 pytań

347 odpowiedzi

118 95%

5 pomysłów

142 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 7 9 5352 pkt
W tym miesiącu 9 9 8 pkt
Pytania i odpowiedzi 6 6 4346 pkt
Pomysły i komentarze 12 22 857 pkt
Najbardziej pomocni 10 10 -

O firmie

Wpisy użytkownika

Szanowni Państwo,

Z przyjemnością informujemy, że jest już dostępna nowa wersja Comarch e-Sklep 2018.3.

Nowa wersja Comarch e-Sklep to przede wszystkich dostosowanie do wymagań RODO (Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych) oraz ulepszenie wyświetlania szablonu Szafir
na urządzeniach mobilnych. Ponadto wprowadziliśmy uprawnienia dla płatności BlueMedia, zmieniliśmy środowisko testowe Allegro. Wprowadzaliśmy także zmiany optymalizacyjne, które pozytywnie wpłyną na stabilność działania sklepu oraz panelu administracyjnego

SPOŚRÓD NOWOŚCI I ZMIAN W WERSJI 2018.1 NA SZCZEGÓLNĄ UWAGĘ ZASŁUGUJĄ:

Comarch e-Sklep B2B, Comarch e-Sklep wersje: Light, Standard, Enterprise:

1. Słownik treści zgód

  • Dodaliśmy import słownika treści zgód z systemu ERP
  • Dodaliśmy eksport słownika treści zgód dodanych w Comarch e-Sklep do systemu ERP. Wysyłane są także wersje regulaminów, polityk prywatności i innych dokumentów powiązane z treściami zgód.
  • Wprowadziliśmy zmiany w słowniku treści zgód. Umożliwiliśmy wybranie formy komunikacji z klientem dla zgód handlowych i marketingowych.
  • Wprowadziliśmy oddzielną konfigurację dla parametru czy zgoda obowiązkowa dla każdego formularza, na którym zgoda może być wyświetlona.
  • Dodaliśmy funkcję informowania klienta o zmianach treści zgód, zmianach regulaminu sklepu, polityki prywatności po zalogowaniu się do sklepu. Konieczna jest akceptacja nowych treści przez klienta, by móc kontynuować przeglądanie sklepu

2. Kontrahenci

  • Dodaliśmy wyświetlanie zaakceptowanych zgód na kontrahencie - kartach pracowników w panelu administracyjnym. 
  • Dodaliśmy historię zmian wyrażonych zgód na kontrahencie (pracowniku) w panelu administracyjnym.
  • Dla kontrahentów z wieloma pracownikami zmieniono sposób zapisu wyrażonych zgód. Zgody zapisywane są dla każdego pracownika oddzielnie.
  • Dla pracowników (loginów) przypisanych do kilku firm zmieniono sposób zapisu wyrażonych zgód. Zgody zapisywane są dla oddzielnie dla każdej firmy.
  • Dodaliśmy wyświetlanie zaakceptowanych zgód przez klientów sklepu w profilu klienta.
  • Umożliwiliśmy wyrażenie / wycofanie zgody w profilu klienta.

3. Zamówienia

  • Dodaliśmy funkcję eksportu zgód zaakceptowanych podczas składania zamówienia do systemu ERP. Wysyłane są także wersje regulaminów, polityk prywatności i innych dokumentów obowiązujące w momencie wyrażania zgody na zamówieniu.

4. Subskrybenci

  • Dodaliśmy wyświetlanie zaakceptowanych zgód na subskrybencie w panelu administracyjnym.
  • Dodaliśmy historię zmian wyrażonych zgód na subskrybencie w panelu administracyjnym.

5. Pozostałe zmiany:

  • Umożliwiliśmy wysyłanie do Blue Media tytuł przelewu wraz z numerem zamówienia.
  • Wprowadziliśmy możliwość konfiguracji prezentowania stanów magazynowych dla wybranego przedziału w formie liczby.
  • Umożliwiliśmy zmianę numeru telefonu na zamówieniu bezpośrednio z listy paczek do nadania dla InPost.
  • Zaktualizowaliśmy frameworki używane w szablonach: jQuery, Slick Slider
  • Zmieniliśmy środowisko testowe Sandbox zgodnie z wymaganiami Allegro.

WPROWADZILIŚMY NASTĘPUJĄCE FUNKCJE WZBOGACAJĄCE Comarch e-Sklep B2B (SZABLON SZAFIR):

  • Ulepszyliśmy wyświetlanie stron w szablonie w widoku na urządzenia mobilne
  • Wprowadziliśmy zmiany wpływające na skrócenie czasu ładowania stron w szablonie

Zachęcamy do zapoznania się z ulotką prezentującą pełną listę nowości i ulepszeń wprowadzonych w Comarch e-Sklep 2018.3

Szczegółowy opis działania nowych funkcji znajdziecie Państwo w pomocy Comarch e-Sklep https://pomoc.comarchesklep.pl/

Aktualizacje do nowej wersji Comarch e-Sklep 2018.3 będą wykonywane automatycznie dla Klientów posiadających Comarch e-Sklep 2018.2

Z poważaniem,
Zespół Comarch e-Commerce

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 352 pkt
2 pytań
347 odpowiedzi
5 pomysłów
142 komentarzy
264 95%
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a na
8 d. temu

Zgodnie z zapowiedziami, publikuję listę zmian w pierwszym etapie automatyzującym proces Allegro (ta lista może być tylko większa), które na pewno pojawi się w wersji 7.8 (pierwsza połowa grudnia 2014)


1. Kolejkowanie wystawiania aukcji - zaznaczone aukcje będą wystawiane samoczynnie, bez blokowania okna z listą aukcji

2. Automatyzacja procesu realizacji zamówienia
- pobieranie informacji o dostawie i płatności
- pobieranie statusów transakcji PayU, nieopłacone nie spływają do realizacji
- pobieranie wybranych paczkomatów umożliwiające generowanie etykiet
- pobieranie i zapisywanie na zamówieniu wiadomości od sprzedającego
- automatyczne tworzenie zamówień
- automatyczne łączenie aukcji w jedno zamówień pod warunkiem spełnienia odpowiednich kryteriów (m.in ten sam adres dostawy, płatność, użytkownik)
- automatyczne mapowanie sposobu dostawy i płatności wybranej przez użytkownika allegro w momencie wypełniania formularza pozakupowego
- automatyczne przenoszenie aukcji do archiwum jeśli zostały zrealizowane
- przesyłanie większej ilości danych (do opisu zamówienia w ERP): numer aukcji, login użytkownika, wiadomość dla sprzedającego

3. Automatyzacja procesu wystawiania komentarzy
- automatyczne wystawianie komentarzy z zadanym tekstem komentarza na zasadzie "pozytyw za pozytyw"

4. Nowy panel administracyjny: Edytor HTML w pełnym oknie

Kolejny etap zmian planujemy na przełom stycznia / lutego 2015 o dokładnych funkcjach, które chcemy tam zrealizować będę informował osobno