Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Piotr Bartosiak

699 pkt
 
klient
0 Podziękowań
7 100%

15 pytań

25 odpowiedzi

72 98%

16 pomysłów

24 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 47 11 699 pkt
W tym miesiącu 11 11 4 pkt
Pytania i odpowiedzi 90 27 237 pkt
Pomysły i komentarze 29 8 457 pkt
Najbardziej pomocni - - -

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
699 pkt
15 pytań
25 odpowiedzi
16 pomysłów
24 komentarzy
79 98%
Piotr Bartosiak napisał/a o
CRM
CRM pomysłów: 65 | odpowiedzi: 296

Piotr BartosiakStanisław PachaczMaciej WłodarczykPaweł BrzostowskiPrzemysław MelnyczukArtur EgerDominik WajdaRoman Ciężczak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1181 | odpowiedzi: 15004

Optima

Piotr BartosiakMaciej WłodarczykStanisław Pachaczanna pawłowskaPiotr ZborowskiArtur EgerTomasz WardakŁukasz Walter

zbiorcze zatwierdzanie kontaktów i zadań (CRM)

Dodano 9 godz. temu

Umożliwić zbiorcze zatwierdzanie dokumentów na liście kontaktów i zadań. 

Zatwierdzony dokument jest warunkiem przeprowadzenia anonimizacji. Gdy zachodzi jej konieczność, obecnie trzeba ręcznie zatwierdzać każdy pojedynczy dokument, co jest uciążliwe, czaso- i pracochłonne.

User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
699 pkt
15 pytań
25 odpowiedzi
16 pomysłów
24 komentarzy
79 98%
Piotr Bartosiak napisał/a o
Serwis
Serwis pomysłów: 36 | odpowiedzi: 270

Paweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek OgórekMarta Jędrzejewska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1181 | odpowiedzi: 15004

Optima

Piotr BartosiakMaciej WłodarczykStanisław Pachaczanna pawłowskaPiotr ZborowskiArtur EgerTomasz WardakŁukasz Walter

urządzenie serwisowe z zakupu

Zaktualizowano 8 d. temu

Urządzenia serwisowe (tzn. takie, które wskazuje się w zleceniach serwisowych) można tworzyć m.in. z faktury sprzedaży. Równie przydatną funkcją byłoby dodawanie ich z poziomu zakupu (FZ, PZ), ponieważ zdarza się - u nas często, a u innych pewnie też - że urządzenie trafia do serwisu zaraz po zakupie, np. w celach testów, wgrania oprogramowania, wzbogacenia funkcjonalności. Jednym słowem jest potrzeba używania go w zleceniach serwisowych jeszcze przed sprzedażą.

Stąd prośba o umożliwienie dodawania do listy urządzeń z poziomu FZ w taki sam zgrabny sposób, jak teraz można dodawać z FA.