Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Agnieszka Żołnierczyk-Baka

149 pkt
 
pracownik comarch
0 Podziękowań
9 77%

0 pytań

9 odpowiedzi

2 100%

0 pomysłów

1 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP iFaktury
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii iBard 24
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 205 68 149 pkt
W tym miesiącu 68 68 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 163 40 135 pkt
Pomysły i komentarze 566 36 7 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

Agnieszka Żołnierczyk-Baka napisał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL artykułów: 68

Comarch ERP XL

Agnieszka Żołnierczyk-BakaMichał MarczakKrzysztof SzeremetaEdyta DanowskaPiotr KurowskiPaweł PilacińskiRobert ŻuberPiotr Budzinowski

Comarch ERP XL 2016.3.3 a Windows 10

Zaktualizowano 5 d. temu

Szanowni Państwo

Informujemy, że w przypadku pracy na wersjach systemu ERP XL starszych niż 2017.0 działających w środowisku Windows 10. Mogą wystąpić problemy podczas wyświetlania list i kontrolek w systemie ERP XL , a także niewyjaśnione zawieszenia systemu np. podczas wydruku dokumentów.
Weryfikowaliśmy problem i niestety nie ma możliwości stworzenia alternatywnej obsługi systemu, wiemy natomiast , że wpływ na takie działanie może mieć jedna z ostatnich aktualizacji do systemu Windows 10.
W celu wyeliminowania problemu, można zastosować następujące działania:

1. Odinstalowanie, aktualizacji Win 10 o numerze KB4025342 i ponownie zainstalować XL-a.
2. Wyłączyć funkcję szybkiego restartu – w Win 10 wprowadzono mechanizmu szybkiego restartu. Po restarcie komputera część pamięci RAM oznaczana była jako używana, mimo że żaden program jej nie zajmował. Informacja o tym wyświetlana była tylko na podsumowaniu zajmowanej pamięci(nie na pamięci przypisanej do danego procesu; w standardowym menadżerze zadań powinno być to widoczne na zakładce wydajność. Należy sprawdzić ilości dostępnej pamięci widzianej przez system Windows po uruchomieniu komputera. W wypadku jeśli system będzie widział na start małą ilość dostępnej pamięci należy wyłączyć błędnie działającą funkcję szybkiego restartu https://www.tenforums.com/tutori...ndows-10-a.html .
3. Zaktualizować wersje systemu ERP XL na wersję 2017.0.1 lub 2017.1

Za niedogodności przepraszamy i jednocześnie zapewniamy, że na wersjach aktualnych 2017.0 oraz 2017.1 problemy nie występują.

Szanowni Państwo 

W związku z planowanym zakończeniem wsparcia Microsoft dla SQL Server 2008 Service Pack 4 i Microsoft SQL Server 2008 R2 Service Pack 3 oraz Windows Server 2008 R2 Service Pack 1 i Windows Server 2008 Service Pack 2, informujemy, iż dla systemu Comarch ERP XL  wsparcie w zakresie pracy na serwerach;  SQL Server 2008 i 2008 R2 oraz Windows Server 2008 będzie świadczone do 31.12.2018 . 

Z poważaniem 

Agnieszka Żołnierczyk-Baka

w imieniu Zespołu Comarch ERP XL