Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Mateusz Jodłowski

221 pkt
 
partner
1 Podziękowań
1 100%

12 pytań

19 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP iFaktury
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii iBard 24
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 139 71 221 pkt
W tym miesiącu 71 71 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 97 30 221 pkt
Pomysły i komentarze 663 39 0 pkt
Najbardziej pomocni 200 188 -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
partner
Mateusz Jodłowski
221 pkt
12 pytań
19 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
Mateusz Jodłowski zapytał/a o
Handel
Handel pytań: 470 | odpowiedzi: 2232

Handel

Monika MisiekRafał GalewskiAndrzej PiątekMarek ŚcigałaMateusz JodłowskiSylwia BarylskaŁukasz WalterPaweł Ozdowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 2431 | odpowiedzi: 11273

Optima

Marcin GałkaDorota KimszalŁukasz WalterŁukasz DutkiewiczJan WęgrzynredlumekJolanta CieplińskaJoanna Stanisławska

HANDEL - Błędnie wprowadzona faktura zakupu.

Zaktualizowano 15 d. temu

Klient otrzymał fakturę fakturę z błędnymi danymi nabywcy (na fakturze nabywcą był inny podmiot). Wystawca miał "przepisać" fakturę w związku z czym klient wprowadził fakturę zakupową. W między czasie część towaru, który znajdował się na tej fakturze został sprzedany (faktury i paragony). Następnego dnia okazało się, że faktura została poprawiona - faktura korekta na zero (zwrot towaru, mimo że towar cały czas był u klienta). Sprzedawca wystawił nową fakturę na prawidłowe dane ale z innym numerem i z zupełnie inną datą.

Normalnie to bym na miejscy sprzedawcy wystawił fakturę korygującą na dane i po sprawie, a na miejscu klienta poczekałbym na poprawę faktury albo właśnie na korektę.

Reasumując, obie strony zawaliły. Czy ktoś ma jakiś pomysł jak to w miarę prosty sposób załatwić? Magazyn będzie się zgadzał ale dokument źródłowy po stronie zakupów jest błędny. Księgowo prawie wszystko jest prawidłowo, oprócz dat na właściwej fakturze. Może się i czepiam ale w papierach ma wszystko grać jak ta lala :)