Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Mateusz Jodłowski

232 pkt
 
partner
2 Podziękowań
9 100%

15 pytań

32 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 139 78 232 pkt
W tym miesiącu 78 78 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 95 46 232 pkt
Pomysły i komentarze 758 38 0 pkt
Najbardziej pomocni 91 80 -

Wpisy użytkownika

User Avatar
partner
Mateusz Jodłowski
232 pkt
15 pytań
32 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
9 100%
Mateusz Jodłowski zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1383 | odpowiedzi: 5286

Natalia KurczewskaPaweł MiczkaBartłomiej FrączekMariusz ŻabickiPiotr ZborowskiArtur NakoniecznyRafał GalewskiBeata Golmento-Enfer
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4441 | odpowiedzi: 17878

Optima

Joanna StanisławskaKamil WesołowskiPaweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan Heince

Zamykająca się OPTIMA

Zaktualizowano 3 mie. temu

Witam.

Czy ktoś z Was miał albo ma problem z OPTIMĄ polegający na tym, że przy próbie wysłania jakiejkolwiek deklaracji czy też JPK program po prostu się zamyka i trzeba go uruchomić ponownie?
Sytuacja ma miejsce praktycznie przy każdej wysyłce, czyli chce wysłać, optima pada, włączam, wysyłam bez problemu i przy następnym dokumencie to samo.

Optima w najnowszej wersji i system Win10.

User Avatar
partner
Mateusz Jodłowski
232 pkt
15 pytań
32 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
9 100%
Mateusz Jodłowski zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1311 | odpowiedzi: 4559

Księgowość

Natalia KurczewskaKamil WesołowskiMarta KornaszAneta KrzyżowskadachynaprawaSylwia SzelągPiotr ZborowskiIwona Bargiel
CRM
CRM pytań: 94 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiKarolina NowakSylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiKacper Konopko
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4441 | odpowiedzi: 17878

Optima

Joanna StanisławskaKamil WesołowskiPaweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan Heince

Moduły CRM + BIURO RACHUNKOWE

Zaktualizowano 11 mie. temu

Czy ktoś z grona Partnerów z większym stażem i wiedzą odpowie mi na pytanie czy jest możliwe wysyłanie e-maili z informacjami o kwotach podatków do zapłaty i terminie ich uiszczenia (VAT, PITy) z poziomu modułu biuro rachunkowe w połączeniu z modułem CRM ? Chodzi mi o podobne rozwiązanie jakie ma miejsce w przypadku seryjnej wysyłki faktur do klientów. Np. wybieram kilku klientów i wybieram WYŚLIJ - w treści jest informacja o wysokości vat i pit.

User Avatar
partner
Mateusz Jodłowski
232 pkt
15 pytań
32 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
9 100%
Mateusz Jodłowski zapytał/a o
Ogólne
Ogólne pytań: 425 | odpowiedzi: 2606

Paweł MiczkaPaweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin Gryczan
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4441 | odpowiedzi: 17878

Optima

Joanna StanisławskaKamil WesołowskiPaweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta KornaszStefan Heince

Błąd - Brak dostępu lub błąd odczytu pliku z kopią bezpieczeństwa.

Zaktualizowano rok temu

Witam.

W dniu dzisiejszym chciałem przerzucić bazę danych z laptopa na desktopa i o dziwo pojawił się komunikat „Brak dostępu lub błąd odczytu pliku z kopią bezpieczeństwa. Odtwórz kopię bazy narzędziami serwera.”. Przed chwilą próbowałem zrobić to samo na dwóch innych komputerach i niestety pojawia się ten sam komunikat. Wersja OPTIMY wszędzie jest taka sam, tak więc tą przyczynę można od razu wykluczyć. Do tej pory nie miałem takiego problemu i przerzucałem sobie bazy swobodnie. Ktoś ma może jakieś sugestie co może być przyczyną? Boję się, że jakby coś stało się z laptopem to nie będę mógł odtworzyć żadnej dotychczasowej kopii bazy danych.