Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Norbert Longawa

1134 pkt
 
partner
8 Podziękowań
337 98%

12 pytań

575 odpowiedzi

57 100%

3 pomysłów

86 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 34 4 1134 pkt
W tym miesiącu 4 4 22 pkt
Pytania i odpowiedzi 27 3 867 pkt
Pomysły i komentarze 89 7 123 pkt
Najbardziej pomocni 21 19 -

Wpisy użytkownika

User Avatar
partner
Norbert Longawa
1 134 pkt
12 pytań
575 odpowiedzi
3 pomysłów
86 komentarzy
394 98%
Norbert Longawa zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5667

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4831 | odpowiedzi: 19292

Optima

Mariusz SzczebakMagdalena Grygabartek rosińskiMarzanna SapkowskaMonika KalaPaweł PilacińskiPaweł RdzanekJoanna Furtak

Brak połączenia z bazą danych SQL - brak dostępu do serwera

Zaktualizowano 3 mie. temu

Cześć,

jestem w kropce. Na jednej końcówce od rana otrzymuję błąd połączenia z bazą danych (w załączeniu). Krótki opis sytuacji:

  • instalacja nie jest świeża,
  • nie było upgrade'u Optimy,
  • nie było aktualizacji windy,
  • próba połączenia po nazwie / po adresie IP nie robi różnicy,
  • został ustawiony alias w cliconfg,
  • serwer się pinguje,
  • serwer jest dostępny z poziomu końcówki (dostęp do plików),
  • asysta proponuje to co jest dostępne w Pomocy i to co zostało zrobione zanim zapytałem.

Ktoś, coś ? Zasadniczo jedyna zmiana jaka nastąpiła to wyłączenie serwera, dołożenie RAM, odpalenie serwera. Na innych końcówkach problemu nie ma - to jest jedyny komputer z problemem.

PS. Optima była już odinstalowana i zainstalowana ponownie.

User Avatar
partner
Norbert Longawa
1 134 pkt
12 pytań
575 odpowiedzi
3 pomysłów
86 komentarzy
394 98%
Norbert Longawa zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4831 | odpowiedzi: 19292

Optima

Mariusz SzczebakMagdalena Grygabartek rosińskiMarzanna SapkowskaMonika KalaPaweł PilacińskiPaweł RdzanekJoanna Furtak
Techniczne
Techniczne pytań: 1495 | odpowiedzi: 5667

Magdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga WitosMarcin ŁachHubert TrzewikRobert Chwałowski
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 125 | odpowiedzi: 794

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Magdalena PlebanBarbara PrzybylskaJacek KamińskiAgnieszka BlachuraTomasz TekieliMonika KalaMichał PaciorekPiotr Korus

Optima 2019.2.1

Zaktualizowano 7 mie. temu

Jakby użytkowników interesowało to na stronach Pomocy w Nowościach i zmianach jest już dostępny opis wersji 2019.2.1

Ja mam natomiast pytanie czy „nie współpracuje” użyte w kontekście SQL 2008/2008R2 oznacza, że nie testujecie tego i może będzie działać czy klient jutro się dowie, że ma wyskakiwać z kasy na nowego SQLa ?