Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Marek Adamski

53 pkt
 
klient
1 Podziękowań
16 100%

5 pytań

7 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

1 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 559 116 53 pkt
W tym miesiącu 116 116 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 450 60 53 pkt
Pomysły i komentarze 754 60 0 pkt
Najbardziej pomocni 229 217 -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Marek Adamski
53 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
16 100%
Marek Adamski zapytał/a o
Tips&tricks
Tips&tricks pytań: 165 | odpowiedzi: 767

Bartłomiej FrączekAndrzej GrzelińskiŁukasz WaraneckitomaszMariusz PieczekŁukasz FrankowskiPiotr OsłowskiArtur Renda
Ogólne
Ogólne pytań: 413 | odpowiedzi: 2581

Rafał ŚwiątekKarolina NowakBartłomiej FrączekRAFAŁ PAŁKAPatrycja RasińskaJANUSZ MROCZEKPaulina DągowskaBEATA KRÓLIK
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4324 | odpowiedzi: 17552

Optima

Ala LachWiesława MatrackaMARIUSZ KUZNIKWojciech SałańskiMarcin MatyjewiczŻaneta BłażejewiczMagdalena Pawłowska-TakarekJoanna Furtak

Instalacja i błąd Unable to load plug-in

Zaktualizowano 20 d. temu

Raczej powinienem to dodać do działu "Mam rozwiązanie" ale takiego nie ma.

W piątek robiłem aktualizację i pojawił mi się błąd podczas Instalacji "unable to load plugin library"

Na znalezienie rozwiązania poświęciłem trochę czasu a było banalnie proste.

1. Najpierw wchodzimy na partycję gdzie mam zainstalowany system.
2. Lewy Alt a następnie narzędzia, zakładka "Widok" a następnie ODZNACZAMY "Ukryj chronione pliki systemu operacyjnego" oraz wybieramy "Pokaż ukryte pliki, foldery i dyski"
3. Wchodzimy do katalogu ProgramData i kasujemy wszystkie katalogi z długimi nazwami w stylu {543535-34241ad2131-a124a1-1321313} itd.
4. Sprawdzamy czy instalacja działa.
5. Jeżeli nie to przeglądamy katalog %appdata% i robimy to samo co w punkcie 3.
6. Możemy przywrócić pierwotne ustawienia zmienione w punkcie 2.

To rozwiązanie poskutkowało w przypadku Windows 7 (64bit) a problem leży po stronie instalera "Installaware".

Dziękuję za uwagę i oczywiście wbijajcie łapki w górę, jeżeli pomogłem :D

User Avatar
klient
Marek Adamski
53 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
16 100%
Marek Adamski zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 27 | odpowiedzi: 520

VabankMikołaj GoleckiWaldemar ParszykWanda BombaStanisław PachaczGrzegorzRobert OdważnyMarcin Liszewski

Starości w IBARD 4.3

Zaktualizowano 9 mie. temu

Starości w IBARD 4.3
- Zabrano możliwość zmiany hasła przez użytkownika
- Przycisk znajdujący się bezpośrednio w profilu "Zmień hasło" w programie, prowadzi do nie istniejącej strony.
- Przycisk "Zmień hasło" znajdujący się w moim profilu w wersji Webowej, prowadzi donikąd
- Jak nasz odrobinę szczęścia i klikniesz przycisk "Zmień hasło" z aplikacji i NIE JESTEŚ zalogowany w przeglądarce to uda Ci się wylądować w procedurze odzyskiwania hasła.

Czyli w końcu aktualizację i naprawianie błędów czy deaktualizację i powielanie błędów?

User Avatar
klient
Marek Adamski
53 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
16 100%
Marek Adamski odpowiedział/a na

Zastanawiam się dlaczego moje wypociny w tym temacie się nie pojawiły i nie zostały opublikowane, nie będę tego drugi raz produkował. 

Problem w dalszym ciągu istnieje a poniżej fragment logu:

Session Start
2018-01-26 13:06:32,046 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Rozpoczęcie sprawdzania poprawności modułu HR [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,062 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Moduł HR poprawny [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,062 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Rozpoczęcie sprawdzania czy jest uruchomiona inna instancja [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,062 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Próba zakończona - True [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,124 WARN Optima.Common.View.WinForms.ViewContext - System.IO.DirectoryNotFoundException: System nie może odnaleźć określonej ścieżki.

w Optima.Common.Helpers.ComHelper.Try(Action action)
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker.()
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker.CheckProcessStart(ViewContext )
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaApplicationInitializer.(Object , EventArgs )
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaApplicationContext.(Object , DoWorkEventArgs )
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnDoWork(DoWorkEventArgs e)
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.WorkerThreadStart(Object argument)
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaApplicationContext.(Object , RunWorkerCompletedEventArgs )
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnRunWorkerCompleted(RunWorkerCompletedEventArgs e)
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.AsyncOperationCompleted(Object arg) [Thread: 1]

Jedyne znane mi rozwiązanie to usunięcie profilu na komputerach klienckich i na serwerach. Jeżeli z wszystkich komputerów klienckich nie zostaną usunięte profile i do któregoś komputera użytkownik się zaloguje to problem się odnawia!!!

Proszę wpisać do źródła programu aby program podawał konkretnie ścieżkę która mu nie pasuje!!!