Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Marek Adamski

57 pkt
 
klient
1 Podziękowań
20 100%

5 pytań

7 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

1 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 523 98 57 pkt
W tym miesiącu 98 98 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 416 65 57 pkt
Pomysły i komentarze 793 34 0 pkt
Najbardziej pomocni 232 220 -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Marek Adamski
57 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
20 100%
Marek Adamski zapytał/a o
Tips&tricks
Tips&tricks pytań: 184 | odpowiedzi: 834

Łukasz FrankowskiTomasz ŚlipPrzemysław PodmostkoBogusław NowakowskiTomasz SmolarekLongina SzymankiewiczPrzemysław ZalewskiŁukasz Walter
Ogólne
Ogólne pytań: 471 | odpowiedzi: 2874

Sławomir PiernickiSzymon PuchalskiEdyta ProgresPiotr BartosiakJANUSZ MROCZEKPaulina MichałowskaŁukasz MehlichŁukasz Frankowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4920 | odpowiedzi: 19643

Optima

Łukasz FrankowskiMarta BukowskaSławomir PiernickiDominik KrawczykKrzysztof SuderMaciej StrzeleckiPiotr ZarzyckiPiotr Przybysz

Instalacja i błąd Unable to load plug-in

Zaktualizowano 7 mie. temu

Raczej powinienem to dodać do działu "Mam rozwiązanie" ale takiego nie ma.

W piątek robiłem aktualizację i pojawił mi się błąd podczas Instalacji "unable to load plugin library"

Na znalezienie rozwiązania poświęciłem trochę czasu a było banalnie proste.

1. Najpierw wchodzimy na partycję gdzie mam zainstalowany system.
2. Lewy Alt a następnie narzędzia, zakładka "Widok" a następnie ODZNACZAMY "Ukryj chronione pliki systemu operacyjnego" oraz wybieramy "Pokaż ukryte pliki, foldery i dyski"
3. Wchodzimy do katalogu ProgramData i kasujemy wszystkie katalogi z długimi nazwami w stylu {543535-34241ad2131-a124a1-1321313} itd.
4. Sprawdzamy czy instalacja działa.
5. Jeżeli nie to przeglądamy katalog %appdata% i robimy to samo co w punkcie 3.
6. Możemy przywrócić pierwotne ustawienia zmienione w punkcie 2.

To rozwiązanie poskutkowało w przypadku Windows 7 (64bit) a problem leży po stronie instalera "Installaware".

Dziękuję za uwagę i oczywiście wbijajcie łapki w górę, jeżeli pomogłem :D

User Avatar
klient
Marek Adamski
57 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
20 100%
Marek Adamski zapytał/a o
Comarch IBARD
Comarch IBARD pytań: 33 | odpowiedzi: 569

PIEKARNIA Dominik WajdaElka 74Paweł IdzikowskiStefan HeinceŁukasz WalterVabankMikołaj Golecki

Starości w IBARD 4.3

Zaktualizowano rok temu

Starości w IBARD 4.3
- Zabrano możliwość zmiany hasła przez użytkownika
- Przycisk znajdujący się bezpośrednio w profilu "Zmień hasło" w programie, prowadzi do nie istniejącej strony.
- Przycisk "Zmień hasło" znajdujący się w moim profilu w wersji Webowej, prowadzi donikąd
- Jak nasz odrobinę szczęścia i klikniesz przycisk "Zmień hasło" z aplikacji i NIE JESTEŚ zalogowany w przeglądarce to uda Ci się wylądować w procedurze odzyskiwania hasła.

Czyli w końcu aktualizację i naprawianie błędów czy deaktualizację i powielanie błędów?

User Avatar
klient
Marek Adamski
57 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
20 100%
Marek Adamski odpowiedział/a na

Zastanawiam się dlaczego moje wypociny w tym temacie się nie pojawiły i nie zostały opublikowane, nie będę tego drugi raz produkował. 

Problem w dalszym ciągu istnieje a poniżej fragment logu:

Session Start
2018-01-26 13:06:32,046 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Rozpoczęcie sprawdzania poprawności modułu HR [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,062 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Moduł HR poprawny [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,062 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Rozpoczęcie sprawdzania czy jest uruchomiona inna instancja [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,062 INFO Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker - Próba zakończona - True [Thread: 4]

2018-01-26 13:06:32,124 WARN Optima.Common.View.WinForms.ViewContext - System.IO.DirectoryNotFoundException: System nie może odnaleźć określonej ścieżki.

w Optima.Common.Helpers.ComHelper.Try(Action action)
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker.()
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaProcessChecker.CheckProcessStart(ViewContext )
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaApplicationInitializer.(Object , EventArgs )
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaApplicationContext.(Object , DoWorkEventArgs )
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnDoWork(DoWorkEventArgs e)
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.WorkerThreadStart(Object argument)
w Optima.Main.View.WinForms.OptimaApplicationContext.(Object , RunWorkerCompletedEventArgs )
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.OnRunWorkerCompleted(RunWorkerCompletedEventArgs e)
w System.ComponentModel.BackgroundWorker.AsyncOperationCompleted(Object arg) [Thread: 1]

Jedyne znane mi rozwiązanie to usunięcie profilu na komputerach klienckich i na serwerach. Jeżeli z wszystkich komputerów klienckich nie zostaną usunięte profile i do któregoś komputera użytkownik się zaloguje to problem się odnawia!!!

Proszę wpisać do źródła programu aby program podawał konkretnie ścieżkę która mu nie pasuje!!!