Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Artur Malik

752 pkt
 
klient
1 Podziękowań
2 100%

5 pytań

9 odpowiedzi

117 92%

13 pomysłów

85 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 47 54 752 pkt
W tym miesiącu 54 54 1 pkt
Pytania i odpowiedzi 218 50 102 pkt
Pomysły i komentarze 18 22 645 pkt
Najbardziej pomocni 229 217 -

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Artur Malik
752 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
13 pomysłów
85 komentarzy
119 92%
Artur Malik napisał/a o
Serwis
Serwis pomysłów: 39 | odpowiedzi: 296

Paweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek OgórekMarta Jędrzejewska
Handel
Handel pomysłów: 332 | odpowiedzi: 3055

Handel

Norbert LongawaMaciej SajaElżbieta GrajjgryzinskiDamian JanuśJarosław MikoszPaweł BrzostowskiStanisław Pachacz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1291 | odpowiedzi: 16585

Optima

Wojciech SałańskiPaweł BrzostowskiPiotr ZborowskiNorbert LongawaPiotr SzokaMarcin SzymoniakAgnieszka JabłońskaBogusław Kupczyk

Zgłoszenie awarii / wezwanie serwisu - z strony www

Zaktualizowano 2 mie. temu

Przydała by się funkcjonalność umożliwiająca opublikowanie fragmentu Zgłoszenia serwisowego ( wybrane żecz) na zewnętrznej platformie / stronie www.

Chodzi o system gdzie klient wypełnia poszczególne pola , a w trybie automatycznym jest to wpisywane do programu i Optima sama wysyła na maila zwrotnego ( do klienta) numer pod jakim zostało zarejestrowane zgłoszenie i info ( regułkę ) kiedy ktoś się do klienta odezwie.

User Avatar
klient
Artur Malik
752 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
13 pomysłów
85 komentarzy
119 92%
Artur Malik napisał/a o
Handel
Handel pomysłów: 332 | odpowiedzi: 3055

Handel

Norbert LongawaMaciej SajaElżbieta GrajjgryzinskiDamian JanuśJarosław MikoszPaweł BrzostowskiStanisław Pachacz
Serwis
Serwis pomysłów: 39 | odpowiedzi: 296

Paweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek OgórekMarta Jędrzejewska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1291 | odpowiedzi: 16585

Optima

Wojciech SałańskiPaweł BrzostowskiPiotr ZborowskiNorbert LongawaPiotr SzokaMarcin SzymoniakAgnieszka JabłońskaBogusław Kupczyk

Mobilna wersja modułu serwis do pracy w terenie.

Zaktualizowano 4 mie. temu

Chcąc usprawnić i eliminować powtórne wykonywanie czynności, czyli wypisywanie papierowych - raportów u klienta. Proponuję wprowadzenie modułu mobilny serwis na urządzenia z androidem.

Technik po naprawie mógłby od razu wypisać raport SRW z urzytymi materiałami i wykonanymi czynnościami, również podpis klienta (potwierdzający naprawę ) - powinien być zapisany , tak jak to działa w firmach kurierskich.

Taki raport , powinien być od razu przesyłany klientowi.

Kolejne prace związane z fakturowanie na podstawie raportu wykonywane były w firmie.