Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Paweł Brzostowski

312 pkt
 
klient
2 Podziękowań
148 98%

13 pytań

163 odpowiedzi

147 98%

25 pomysłów

116 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 103 36 312 pkt
W tym miesiącu 36 36 3 pkt
Pytania i odpowiedzi 157 25 144 pkt
Pomysły i komentarze 70 45 163 pkt
Najbardziej pomocni 98 87 -

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
312 pkt
13 pytań
163 odpowiedzi
25 pomysłów
116 komentarzy
295 98%
Paweł Brzostowski napisał/a o
Ogólne
Ogólne pomysłów: 155 | odpowiedzi: 3025

infoRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminAdam DawidowskiKonrad TraczkowskiNorbert LongawaJacek Rudnicki
CRM
CRM pomysłów: 78 | odpowiedzi: 351

Wojciech PawełkaKonrad TraczkowskiPaweł BrzostowskiPaweł BłaszykWojtusik WaldemarMaciej FirsowiczZbigniew CzerneckiPrzemysław Pluciński
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1531 | odpowiedzi: 21005

Optima

Monika KalaŁukasz WalterRobert SzymańskiMarcin LiszewskiAdminPiotr ZborowskiWojciech SałańskiDorota Zawiszewska

Naprawić przedwczesne wstawianie dokumentów do archiwum !!! To nie jest sugestia rozwojowa tylko błąd projektowy !!!

Zaktualizowano 10 mie. temu

Ponieważ pojawiło się już jakiś czas temu archiwum dokumentów w Optimie, postanowiłem być EKO i że użyję. Ale mam pecha i znowu trafiłem na niedoróbkę projektową która wpadła Comarchowi pomiędzy okresem stworzenia opcji wyślij dokument mailem a dorobieniem opcji archiwum dokumentów. Więc zgłosiłem poniższą treść na SOZ jako błąd:

"Proszę o PILNE poprawienie błędu przedwczesnego tworzenia dokumentów w archiwum wydruków i zapisu daty wydruku/wysłania do nagłówka faktury w przypadku wysyłki faktury mailem. Dokument zostaje przedwcześnie utworzony w archiwum wydruków i jest też przedwcześnie zapisywana data wydruku/wysyłki już w momencie naciśnięcia przycisku wyślij przez operatora z poziomu pozycji faktury, a powinna być bezpośrednio po akcji wyślij ( naciśnięcia koperty w przygotowanym oknie do wysyłki ). Dlaczego ? Bo w sytuacji kiedy operator rezygnuje jednak z wysyłki faktury mailem, ten dokument jest już dodany w archiwum ( a nie powinien jeszcze tam być bo nie został wysłany ) a data wydruku/wysyłki, też jest już zapisana w nagłówku wysyłanego dokumentu ( choć nie został jeszcze wysłany ) Zdaję sobie sprawę że jest już on wydrukowany do PDF bo musi być dołączony w oknie do wysyłki ale data wysyłki/wydruku i dodania dokumentu do archiwum powinna być dodawana i zaktualizowana po akcji wyślij ) bo bez tego robi się niesamowity bałagan w dokumentach ( Robiąc taką akcję wyślij / porzuć wiele razy, dokumenty w archiwum będą się tworzyć wykładniczo !!! Wdrożona koncepcja jest słuszna i działa prawidłowo w przypadku drukuj ale nie w przypadku wyślij. Powyższy przedstawiony scenariusz, powinien być wdrożony w całym programie przy akcji wyślij.

Otrzymana odpowiedź poniżej: ( zresztą takiej się spodziewałem )

Dzień dobry,
Dodałem sugestię do wersji rozwojowych programu w tym temacie, nr zgłoszenia: 256504. Dopisałem Państwa głos w tej sprawie. Status zgłoszenia można monitorować na Stronach Indywidualnych Klientów w obszarze Aktualizacje i zgłoszenia/Moje zgłoszenia.

Pozdrawiam,
Asysta Comarch ERP

Szanowny projektancie !!!


Wdrożona koncepcja była słuszna kiedy nie było archiwum dokumentów bo wtedy czy operator wysłał dokument mailem czy porzucił nie miało to znaczenia ale gdy włączy się opcje archiwum którą dorobiliście w międzyczasie to już nie jest słuszna. Dokument niech się generują w załączniku wcześniej bo musi, ale przy opcji wyślij akcje add archiwum i update tranag trzeba przenieść i wykonać gdy klient zatwierdzi wysyłkę !!!

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
312 pkt
13 pytań
163 odpowiedzi
25 pomysłów
116 komentarzy
295 98%
Paweł Brzostowski zapytał/a o
CRM
CRM pytań: 103 | odpowiedzi: 351

Paweł ChrzanowskiAndrzej GrzelińskiPIEKARNIA Miłosz BaranowskiDariusz StanaszekWojciech OwczarekŁukasz FrankowskiMonika Kala
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5336 | odpowiedzi: 21005

Optima

Iwona SłowikMichał GregorczykGrażyna ŻelichowskaAGNIESZKA SCHINOHLAndrzej BorkackiWiesława MatrackaAndrzej GrzelińskiWiesława Rybińska

Konto MS Exchange OnLine w module CRM po IMAP

Zaktualizowano 10 mie. temu

Czy ktoś ze społeczności ma podpięte konto e-mail skonfigurowane w module CRM w Optimie po IMAP do MS Exchage OnLine ?? Po migracji poczty dzieją się cuda :( Nie ma treści wiadomości, jest tylko nagłówek, kto wysłał i do kogo. Jest to wybiórcze, poprawnie maile widać za ostatnie 3 dni, pojdę 2 mc do tyłu maile są, cofam się dalej maile raz są raz nie ma ( te samo konto podpięte po IMAP w ThuderBird, widzi wszystko poprawnie.

Przy próbie oznaczania wiadomości jako przeczytane występują błędy: Transaction (Process ID 103) was deadlocked on lock resources with another process and has been chosen [Id:OPT/482836].P

Przy próbie seryjnego kasowania wiadomości w skrzynce odbiorczej występują błędy: Transaction (Process ID 245) was deadlocked on lock | communication buffer resources with another process and has been chosen as the deadlock victim. Rerun the transaction. 

Przy probie skasowanie wiadomosci w folderze Elementy usunięte pojawia się błąd "Object reference not set to an instance of and object"

Przy próbie wejścia do wiadomości pojawiają się przeróżne loswe błędy których nie pamiętam :(

Na każdym innym kliencie IMAP wszystko działa poprawnie tylko nie w Optimie.

Konfiguracja serwerowa:

Sql 2014RT z SP3 Windows Server 2016 jako serwer z wszystkimi poprawkami, CPU Xeon E3-1275 v6 3.8GHz, 32GB RAM, dyski SSD PCi-E, łącze 10G do netu. Na poprzednim serwerze poczty Zimbra który stał u nas było niby ok. Po migracji cuda :( I nie jest to problem sieciowy nasz ani dostawcy, wykluczam to na 200% 

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
312 pkt
13 pytań
163 odpowiedzi
25 pomysłów
116 komentarzy
295 98%
Paweł Brzostowski zapytał/a o
Ogólne
Ogólne pytań: 503 | odpowiedzi: 3025

Michał GregorczykGrażyna ŻelichowskaKarolina SypułaMICHAŁ SOBIERAJRobert JaniakMagdalena GrygaRafał MastalerzAgnieszka Świst
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5336 | odpowiedzi: 21005

Optima

Iwona SłowikMichał GregorczykGrażyna ŻelichowskaAGNIESZKA SCHINOHLAndrzej BorkackiWiesława MatrackaAndrzej GrzelińskiWiesława Rybińska

Zwrotka mailowa przy próbie wysłania zgłoszenia na SOZ - TOTALNA KOMPROMITACJA !!!!

Zaktualizowano 10 mie. temu

Patrzcie co dziś dostałem przy próbie zgłoszenia poważnego problemu z działaniem klienta poczty w module CRM.

Dostarczenie do wymienionych adresatów lub grup nie powiodło się:

asysta.soz@cdn.com.pl
Skrzynka pocztowa adresata jest pełna i nie może w tej chwili przyjmować wiadomości. Spróbuj wysłać wiadomość ponownie później lub skontaktuj się bezpośrednio z adresatem.
Wiadomość została odrzucona przez tę organizację: ex16n1.cdn.com.pl.

Wg mnie totalna KOMPROMITACJA dla szefa działu IT i SOZ !!! :( 

User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
312 pkt
13 pytań
163 odpowiedzi
25 pomysłów
116 komentarzy
295 98%
Paweł Brzostowski zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1497 | odpowiedzi: 5131

Księgowość

Andrzej BorkackiAndrzej MalecAnna SadowskaŁukasz PływaczykMonika KalaRobert JaniakŁukasz WalterPaweł Chrzanowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5336 | odpowiedzi: 21005

Optima

Iwona SłowikMichał GregorczykGrażyna ŻelichowskaAGNIESZKA SCHINOHLAndrzej BorkackiWiesława MatrackaAndrzej GrzelińskiWiesława Rybińska

Sprzeczna informacja o rzekomej niezgodności kwot przy imporcie wyciagów

Dodano 11 mie. temu

Nie wiem od kiedy ale wydaję mi się że wcześniej tego nie było, rzuciło mi się na oczy podczas importu wyciągów przez WebService Alior jeden dziwny komunikat o rzekomej niezgodności salda po wykonaniu operacji. 

Np: Stan początkowy raportu (-11802.56) niezgodny z wyciągiem (11802.56) ??

Ja tu nie widzę niezgodności ? 

Przejrzałem raporty 2 mc wstecz i nie znalazłem żadnych błędów. Zawsze stan końcowy raportu jest zgodny ze stanem początkowym dnia następnego. Księgowa twierdzi że też jest wszystko ok. Może ktoś sprawdzić u siebie czy mam podobny komunikat ? Wydaję mi się że ten komunikat pojawił się od ostaniej wersji Optimy.