Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Piotr Zborowski

215 pkt
 
klient
0 Podziękowań
41 100%

3 pytań

34 odpowiedzi

99 97%

23 pomysłów

29 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 144 6 215 pkt
W tym miesiącu 6 6 19 pkt
Pytania i odpowiedzi 454 17 51 pkt
Pomysły i komentarze 65 3 164 pkt
Najbardziej pomocni - - -

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Piotr Zborowski
215 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
23 pomysłów
29 komentarzy
140 98%
Piotr Zborowski odpowiedział/a na
7 godz. temu

Zgadza się. Problem w tym, że garstka ludzi i tak nic nie zdziała, bo producent patrzy na problem w ten sposób: "Ile użytkowników zgłosiło ten problem? Aaaaaaaa, jeden - jakiś Piotr Z. Czyli wszyscy inni są zadowoleni.". Ponadto nie chce mi się po raz kolejny prowadzić idiotycznej dyskusji z niektórymi konsultantami z Comarchu - na przykład takie zgłoszenie (2 lata temu) - ID OPT/130382, Status - Zakończone (chociaż moim zdaniem nie jest zakończone, tylko olane):

Właśnie walczyłem z Optimą w zakresie tego o czym pisaliśmy rok temu. Tym razem scenariusz jest taki: mam dokument w rej.sprzedaży, który ma daty wystawienia i sprzedaży 2016-07-15 i rozliczanie do deklaracji VAT-7 wyłączone (zaszarzona data 2016/07), na zakładce "Kontrahent" ma "Rodzaj transakcji" ustawiony na "Eksport". Kopiuję ten dokument (CTRL+Insert), włączam rozliczanie w VAT-7 i ustawiam na 2016/08, przechodzę na zakładkę "Kontrahent" i zmieniam "Rodzaj transakcji" na "Krajowa". W tym momencie Optima po cichu zmienia mi rozliczenie w VAT-7 na 2016/07 (czyli ustawia mi je nieprawidłowo). Pytanie: dlaczego tak się dzieje i w jakim celu? Na zapisanym dokumencie takie myki się nie dzieją, co oznacza że jest to błąd systemu.

Oczywiście Comarch stwierdził, że system działa prawidłowo oraz że "Jeśli chce Pan korzystać z opcji kopiowania dokumentów, to należy najpierw ustawić poprawny rodzaj transakcji a dopiero w kolejnym kroku datę rozliczenia dokumenty w rejestrze VAT." Czyli dokument mam wprowadzać od tyłu (w sensie od ostatniej zakładki) - zaiste genialne rozwiązanie!
Tak więc - nie, sorry, nie chce mi się znowu dyskutować z asystą, ponieważ oni lepiej wiedzą od użytkowników co jest dla nich lepsze (chociaż nie pracują na tym oprogramowaniu). Co więcej - na dodatek wciskają mi ciemnotę.

User Avatar
klient
Piotr Zborowski
215 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
23 pomysłów
29 komentarzy
140 98%
Piotr Zborowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1212 | odpowiedzi: 15393

Optima

Jakub PrażmowskiMarcin LiszewskiPiotr ZborowskiEstelligence EstelligencePiotr BartosiakPaweł BłaszykJustyna MazurewiczŁUKASZ BIELAK
Techniczne
Techniczne pomysłów: 216 | odpowiedzi: 4651

Piotr ZborowskiNorbert Longawaanna pawłowskaMaciej WłodarczykWojciech SałańskiPiotr SzokastudioStanisław Pachacz

[BUG] poprawić aktualizowanie wartości w kolumnach użytkownika

Zaktualizowano 2 d. temu

Jak w temacie. Przykład: na formularzu schematu księgowego dodaję kolumnę użytkownika. W instrukcji pobierania danych wpisuję:
SKE_Rozrachunki
Wyciągam tę kolumnę na listę początkowo pobrane dane są prawidłowe, jednak gdy zmodyfikuję jakiś zapis zmieniając na nim parametr "Rozrachunek", to w kolumnie nadal są prezentowane (już nieaktualne) dane. Wniosek: Optima nie odświeża tych wartości, a powinna (gdyż wyświetlane dane są błędne).

User Avatar
klient
Piotr Zborowski
215 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
23 pomysłów
29 komentarzy
140 98%
Piotr Zborowski napisał/a o
Księgowość
Księgowość pomysłów: 415 | odpowiedzi: 3730

Księgowość

Marcin LiszewskiPiotr ZborowskiPiotr JesionekMateusz RubachaWojciech SałańskiMaciej WłodarczykRyszard BieleckiZbigniew Głuchowicz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1212 | odpowiedzi: 15393

Optima

Jakub PrażmowskiMarcin LiszewskiPiotr ZborowskiEstelligence EstelligencePiotr BartosiakPaweł BłaszykJustyna MazurewiczŁUKASZ BIELAK

przejście z rozrachunku do zapisu księgowego

Zaktualizowano 3 d. temu

Umożliwić przejście z listy rozrachunków księgowych do zapisu księgowego. W tym momencie można jedynie podglądnąć pozycję zapisu księgowego - jest to rozwiązanie strasznie drewniane, gdyż często potrzebujemy zobaczyć cały zapis księgowy lub wręcz dokument źródłowy.