Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Janina Wilkos-Gad

0 pkt
 
klient
0 Podziękowań
2 50%

3 pytań

7 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2562 56 0 pkt
W tym miesiącu 56 56 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 2023 27 0 pkt
Pomysły i komentarze 729 30 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
3 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
Janina Wilkos-Gad zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 77 | odpowiedzi: 551

Patrycja WysockaMagdalena Sochaswat38Janina Wilkos-GadMonika KonarskaŁukasz WalterHanna KoźlińskaBartłomiej Kosecki
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3701 | odpowiedzi: 15572

Optima

Elżbieta PolaszekPaweł WasylewiczKatarzyna WierzejskaMagdalena KoniorbiuroNatalia KurczewskaMarcin ŁachEdyta Knahl

Brak dostępu do systemu

Dodano miesiąc temu

Witam - wiem, że jest przerwa techniczna - zgłaszałam prośbę o dostęp do systemu pomimo przerwy i otrzymałam maila potwierdzającego przyjęcie i udzielenie dostępu. A jednak od kilkunastu minut nie mogę się zalogować.

Błąd wyskakujący o treści: Podano niepoprawny login, hasło lub kod firmy! - podobnie sprawa się ma na dwóch niezależnych komputerach, na dwóch różnych użytkownikach, dwóch różnych dostępach do sieci. Dane wprowadzane są na 100% poprawne.

Jutro otwieramy rano sklep, który musi pracować cały dzień. Bardzo proszę o pilną interwencję.

User Avatar
klient
Janina Wilkos-Gad
0 pkt
3 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 50%
Janina Wilkos-Gad zapytał/a o
Chmura
Chmura pytań: 77 | odpowiedzi: 551

Patrycja WysockaMagdalena Sochaswat38Janina Wilkos-GadMonika KonarskaŁukasz WalterHanna KoźlińskaBartłomiej Kosecki
Techniczne
Techniczne pytań: 1224 | odpowiedzi: 4715

Wiesława Matrackaagasagan12Maja Woźniak-PiosikKatarzyna WierzejskabiuroNatalia KurczewskaMarek KlimekŁukasz Kolanek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3701 | odpowiedzi: 15572

Optima

Elżbieta PolaszekPaweł WasylewiczKatarzyna WierzejskaMagdalena KoniorbiuroNatalia KurczewskaMarcin ŁachEdyta Knahl

Comarch Optima się nie uruchamia - prosimy o pilną interwencję!!!!!

Zaktualizowano 3 mie. temu

Widzimy, że jest to większy problem, niemniej jednak niepokoi brak jakiegokolwiek komentarza ze strony Comarch.

Ok. 15:00 wyłączył nam się panel Comarch (Chmura Optima - sprzedaż na module detal). Po próbie ponownego uruchomienia najpierw długo wczytuje się pierwszy mały ekran a potem wyrzuca błąd.

Tak dzieje się na każdym komputerze w sklepie i w centrali. Bez względu na sprzęt i rodzaj sieci.

Każda chwila bez sprzedaży to strata. Prosimy o pilną interwencję!!!