Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Jakub Prażmowski

312 pkt
 
klient
0 Podziękowań
8 100%

11 pytań

23 odpowiedzi

15 100%

4 pomysłów

1 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 99 44 312 pkt
W tym miesiącu 44 44 2 pkt
Pytania i odpowiedzi 78 41 282 pkt
Pomysły i komentarze 306 24 25 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
312 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
1 komentarzy
23 100%
Jakub Prażmowski napisał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1215 | odpowiedzi: 15450

Optima

Marcin LiszewskiPaweł BrzostowskiWojciech SałańskiJakub PrażmowskiPiotr ZborowskiEstelligence EstelligencePiotr BartosiakPaweł Błaszyk
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 152 | odpowiedzi: 2520

Kamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika SibilskaBartosz JaneczkoRobert Schick

Dodawanie nowego kontrahenta na podstawie zamówienia z esklepu

Zaktualizowano 26 d. temu

Proponuję aby rozwiązać problem z kartoteką konrtahenta dla klientów, którzy nie zdecydowali się na założenie kartoteki w e-sklepie a założyli zamówienie, które wpłynęło do systemu ERP.

Proponuję aby podobnie jak w przypadku zakupu z Allegro tworzyła się automatycznie kartoteka w ERP. Ułatwi to między innymi rozliczanie kontrahenta po wpłynięciu płatności.

Rozwiązaniem (mającym oczywiście swoje wady i zalety) jest dodanie przycisku na marginesie, który stworzy i zapisze dane w innej nowej kartotece. Wyeliminowałoby to problem zakładania kartotek automatycznie (bez powodu nie powinno zbierać się danych o osobach indywidualnych) 

Pytanie wcześniej zadane spotkało się z zainteresowaniem.

User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
312 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
1 komentarzy
23 100%
Jakub Prażmowski zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1075 | odpowiedzi: 3733

Księgowość

Natalia KurczewskaMARCIN MICHALIKStanislaw JanuszWaldemar KowalczykŻaneta BłażejewiczMaciej KrawiecBARTŁOMIEJ CZOCHARADariusz Pakowski
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3657 | odpowiedzi: 15450

Optima

BiuroMagdalena GrygaJustyna MazurewiczAlina DrozdPiotr FałkowskiKarol BarburskiWojciech CyrklewiczNatalia Kurczewska

księgowość uproszczona dla fundacji i stowarzyszeń

Zaktualizowano 5 mie. temu

Biuro Rachunkowe prowadzące księgowość fundacji i stowarzyszeń potrzebuje uproszczony wydruk Księgi KPiR. Powinny znajdować się następujące kolumny

7 - przychody z działalności nieodpłątnej

8 - przychody z działalności odpłatnej pożytku publicznego z tytułu sprzedaży towarów i usług

9 - Pozostałe przychody

10 - Przychody razem

11- koszty uzyskania przychodu

12 - koszty niestanowiące kosztów uzyskania przychodu. 

Teraz moje pytanie. Czy to można rozwiązać modyfikując tylko wydruk KPiR, czy wymaga głębszej ingerencji głąbiej w aplikację i modyfikacja jest  "poza zasięgiem"?

Z góry dziękuję za informację.

User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
312 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
1 komentarzy
23 100%
Jakub Prażmowski napisał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 152 | odpowiedzi: 2520

Kamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika SibilskaBartosz JaneczkoRobert Schick
usługa Wszystko
usługa Wszystko pomysłów: 3 | odpowiedzi: 67

Maciej LudwigJakub Prażmowski

Wszystko.pl - rozwój

Zaktualizowano 5 mie. temu

Wszytko.pl ma być wartością dodaną dla firm które mają sklep internetowy. Według mnie nie jest to wartość istotna z punktu widzenia biznesowego. Po pierwsze wymaga dużego nakładu pracy (brak automatyzacji synchronizacji opisów) należy każdy opis skopiować pojedynczo ze sklepu do wszytko.pl.i dodatkowo jeszcze go aktualizować. 

Po drugie promowanie jest głównie poprzez wyskakujące okno wśród klientów (wyłączone przez mnie) jak zaczynają pracę. Jako pracodawca nie chcę aby pracownicy wyszukiwali cokolwiek w trakcie pracy. Wszystko.pl powinno pozycjonować produkty udostepnione w platformie po przez google tak aby potencjalni klienci z poziomu google wchodzili bezpośrednio na produkty wszystko.pl. Nie spotkałem się nigdy aby cokolwiek było promowane. 

Jeżeli przez 2 lata weszło słownie jedno zamówienie i jedno zapytanie to gdzie tutaj wartość dodana dla firmy?

User Avatar
klient
Jakub Prażmowski
312 pkt
11 pytań
23 odpowiedzi
4 pomysłów
1 komentarzy
23 100%
Jakub Prażmowski zapytał/a o
Handel
Handel pytań: 707 | odpowiedzi: 2945

Handel

Justyna MazurewiczRoman MałeckiDawid BłędowskiPiotr ManiewskiWaldemar KowalczykMirosław SiwekJerzy SzymańskiMaciej Krawiec
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 618 | odpowiedzi: 2520

Agnieszka KończalEwa WoźniakŁukasz DominPiotr BławutDaniel KowalskiDawid AdamusHonorata KołomyjskaJanina Wilkos-Gad
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3657 | odpowiedzi: 15450

Optima

BiuroMagdalena GrygaJustyna MazurewiczAlina DrozdPiotr FałkowskiKarol BarburskiWojciech CyrklewiczNatalia Kurczewska

Dodawanie nowego kontrahenta na podstawie zamówienia z esklepu

Zaktualizowano 7 mie. temu

Dzień dobry.

Proszę o informację czy można automatycznie stworzyć kontrahenta w systemie na podstawie danych ze e-sklepu? Opis. Klient kupuje w e-sklepie i wprowadza swoje dane do formularza, zamówienie trafia do RO Rezerwacji odbiorcy jako !NIEOKREŚLONY z danymi z esklepu. Jeżeli jest płatność terminowa (pobranie) lub ewentualnie klient rokujący na stałego odbiorcę dobrze byłoby stworzyć kartotekę klienta. I tu pojawia się problem. Od wczoraj pojawiło się fajne okienko umożliwiające uzupełnienie danych kontrahenta ale niestety nie umożliwia stworzenia nowego kontrahenta tylko na siłę chce aktualizować !NIEOKREŚLONY. (chyba że czegoś nie znalazłem co rozwiązałoby mój problem).

Aby stworzyć kartotekę kontrahenta w obecnej chwili ponownie przepisuję dane z zamówienia.

Z góry dziękuję.

Jakub Prażmowski