Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Jędrzej Ludwikowski

146 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

6 pytań

7 odpowiedzi

16 93%

12 pomysłów

6 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 216 98 146 pkt
W tym miesiącu 98 98 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 659 65 37 pkt
Pomysły i komentarze 98 34 109 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
146 pkt
6 pytań
7 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
16 93%
Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 41 | odpowiedzi: 215

Pulpit-Kontrahenta

Tadeusz PacutJędrzej LudwikowskiAdam OsowskiPiotr NabiałekTomasz ŁobodzińskiKrzysztof TrzaskaPaweł AntczakGrzegorz Dobrzeniecki

Problemy po aktualizacji B2B

Dodano 8 d. temu

Czy ktoś z Państwa miał problemy po aktualizacji B2B do najnowszej wersji?

U nas bardzo wiele funkcjonalności po prostu przestało działać. Leci trzeci tydzień po aktualizacji, a B2B wciąż nie działa poprawnie. Połowa klientów zrezygnowała z tego kanału zamówień. Przykładowe problemy to których cały czas nie udało się poprawić to:

1. Problem z uruchomieniem strony b2b. Niektórym klientom wyświetla się jedynie migające logo Comarch.

2. Ucina dłuższe nazwy produktów. Na liście towarów nazwy produktów są zbyt krótkie i nie widać istotnych cech. Wymusza to konieczność wejścia w produkt aby sprawdzić odpowiedni model produktu. Ten problem występuje u 20% klientów. U większości wyświetlanie jest poprawne.

3. Nie działa zakładka "W realizacji". Nie wyświetla żadnych wyników.

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
146 pkt
6 pytań
7 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
16 93%
Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 850 | odpowiedzi: 2956

Comarch ERP XL

Marek KlimekTymoteusz WojnarowskiPiotr ToczyłłoTadeusz PacutJarosław WróblewskiMaciej LachowiczWojciech MaciejowskiMirosław Smenda

Dodatkowe adresy na karcie kontrahenta

Zaktualizowano 8 mie. temu

W jaki sposób rozwiązujecie kwestię kilku adresów dostawy u jednego kontrahenta (pracujemy w XL)? Do tej pory zakładaliśmy dodatkowe punkty na karcie kontrahenta w zakładce adresy. Jednak teraz, takie rozwiązanie, całkowicie nie spełnia to swojej roli, np.:

  1. brak możliwości przypisania opiekuna do poszczególnych adresów
  2. brak możliwości zrobienia promocji tylko dla wybranych punktów
  3. brak możliwości ustawienia limitów na poszczególne adresy
  4. brak możliwości przypisania osoby do wskazanego adresu (w B2B operator może złożyć omyłkowo zamówienie na inny adres oraz widzi historię całej sieci zamiast tylko swojego punktu)

Dodatkowo każde konto bankowe jest zapisywane jako oddzielny adres co zwiększa ich ilość i utrudnia pracę.

Obecnie jak pomyślę, że musielibyśmy założyć wszystkie adresy jako oddzielne kartoteki to mnie przeraża, bo jest to kilka tysięcy adresów. Ma ktoś pomysł? Czy może Comarch będzie rozwijał zakładkę adresy?