Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Jędrzej Ludwikowski

145 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

4 pytań

3 odpowiedzi

15 93%

12 pomysłów

6 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 215 81 145 pkt
W tym miesiącu 81 81 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 651 41 37 pkt
Pomysły i komentarze 96 54 108 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
145 pkt
4 pytań
3 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
15 93%
Jędrzej Ludwikowski napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 17 | odpowiedzi: 159

Pulpit-Kontrahenta

Krzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz ŚwiszczDariusz Staniewski

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Dodano 5 d. temu

Zaktualizowaliśmy B2B do wersji 2018.4 i pojawił się pewien mankament. Klient w momencie wysłania zamówienia nie otrzymuje żadnego komunikatu. W poprzedniej wersji był komunikat informujący, że zamówienie zostało złożone. Klienci przyzwyczajeni do takiej informacji nie są teraz pewni czy zamówienie zostało wysłane czy nie.

Proponuję przywrócić komunikat informujący o złożeniu zamówienia.

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
145 pkt
4 pytań
3 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
15 93%
Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 618 | odpowiedzi: 2520

Agnieszka KończalEwa WoźniakŁukasz DominPiotr BławutDaniel KowalskiDawid AdamusHonorata KołomyjskaJanina Wilkos-Gad
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 648 | odpowiedzi: 2386

Comarch ERP XL

Agata OgrodnikStanislaw JanuszAndrzej GładyszJakub ArkadiuszRafał NowakMagdalena SzukiewiczDamian SichaDariusz Kuczyński
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 29 | odpowiedzi: 159

Pulpit-Kontrahenta

Krzysztof PątkowskiPaweł AntczakJędrzej LudwikowskiEwelina KozakowskaMaciej MazurekKarolina Olejnik-PykaKrzysztof PacwaMichał Góral

Opcja/wersja produktu w ramach jednej karty towarowej

Zaktualizowano 3 mie. temu

Czy istnieje możliwość takiego ustawienia, aby w B2B oraz e-sklepie widoczny był jeden produkt w ramach którego można wybrać rozmiar, kolor itp. zamiast 10-20 kart tego samego produktu w różnych kombinacjach?

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
145 pkt
4 pytań
3 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
15 93%
Jędrzej Ludwikowski napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 17 | odpowiedzi: 159

Pulpit-Kontrahenta

Krzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz ŚwiszczDariusz Staniewski

Płatności on-line w B2B

Dodano 7 mie. temu

Dobrym rozwiązaniem byłaby możliwość opłacenia faktury bezpośrednio z listy faktur w zakładce płatności. Po kliknięciu "opłać fakturę" klient zostałby automatycznie przekierowany do bankowości elektronicznej.

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
145 pkt
4 pytań
3 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
15 93%
Jędrzej Ludwikowski napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 17 | odpowiedzi: 159

Pulpit-Kontrahenta

Krzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz ŚwiszczDariusz Staniewski

Filtrowanie zamówień wg adresu

Dodano 10 mie. temu

Gdy na karcie kontrahenta jest założone kilka adresów i każdy adres ma przypisaną oddzielną osobę do składania zamówień przez B2B to znalezienie przez klienta konkretnego zamówienia lub produktów niezrealizowanych jest niemal niemożliwe, bo trzeba się przekopać przez zamówienia wszystkich punktów.

Przydałby się filtr, który ograniczyłby zamówienia wyłącznie do danego adresu.

Chciałbym na razie uniknąć tworzenia na każdy punkt oddzielnej karty kontrahenta (przy tym samym płatniku), a widzę coraz więcej problemów w korzystaniu z zakładki adresy.