Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Jędrzej Ludwikowski

149 pkt
 
klient
0 Podziękowań
3 100%

7 pytań

8 odpowiedzi

16 93%

12 pomysłów

6 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 217 74 149 pkt
W tym miesiącu 74 74 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 597 47 40 pkt
Pomysły i komentarze 98 31 109 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
149 pkt
7 pytań
8 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
19 94%
Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
BI
BI pytań: 146 | odpowiedzi: 474

BI

Tomasz JańczukKrystian KorpulińskiJędrzej LudwikowskiRustam MirzakhamdamovPaweł NagórkaMichał SkowrońskiKrzysztof LisRafał Raczyński

Działanie BI w tygodniu 53

Zaktualizowano miesiąc temu

Czy to możliwe, że BI przestaje pracować w 53 tygodniu roku? W sobotę 28 grudnia wszystko pracowało prawidłowo, natomiast w poniedziałek 30 i wtorek 31 BI nie działa. Ten sam problem mieliśmy w zeszłym roku.

Czy to możliwe, żeby był aż tak poważny błąd, że w momencie kiedy trzeba domknąć rok, zrealizować plany i wywiązać się z kontraktów to tak ważne narzędzie nie działa, a Comarch nic z tym nie zrobił przez cały rok?

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
149 pkt
7 pytań
8 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
19 94%
Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 46 | odpowiedzi: 227

Pulpit-Kontrahenta

Marcin SzyszkaMichalina CichGrzegorz SkałubaMarcin ChrzanowskiHubert TrzewikTadeusz PacutJędrzej LudwikowskiAdam Osowski

Problemy po aktualizacji B2B

Dodano 4 mie. temu

Czy ktoś z Państwa miał problemy po aktualizacji B2B do najnowszej wersji?

U nas bardzo wiele funkcjonalności po prostu przestało działać. Leci trzeci tydzień po aktualizacji, a B2B wciąż nie działa poprawnie. Połowa klientów zrezygnowała z tego kanału zamówień. Przykładowe problemy to których cały czas nie udało się poprawić to:

1. Problem z uruchomieniem strony b2b. Niektórym klientom wyświetla się jedynie migające logo Comarch.

2. Ucina dłuższe nazwy produktów. Na liście towarów nazwy produktów są zbyt krótkie i nie widać istotnych cech. Wymusza to konieczność wejścia w produkt aby sprawdzić odpowiedni model produktu. Ten problem występuje u 20% klientów. U większości wyświetlanie jest poprawne.

3. Nie działa zakładka "W realizacji". Nie wyświetla żadnych wyników.