Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Jędrzej Ludwikowski

146 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

5 pytań

5 odpowiedzi

16 93%

12 pomysłów

6 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 216 101 146 pkt
W tym miesiącu 101 101 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 654 51 37 pkt
Pomysły i komentarze 98 57 109 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
146 pkt
5 pytań
5 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
16 93%
Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 741 | odpowiedzi: 2605

Comarch ERP XL

Marcin KwasiborskiBeata KDominik ŚwierzyńskiLeszek BuczkowskiMaciej LachowiczKarolina NowakŁukasz MaślińskiPiotr Toczyłło

Dodatkowe adresy na karcie kontrahenta

Zaktualizowano miesiąc temu

W jaki sposób rozwiązujecie kwestię kilku adresów dostawy u jednego kontrahenta (pracujemy w XL)? Do tej pory zakładaliśmy dodatkowe punkty na karcie kontrahenta w zakładce adresy. Jednak teraz, takie rozwiązanie, całkowicie nie spełnia to swojej roli, np.:

  1. brak możliwości przypisania opiekuna do poszczególnych adresów
  2. brak możliwości zrobienia promocji tylko dla wybranych punktów
  3. brak możliwości ustawienia limitów na poszczególne adresy
  4. brak możliwości przypisania osoby do wskazanego adresu (w B2B operator może złożyć omyłkowo zamówienie na inny adres oraz widzi historię całej sieci zamiast tylko swojego punktu)

Dodatkowo każde konto bankowe jest zapisywane jako oddzielny adres co zwiększa ich ilość i utrudnia pracę.

Obecnie jak pomyślę, że musielibyśmy założyć wszystkie adresy jako oddzielne kartoteki to mnie przeraża, bo jest to kilka tysięcy adresów. Ma ktoś pomysł? Czy może Comarch będzie rozwijał zakładkę adresy?

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
146 pkt
5 pytań
5 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
16 93%
Jędrzej Ludwikowski napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 199

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Potwierdzenie złożenia zamówienia

Dodano 6 mie. temu

Zaktualizowaliśmy B2B do wersji 2018.4 i pojawił się pewien mankament. Klient w momencie wysłania zamówienia nie otrzymuje żadnego komunikatu. W poprzedniej wersji był komunikat informujący, że zamówienie zostało złożone. Klienci przyzwyczajeni do takiej informacji nie są teraz pewni czy zamówienie zostało wysłane czy nie.

Proponuję przywrócić komunikat informujący o złożeniu zamówienia.

User Avatar
klient
Jędrzej Ludwikowski
146 pkt
5 pytań
5 odpowiedzi
12 pomysłów
6 komentarzy
16 93%
Jędrzej Ludwikowski zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 651 | odpowiedzi: 2624

Paweł SzpindaKrzysztof HoncekPiotr BłaszczokAdam AndrzejewskiJarosław WróblewskiWaldemar OstrowskiMateusz SzałekAdrian Konieczny
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 741 | odpowiedzi: 2605

Comarch ERP XL

Marcin KwasiborskiBeata KDominik ŚwierzyńskiLeszek BuczkowskiMaciej LachowiczKarolina NowakŁukasz MaślińskiPiotr Toczyłło
Comarch B2B
Comarch B2B pytań: 36 | odpowiedzi: 199

Pulpit-Kontrahenta

Krzysztof TrzaskaPaweł AntczakGrzegorz DobrzenieckiBartosz TłuszczŁukasz LechMariusz KocielnikDaniel NiemiecKrzysztof Pątkowski

Opcja/wersja produktu w ramach jednej karty towarowej

Zaktualizowano 9 mie. temu

Czy istnieje możliwość takiego ustawienia, aby w B2B oraz e-sklepie widoczny był jeden produkt w ramach którego można wybrać rozmiar, kolor itp. zamiast 10-20 kart tego samego produktu w różnych kombinacjach?