Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Maciej Krawiec

0 pkt
 
partner
0 Podziękowań
0 0%

10 pytań

3 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2753 93 0 pkt
W tym miesiącu 93 93 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 2164 47 0 pkt
Pomysły i komentarze 789 52 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

Wpisy użytkownika

User Avatar
partner
Maciej Krawiec
0 pkt
10 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Maciej Krawiec zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 834 | odpowiedzi: 2864

Comarch ERP XL

Maciej LachowiczDamian CieślikPaweł PilacińskiRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylska
Techniczne
Techniczne pytań: 1498 | odpowiedzi: 5680

Adam UrbanikJerzy ZiajaKinga KotelnickaMagdalena GrygaMonika KalaDominik WajdaPiotr PrzybyszOlga Witos

Błąd XL - brak polskich znaków

Zaktualizowano 3 d. temu

Czy ktoś spotkał się z podobnym problemem? Mianowicie po instalacji ERP XL aplikacja nie wyświetla niektórych polskich znaków np. "ś", "ć". W innych programach zainstalowanych na komputerze wszystkie polskie znaki wyświetlają się bez problemów. Ponowna instalacja XL nie naprawia błędów. Sprawdziłem ustawienia regionalne i wszędzie są prawidłowe (ustawione na Polska). Gdzie leży problem? Co jeszcze sprawdzić?

User Avatar
partner
Maciej Krawiec
0 pkt
10 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Maciej Krawiec zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1396 | odpowiedzi: 4889

Księgowość

Jerzy ZiajaKarolina SypułaAgata MączkaAgnieszka MaterlaMariusz RybakKrzysztof GąsiorJustyna StempelKatarzyna Wiśniewska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 834 | odpowiedzi: 2864

Comarch ERP XL

Maciej LachowiczDamian CieślikPaweł PilacińskiRafał RaczyńskiAgnieszka MaterlaHubert TrzewikWojciech MaciejowskiBarbara Przybylska

Usunięcie pozycji (dokumentów) z JPK VAT

Zaktualizowano 6 mie. temu

W jaki sposób usunąć pozycje (dokumenty) z pliku JPK VAT? Dokumenty źródłowe znajdują się w rejestrze zakupu i sprzedaży i są to dokumenty wewnętrzne. Co należy zaznaczyć lub odznaczyć na dokumentach żeby nie były brane pod uwagę przy generowaniu JPK VAT?

User Avatar
partner
Maciej Krawiec
0 pkt
10 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Maciej Krawiec zapytał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1228 | odpowiedzi: 3828

Monika KalaDANUTA KLOCEKDanuta BabralBeata StyAgnieszka BoltJoanna NalewajkoDanuta WitkowskaPaula Pyka-Zielińska
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4840 | odpowiedzi: 19324

Optima

Tomasz FrontczakAdam UrbanikMonika KalaKrzysztof SuderPiotr ZarzyckiJerzy ZiajaKinga KotelnickaJózef Ćwiąkała

Wydruk danych z kalendarza pracownika

Dodano 8 mie. temu

Witam

Potrzebuję przygotować wydruk w Crystalu, który zwróci mi obok Akronimu pracownika informacje z kalendarza tego pracownika, a mianowicie czas pracy np. w kalendarzu mam 08:00 (08:00) czyli pracownik pracuje od godziny 8 przez 8 godzin czyli do 16. Na wydruku miałoby to wyglądać 08:00-16:00. Czy ktoś może pomóc w tym temacie jak to przygotować, jakich funkcji lub zapytań użyć?