Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Jan Pietrzak

0 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

2 pytań

2 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2803 90 0 pkt
W tym miesiącu 90 90 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 2210 66 0 pkt
Pomysły i komentarze 797 29 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Jan Pietrzak
0 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Jan Pietrzak zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1544 | odpowiedzi: 5874

Paweł IdzikowskiKrzysztof LisJoanna JóźwiakGrzegorz DurakJan PietrzakDorota KrólikgalantRafał Błaszczyk
Społeczność
Społeczność pytań: 172 | odpowiedzi: 1004

Społeczność Comarch ERP

Piotr PrzybyszJan PietrzakIwona SzyszkoRafał Mastalerzsprzedaz.jwlIzabela KarpińskaEwa ZubaEwelina Kozanecka

Problem z dodaniem nowej bazy

Zaktualizowano 9 d. temu

Dzień dobry,

mam pytanie w zakresie dodawania nowych baz w Optimie.

Przechodzę standardowo przez kreator nowej bazy danych. W trakcie tworzenia bazy uzyskuję komunikat:

Database 'CDN_KNF_Konfiguracja' cannot be opened. It has been marked SUSPECT by recovery. See the SQL Server errorlog for more information.

Dodam, że korzystamy z CDN_KNF_Konfiguracja_1

Czy można to jakoś przestawić w konfiguracji Optimy ?

User Avatar
klient
Jan Pietrzak
0 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Jan Pietrzak zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1544 | odpowiedzi: 5874

Paweł IdzikowskiKrzysztof LisJoanna JóźwiakGrzegorz DurakJan PietrzakDorota KrólikgalantRafał Błaszczyk
Licencjonowanie
Licencjonowanie pytań: 56 | odpowiedzi: 802

Jan PietrzakDominik WajdaTomasz SmolarekAndrzej SiorekMaciej PietrasMichał GregorczykŁukasz MaszotaDamian Cieślik

Problem z kluczem HASP po aktulizacji

Zaktualizowano 12 d. temu

Dzień dobry,

mam problem z kluczem HASP po aktualizacji Optimy do najnowszej wersji.

Zainstalowałem ją wraz z najnowszym Menedżerem Kluczy, tym razem jednak coś poszło nie tak.

W Menedżerze Kluczy nie posiadam natomiast obecnego dotąd klucza HASP. Miałem i tak duże problemy z konwersją baz, ale to jakoś udało mi się pokonać.

Niemniej jednak program działa teraz w wersji DEMO i kłódka jest czerwona.

Dodałem klucz HASP ręcznie w konfiguracji, ale dostaję komunikat:

"Niezgodność danych - sprawdź czy IP/PIN oraz numer klucza są poprawne".

Muszą być poprawne skoro mam to na certyfikacie oprogramowania oraz w mailu od partnera, który również podesłał mi to jako załącznik.

Nie da rady zrobić aktualizacji tego klucza ani z serwerów Comarch ani z pliku RUS.

Robiłem restarty serwera SQL, przeinstalowanie MK, także w trybie administratora, usuwałem zbędne DLL z folderów system32 oraz systemOSWOW64.

Czy ktoś ma możliwość podpowiedzieć, co należałoby zrobić w tej sytuacji?