Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Lucjan Prościewicz

0 pkt
 
klient
0 Podziękowań
0 0%

3 pytań

3 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2667 77 0 pkt
W tym miesiącu 77 77 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 2096 46 0 pkt
Pomysły i komentarze 758 37 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Lucjan Prościewicz
0 pkt
3 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Lucjan Prościewicz zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 763 | odpowiedzi: 2666

Comarch ERP XL

Sylwia SzelągWojciech MaciejowskiMaciej LachowiczMariusz ŻabickiJarosław WróblewskiMarek JachArtur RolaRafał Raczyński

Problem z wydrukiem

Zaktualizowano 20 d. temu

Mam problem z jednym wydrukiem, dokładnie z zamówieniem sprzedaży.

Problem ten występuje tylko na jednym komputerze, więc wyklucza to błąd samego pliku wydruku. Również zmiany operatorów nie mają tu znaczenia.

Z pewnością jest coś nie tak z konfiguracją na danym komputerze. Zaczytałem już do rejestru całą konfigurację z innego komputera (tam gdzie działa), niestety nie pomogło. 

Dodam, że błąd pojawił się z nową wersją CDN. 

Jeśli ktoś się już spotkał z tym problemem prosiłbym o pomoc.

Pozdrawiam

User Avatar
klient
Lucjan Prościewicz
0 pkt
3 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Lucjan Prościewicz zapytał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 104 | odpowiedzi: 639

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Andrzej GrzelińskiJoanna TomaszewskaTomasz  PolakKrystian WieczorekGrzegorz SzewczykKrystyna KrupskaBEATA KRÓLIKMonika Kala
Ogólne
Ogólne pytań: 425 | odpowiedzi: 2606

Paweł MiczkaPaweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin Gryczan
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 763 | odpowiedzi: 2666

Comarch ERP XL

Sylwia SzelągWojciech MaciejowskiMaciej LachowiczMariusz ŻabickiJarosław WróblewskiMarek JachArtur RolaRafał Raczyński

ERP XL problem z danymi logowania do serwera SQL

Zaktualizowano miesiąc temu

W wersji 2018.2 przy konwersji bazy danych w Menadżerze baz pojawiło się nowy krok w którym należy określić login i hasło dla:

- Połączenie podstawowe

- Połączenie pomocnicze

- Połączenie dla synchronizacji

Wszystko przechodzi sprawnie (konwersja i reindeksacja). Niestety przy włączeniu programu dostajemy ostrzeżenie (930):

"Plik CDN.systemcdn nie może zostać otwarty. Login failed for user 'XX'. (28000)"

Może problem leży w dobraniu złych nazw loginów?

User Avatar
klient
Lucjan Prościewicz
0 pkt
3 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Lucjan Prościewicz zapytał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 104 | odpowiedzi: 639

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Andrzej GrzelińskiJoanna TomaszewskaTomasz  PolakKrystian WieczorekGrzegorz SzewczykKrystyna KrupskaBEATA KRÓLIKMonika Kala
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 763 | odpowiedzi: 2666

Comarch ERP XL

Sylwia SzelągWojciech MaciejowskiMaciej LachowiczMariusz ŻabickiJarosław WróblewskiMarek JachArtur RolaRafał Raczyński
Techniczne
Techniczne pytań: 1382 | odpowiedzi: 5284

Paweł MiczkaBartłomiej FrączekNatalia KurczewskaMariusz ŻabickiPiotr ZborowskiArtur NakoniecznyRafał GalewskiBeata Golmento-Enfer

Problem z menadżerem kluczy

Zaktualizowano 2 mie. temu

Od razu zaznaczę, że problem jest na 4 z 11 komputerów. Na 7 komputerach wersja ta działa ok.

Dostaję kolejno błędy:

po przeklikaniu cdn się uruchamia i działa poprawnie. 

Niestety na 2 z 4 komputerów generuje mi się kolejny błąd (wydaje się, że znacznie starszy bo pojawił się na jakimś forum 4 lata temu, niestety nie było odpowiedzi). Ten błąd dla mnie jest istotniejszy ponieważ 2 ważne komputery mam zamrożone. Poniżej zdjęcie:

Za każdą pomoc będę wdzięczny. Pozdrawiam