Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Paweł Jaworski

0 pkt
 
partner
0 Podziękowań
0 0%

1 pytań

1 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2828 87 0 pkt
W tym miesiącu 87 87 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 2229 52 0 pkt
Pomysły i komentarze 806 37 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Aktywność w tematach

Wpisy użytkownika

User Avatar
partner
Paweł Jaworski
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Paweł Jaworski odpowiedział/a na
28 d. temu

Cześć,

Podczas działania z programem użytkownik ma następujące opcje :

1. Ustala na podstawie jakiego dokumentu DOCs (Word lub Google) chcemy aby generował się docelowy dokument np faktura. Te DOCs to zwykłe dokumenty WORDA lub GOOGLE, które zawierają dodatkowe tagi, które podczas generowania dokumentu zamieniane są na właściwe dane np. tag = "DATAWYSTAWIENIA" to data wystawienia dokumentu, "NAZWASPRZEDAWCY" to nazwa podmiotu sprzedającego itd.

2. Po wyborze DOCsa, użytkownik możemy sobie go sam dostosować do własnej wizji, wyglądu itp. Modyfikacje wprowadza w wordzie, tak jakby normalnie edytował dokument.

3. Po pojawieniu się nowego dokumentu w systemie np. faktury, program automatycznie generuje PDF na podstawie danych z powstałego dokumentu i DOCsa, który został wybrany i dostosowany pod siebie.

4. Użytkownik w konfiguracji programu określa co dzieje się z dokumentem po jego wygenerowaniu. Do dyspozycji jest zapis na dysku, wysyłka na maila do klienta lub wydruk na drukarce.

Ogólnie chcemy rozwiązać problem zarządzania dokumentami, które idą do klientów ponieważ obecnie wymaga to głębszej wiedzy od użytkowników a Worda każdy zna. Przykład klient chce mieć wersje językowe Rumuński i Węgierski a firmy, które mogę to zrobić liczą dziesiątki h.

Technicznie, program działa jako usługa systemowa, nie ingeruje w Optime, odczytuje wyłącznie dane potrzebne do generowania dokumentu. Do konfiguracji programu jest webowy interfejs tak jak robimy to dla innnych wtyczek jakie mamy na sellintegro.pl.

Na razie robimy to pod kilku klientów ale jeżeli sprawdzi się ten pomysł w bojach wtedy będziemy chcieli stworzyć więcej DOCsów pod inne typy dokumentów czy pod windykację.

W razie pytań zapraszam,

pozdrawiam,
Paweł Jaworski

User Avatar
partner
Paweł Jaworski
0 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Paweł Jaworski zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5125 | odpowiedzi: 20345

Optima

JANUSZ MROCZEKSabina KozłowskaPiotr BartosiakIzabela StefaniakMariusz PieczekAndrzej GrzelińskiAgata HofmanJoanna Maliszewska

Wydruki dokumentów i prezentacja danych online

Zaktualizowano 28 d. temu

Cześć Panie i Panowie,

Jeden z projektów, który obecnie realizujemy to 'silnik' do automatycznego generowania wydruków faktur, korekt faktur, zamówień, pism windykacyjnych i wszelkiego rodzaju raportów z Optimy w połączeniu z Microsoft Worda lub Google Docs.

Na wejściu wybieramy jeden z szablonów z galerii np jednego z DOCsów, następnie go dostosowujemy pod własne potrzeby = zmieniamy wygląd, robimy tłumaczenia, pełna customizacja, najważniejsze, że robimy to w środowisku, który znamy (np. Word).

Po wybraniu szablonu z galerii, dany wydruk dokumentu np. faktury jest automatycznie tworzony w momencie jej powstania lub jej modyfikacji. Następnie wynik jest albo zapisywany gdzieś na dysku albo wysłany do klienta albo automatycznie wydrukowany na wybranej drukarce.

W oparciu o podobny engine, chcielibyśmy prezentować też wszelkiego rodzaju dane online np. sprzedaż, aktualna realizacja zamówień w docsach, intranetie, dashboardach itd.

Przykład wydruku w Word w załączeniu.

Uważacie, że pomysł jest ciekawy czy wykorzystam go tylko w swojej firmie :) ?
Jakby ktoś chciał pogadać o temacie to serdecznie zapraszam.
I wielkie dzięki za ew. feedback.

pozdrawiam,
Paweł