Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Daniel Geniusz

2 pkt
 
klient
0 Podziękowań
2 100%

3 pytań

5 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2458 90 2 pkt
W tym miesiącu 90 90 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 1946 66 2 pkt
Pomysły i komentarze 797 29 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Aktywność w tematach

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Daniel Geniusz
2 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%

Witam,

Wprowadziłem Rabat w ERP Altum dla grupy "Biznes". Zastanawiam się na jakiej zasadzie przebiega synchronizacja z e-sklepem.

Chcemy obsługiwać mały biznes w e-sklepie i w tym celu wszystkim kontrahentom z grupy "biznes" dajemy rabat ustanowiony w Altum, stanowiący ich prowizję. Synchronizacja odbywa się co godzinę.

Załóżmy taką sytuację:

Firma rejestruje się w e-sklepie wiedząc o zniżce i od razu dokonuje zakupów. W takiej sytuacji, jeżeli dobrze rozumiem rabat nie zdąży im się naliczyć, bo synchronizacja będzie miała miejsce dopiero za np. 40 minut? Czy ktoś przerabiał podobny przypadek? Czy jest na to jakieś rozwiązanie poza zwiększeniem częstotliwości synchronizacji (podobno nie jest to zalecane)?

I najważniejsze pytanie. Czy rabat ustanowiony w Altum naliczy się przed dokonaniem płatności przez kontrahenta w e-sklepie? Ten case martwi mnie najbardziej. Chcemy, aby rabat naliczał się bezpośrednio w koszyku

Z góry dziękuję za odpowiedzi

User Avatar
klient
Daniel Geniusz
2 pkt
3 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%

Dzień dobry,

Czy jest możliwość zablokowania dostępu dla wszystkich kontrahentów biznesowych do możliwości gromadzenia punktów w programie lojalnościowym? Chcemy, aby opcja była dostępna dla  detalicznych, natomiast mały biznes obsługiwany w e-sklepie pozyskuje zniżki w inny sposób.

Drugie pytanie w tym temacie - czy jest możliwość zmiany nazwy "punkty" na własną, bardziej marketingową nazwę?

Z góry dziękuję :)