Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Sławomir Piernicki

80 pkt
 
klient
1 Podziękowań
0 0%

7 pytań

6 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 363 87 80 pkt
W tym miesiącu 87 87 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 284 56 80 pkt
Pomysły i komentarze 704 42 0 pkt
Najbardziej pomocni 208 196 -

O firmie

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Sławomir Piernicki
80 pkt
7 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Sławomir Piernicki zapytał/a o
Ogólne
Ogólne pytań: 310 | odpowiedzi: 2188

Szymon RusekŁukasz WalterbiuroPrzemysław ZalewskiJakub SochaKrzysztof LemańskiMaciej KrawiecKrzysztof Zmarz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3310 | odpowiedzi: 14106

Optima

Wojciech SałańskiPaweł RudnickiJan KociszewskiŁukasz KrakowiakŁukasz WajdaJustyna SokołówRafał BurekRobert Odważny

problem z połączeniem z serwerem

Zaktualizowano 4 mie. temu

Witam

mam problem z połączniem z serwerem - komunikat w załączniku. W dniu wczorajszym dokonałem aktualizacji WINDOWS 10 zarówno na serwerze jak i na komputerze. Nie wiem czy aktualizacja ma na to wypływ ponieważ koleżanka która ma tą samą wersję jednak poprzednią kompilację spokojnie działa i pracuje na optimie. Logując się przez zdalny pulpit system optima działa i można pracować. Ale w sieci nie chce opalić

User Avatar
klient
Sławomir Piernicki
80 pkt
7 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Sławomir Piernicki zapytał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 46 | odpowiedzi: 274

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Maciej KrawiecJacek KrzaczekTomasz OsikaDANUTA KLOCEKDominik WajdaPiotr BławutMarcin KozeraMarek Dariusz Baziński
Techniczne
Techniczne pytań: 1089 | odpowiedzi: 4247

Jan KociszewskiWojciech SałańskiEstera ChmielowskaŁukasz WajdaJustyna Sokołówiwona.czechSzymon RusekKonrad Siamro
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3310 | odpowiedzi: 14106

Optima

Wojciech SałańskiPaweł RudnickiJan KociszewskiŁukasz KrakowiakŁukasz WajdaJustyna SokołówRafał BurekRobert Odważny

aktualizacja Optima ERP 2017.2.1.969

Zaktualizowano rok temu

witam, po aktualizacji programu Optima ERP do wersji 2017.2.1.969 przestała działaś usługa r-connect.

Pojawia się komunikat

1. Wczytanie z bazy przelewów do wysłania

2. Przelew zbiorczy [XXXXXXX/PLN/XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX] nie został wyeksportowany z powodu błędu: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału dla protokołu SSL/TLS z uwierzytelnieniem "wscib.r-bank.pl".

Raiffeisen bank twierdzi:

Szanowny Panie,
serwer bankowy działa prawidłowo, kwestia tego problemu jest wyjaśniana. Zauważyliśmy, że błędy w polaczeniu sygnalizują klienci, którzy aktualizowali swój system -ERP Optima do nowszej wersji, dlatego prosimy o kontakt z producentem tego oprogramowania. Z naszej strony również takie zgłoszenie zostało przekazane do wydawcy systemu finansowo księgowego.

Proszę o pomoc/podpowiedź

User Avatar
klient
Sławomir Piernicki
80 pkt
7 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
Sławomir Piernicki zapytał/a o
Ogólne
Ogólne pytań: 310 | odpowiedzi: 2188

Szymon RusekŁukasz WalterbiuroPrzemysław ZalewskiJakub SochaKrzysztof LemańskiMaciej KrawiecKrzysztof Zmarz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 3310 | odpowiedzi: 14106

Optima

Wojciech SałańskiPaweł RudnickiJan KociszewskiŁukasz KrakowiakŁukasz WajdaJustyna SokołówRafał BurekRobert Odważny

import wyciągów raiffeisen

Zaktualizowano rok temu

Witam

Współpracujemy z bankiem Raiffeisen, korzystamy z usługo jaka oferuje bank r-connect, wszystko działa świetnie i fajnie w przypadku kont PLN i EURO. Problem pojawia si e w przypadku konta USD.

Podczas próby pobrania historii transakcji pojawia się komunikat: Wyciąg nie został wczytany z powodu błędów zgłaszanych przez system bankowy. Poniżej lista błędów: Błąd pobierania wyciągu.

Porównywałem ustawienia konta z EURO i wszystko jest tak samo ustawione (z wyłączeniem braku możliwości odznaczenia IBAN).

Proszę o wskazówki, pomoc.