Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Paulina Przygórska

1 pkt
 
klient
0 Podziękowań
1 100%

2 pytań

3 odpowiedzi

0 0%

0 pomysłów

0 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 2574 87 1 pkt
W tym miesiącu 87 87 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 2017 51 1 pkt
Pomysły i komentarze 806 37 0 pkt
Najbardziej pomocni - - -

O firmie

Aktywność w tematach

Wpisy użytkownika

User Avatar
klient
Paulina Przygórska
1 pkt
2 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
Paulina Przygórska zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5125 | odpowiedzi: 20345

Optima

JANUSZ MROCZEKSabina KozłowskaPiotr BartosiakIzabela StefaniakMariusz PieczekAndrzej GrzelińskiAgata HofmanJoanna Maliszewska

Błąd podpisu e-Deklaracji

Zaktualizowano 20 d. temu

Witam, mam w firmie nowy komputer: Win 10 Pro (wcześniej Win 7 Pro), najnowsza Optima 2020, podpis kwalifikowany KIR Szafir. Mam problem z podpisaniem e-Deklaracji (np. Vat-UE), po sporządzeniu dokumentu próbuje go podpisać i wyskakuje mi dwa razy okienko do wpisania pinu do podpisu kwalifikowanego, a później dostaję komunikat "Operacja została anulowana przez użytkownika lub wystąpił błąd przy podpisywaniu.". Certyfikat zarejestrowany w systemie. Próbowałem przeinstalować oprogramowanie CryptoCard, ale nic nie pomogło, czy ktoś miał takie problemy?

User Avatar
klient
Paulina Przygórska
1 pkt
2 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
Paulina Przygórska zapytał/a o
Płace i Kadry
Płace i Kadry pytań: 1329 | odpowiedzi: 4070

Katarzyna BrochockaAndrzej GrzelińskiALEKSANDRARobert GajdzikArkadiusz ZygmuntLucyna Wójciakagnieszka.kozlarekMałgorzata Korycka
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5125 | odpowiedzi: 20345

Optima

JANUSZ MROCZEKSabina KozłowskaPiotr BartosiakIzabela StefaniakMariusz PieczekAndrzej GrzelińskiAgata HofmanJoanna Maliszewska

Błąd naliczenia wypłaty, składnik Akord (24159)

Zaktualizowano rok temu

Witam, podczas naliczania wypłaty dla wieloletniego klienta pierwszy raz wyskakuje ostrzeżenie 24159, dokładna treść komunikatu:

Błąd naliczenia wypłaty: składnik: "Akord" <element: "Akord"><szczegóły: Auto error 5007 in line 1: 'Zrodlo.Bazowy.TypAkordu.Rodzaj' jest pusty lub nie jest obiektem ['Zrodlo.Bazowy.TypAkordu.Rodzaj' jest pusty lub nie jest obiektem (-2146823281)

Błąd pojawił się pierwszy raz, nigdy nie wypełnialiśmy w biurze akordów. Proszę o sugestie rozwiązania problemu.