Społeczność Comarch ERP | Użytkownicy Klienci Partnerzy Comarch

Profil użytkownika

avatar

Magdalena Morawa

91 pkt
 
pracownik comarch
1 Podziękowań
9 88%

0 pytań

4 odpowiedzi

8 87%

0 pomysłów

6 komentarzy

Aktywność

  • Wartościowy użytkownik
  • Wysoko notowany
  • Lider rankingu
  • Aktywny użytkownik
  • Pomysłodawca
  • Uczynny użytkownik
  • Znawca tematu
  • Specjalista kategorii Chmura
  • Specjalista kategori ERP Altum
  • Specjalista kategorii ERP Optima
  • Specjalista kategorii ERP XL
  • Specjalista kategorii ERP XT
  • Specjalista kategorii ERP esklep
  • Specjalista kategorii ERP mobile
  • Specjalista kategorii ERP Produkcja
  • Specjalista kategorii IBARD
  • Specjalista kategorii wszystko.pl
  • Specjalista kategorii ERP Klasyka
  • Specjalista kategorii ERP iKsięgowośc 24
  • Specjalista kategorii ERP Retail
  • Specjalista kategorii Workflow
  • Specjalista kategorii Techniczne
  • Specjalista kategorii Handel
  • Specjalista kategorii Logistyka
  • Specjalista kategorii Księgowość
  • Specjalista kategorii BI
  • Specjalista kategorii Kadry płace

Rankingi

Miejsce W tym
miesiącu
Punktów
Ranking główny 329 87 91 pkt
W tym miesiącu 87 87 0 pkt
Pytania i odpowiedzi 656 52 38 pkt
Pomysły i komentarze 197 37 46 pkt
Najbardziej pomocni 149 137 -

O firmie

Wpisy użytkownika

Magdalena Morawa napisał/a o
Ogólne
Ogólne artykułów: 116

Urszula KozłowskaPatrycja WolakMagdalena MorawaMagdalena TrybusKatarzyna BibrzyckaAgnieszka Żołnierczyk-BakaWojciech BorkiewiczKrzysztof Szeremeta

Nowa metoda logowania do Call Center

Dodano 27 d. temu

Szanowni Państwo,
w celu przyspieszenia procesu logowania, podczas kontaktu telefonicznego ze specjalistami Comarch, została dodana automatyczna identyfikacja osoby dzwoniącej po numerze telefonu zapisanego w bazie danych Comarch.

Aby ułatwić proces identyfikacji, prosimy o dokonanie weryfikacji podanych numerów telefonów:


1. Klient Comarch dokonuje weryfikacji/modyfikacji danych na „Indywidualnych Stronach Klientów” w obszarze „Moje dane/dane firmy” https://www.erp.comarch.pl/klienci
2. Autoryzowany Partner Comarch dokonuje weryfikacji/modyfikacji danych w aplikacji iZAM.

W sytuacji, jeśli podczas kontaktu telefonicznego z Comarch nie nastąpi identyfikacja po numerze telefonu, możliwe będzie nadal wykorzystanie dotychczasowych numerów ID i PIN, aby uzyskać potrzebne wsparcie.


Informujemy również, że zmianie uległa struktura systemu telefonicznego https://www.comarch.pl/erp/kontakt/ (pomoc techniczna).