klient
Piotr Bartosiak
717 pkt
19 pytań
36 odpowiedzi
17 pomysłów
26 komentarzy
97 98%
3 pkt

przenoszenie atrybutów kontrahenta do zleceń serwisowych

Piotr Bartosiak zapytał/a o
Serwis
Serwis pytań: 95 | odpowiedzi: 306

Patryk SobocińskiA.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr Bartosiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4497 | odpowiedzi: 18062

Optima

KATARZYNA COSSBAUMarzena CichońMaciej PokojskiMalwina ŻaczekWojciech SałańskiJoanna FurtakMirosław KikRadek Wróblewski

Atrybuty kontrahenta (wpisane do karty kontrahenta) z zaznaczeniem przenosić na transakcje wcale nie przenoszą się na zlecenia serwisowe. Jest to niedopatrzenie w Serwisie czy kwestia ustawień?

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 917 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
483 90%
oceń
 
Przemysław Dmochowski odpowiedział/a
Serwis
Serwis pytań: 95 | odpowiedzi: 306

Patryk SobocińskiA.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr Bartosiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1362 | odpowiedzi: 18062

Optima

Tomasz MalarczukPiotr ZborowskiKinga KotelnickaWojciech SałańskiŁukasz WalterArtur PazdykaMarcin LiszewskiStanisław Pachacz
3 lata temu

hmm - trzeba się przyzwyczaić, że moduł serwis jest traktowany "trochę od czapki" i wydaje mi się, że zlecenia serwisowe nie zostały zdefiniowane jako transakcje...

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
717 pkt
19 pytań
36 odpowiedzi
17 pomysłów
26 komentarzy
97 98%
oceń
 
Piotr Bartosiak odpowiedział/a
Serwis
Serwis pytań: 95 | odpowiedzi: 306

Patryk SobocińskiA.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr Bartosiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1362 | odpowiedzi: 18062

Optima

Tomasz MalarczukPiotr ZborowskiKinga KotelnickaWojciech SałańskiŁukasz WalterArtur PazdykaMarcin LiszewskiStanisław Pachacz
3 lata temu

Ja z Serwisu korzystam intensywnie i nie chcę się przyzwyczajać, tylko walczyć ;-) Zresztą myślę, że to raczej przeoczenie niż jakaś filozofia. W końcu RO, FPF, ZD też nie są transakcjami, a atrybuty się na nie przenoszą, bo ostatecznie do transakcji prowadzą. Czemu tak nie może być ze zleceniami?

W walce proszę o wsparcie.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 917 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
483 90%
oceń
 
Przemysław Dmochowski odpowiedział/a
Serwis
Serwis pytań: 95 | odpowiedzi: 306

Patryk SobocińskiA.P. ButscherMałgorzata StachurskaMichal PawlakTeresa BąkabatorPaweł BrzostowskiPiotr Bartosiak
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1362 | odpowiedzi: 18062

Optima

Tomasz MalarczukPiotr ZborowskiKinga KotelnickaWojciech SałańskiŁukasz WalterArtur PazdykaMarcin LiszewskiStanisław Pachacz
3 lata temu

:) to wynika z miejsca w którym są zapisywane informacje - np dla RO jest to to samo miejsce jak przy FA. Przy zleceniach serwisowych - jest to inna tabela.

Dlatego atrybuty mogą przenosić się na RO a ze zleceniami jest problem...

Ja z kolei jestem za tym, żeby zlecenia były traktowane jak reszta dokumentów - w tym przenoszenie się atrybutów...

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł