partner
Piotr Jesionek
1 459 pkt
3 pytań
34 odpowiedzi
19 pomysłów
77 komentarzy
259 95%
oceń

ERP XL Invalid TLV record

Piotr Jesionek zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1430 | odpowiedzi: 5444

Mateusz WielochaIZABELA LATUSDominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz Jańczuk
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 791 | odpowiedzi: 2724

Comarch ERP XL

Damian LisakJarosław WojewodaPiotr ToczyłłoWojciech GłąbicaDOROTA GRZENKOWICZMariusz ŻabickiMałgorzata PodsiadłaDorota Rutkiewicz

Witam,

Prośba o pomoc bo sprawa staje się nagląca.

Na świeżej instalacji z systemem Windows 7 w wersji angielskiej w programie ERP XL w wersji 2015.2 generuje się błąd podczas podpinania lub drukowania własnych wydruków Crystal, jak w temacie. Wydruki standardowe działają poprawnie, jednak wyeksportowanie jakiegokolwiek standardowego wydruku i zaimportowanie go jako wydruk użytkownika wyrzuca ten sam błąd.

Problem dotyczy najwyraźniej samych bibliotek Crystal.

Próby odistalowania i ponownego zainstalowania programu, włącznie z czyszczeniem rejestrów, nie przyniosły rezultatu.

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Michał Kowalski
0 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Michał Kowalski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1430 | odpowiedzi: 5444

Mateusz WielochaIZABELA LATUSDominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz Jańczuk
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 791 | odpowiedzi: 2724

Comarch ERP XL

Damian LisakJarosław WojewodaPiotr ToczyłłoWojciech GłąbicaDOROTA GRZENKOWICZMariusz ŻabickiMałgorzata PodsiadłaDorota Rutkiewicz
8 mie. temu

Dzień dobry, 

czy udało się Panu rozwiązać problem z wydrukami?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Piotr Jesionek
31 pkt
2 pytań
4 odpowiedzi
3 pomysłów
8 komentarzy
22 100%
oceń
 
Piotr Jesionek odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1430 | odpowiedzi: 5444

Mateusz WielochaIZABELA LATUSDominik WajdaKrzysztof KulczyńskiMariusz PieczekMariusz ŻabickiMarcin SzymoniakTomasz Jańczuk
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 791 | odpowiedzi: 2724

Comarch ERP XL

Damian LisakJarosław WojewodaPiotr ToczyłłoWojciech GłąbicaDOROTA GRZENKOWICZMariusz ŻabickiMałgorzata PodsiadłaDorota Rutkiewicz
8 mie. temu

Problem został rozwiązany przez firmę zajmującą się sprzętem.

Z tego co wiem to problem był w niepoprawnym formacie daty i czasu i z jakimiś ustawieniami regionalnymi na komputerze.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł