klient
Piotr Bartosiak
717 pkt
19 pytań
36 odpowiedzi
17 pomysłów
26 komentarzy
97 98%
oceń

wysyłka e-mail - blokowanie w skrzynce nadawczej

Piotr Bartosiak zapytał/a o
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4442 | odpowiedzi: 17878

Optima

Robert KlisiewiczJoanna StanisławskaKamil WesołowskiPaweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta Kornasz
CRM
CRM pytań: 94 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiKarolina NowakSylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiKacper Konopko

Mam kłopot z kontem pocztowym w Optimie - bez żadnego wyraźnego powodu czasami nie wysyła wiadomości utworzonych przez wybranego operatora, ale gromadzi je w skrzynce odbiorczej, a następnie wysyła hurtowo w wybranym przez siebie czasie, chyba najczęściej następnego dnia rano (czyt. po ponownym włączeniu komputera).

Takie zachowanie dotyczy jednego operatora - inni korzystający z tego konta są obsługiwani przez pocztę "od ręki".

Jakiś czas temu problem występował u innego operatora, a ostatnio przerzucił się na innego; ten pierwszy działa już normalnie.

Nie jest to kwestia niekatywnego konta e-mail - cały czas jest aktywne.

Jak mogę z tym zawalczyć?

Odpowiedzi:

User Avatar
pracownik comarch
Jacek Młynarczyk
40 pkt
0 pytań
4 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
4 100%
oceń
 
Jacek Młynarczyk odpowiedział/a
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4442 | odpowiedzi: 17878

Optima

Robert KlisiewiczJoanna StanisławskaKamil WesołowskiPaweł MiczkaMarta OrleckaKatarzyna Fossa-SzczepaniakMariusz KołaczMarta Kornasz
CRM
CRM pytań: 94 | odpowiedzi: 330

Paweł BrzostowskiKarolina NowakSylwia Kubala-ŚliwkaPatrycja RasińskaPiotr ŚladowskiSzymon FąferkoTomasz LewandowskiKacper Konopko
4 lata temu

Witam,

Jeśli sytuacja jest ściśle związana z danym operatorem, to można zapisać jego ustawienia do pliku (w menu System/ Konfiguracja/ Program/ Użytkowe/ Operatorzy nalezy otowrzyć kartę danego Operatora) po prawej stronie karty operatora proszę wcisnąć przycisk dyskietki 'Eksport ustawień operatora' i zapisac ustawienia do pliku. Nastepnie można wykonać reset jego ustawień. Po resecie proszę sprawdzić czy dalej wystepuje ta sytuacja. Następnie można zaczytać z powrotem ustawienia operatora z pliku, poprzez przycisk 'Import ustawień operatora'. Jeśli ta operacja nie pomoże, to proszę zwrócić się bezpośrednio do asysty Optimy (np. zgłoszenie ma adres optima@comarch.pl lub poprzez System obsługi Zgłoszeń dostepny z Indywidulanych Stron Klientów).

Jeśli Ma Pan taką możliwośc to prosze wykonać log Profilerem i dołączyć go do tego zgoszenia (narzędzie MS SQL Profiler nie jest dostępne w wersji MS SQL Expres). Aby to zrobić należy w Optimie dodać wiadomośc e-mail na operatora, z którym jest problem, następnie uruchomić MS SQL Profiler i wysłać utworzoną wczesniej wiadomośc e-mail. Jeśli po pewnym czasie wiadomośc ta nie zostanie wysłana, to log w MS SQL Profiler należy zapisać i dodać do zgłoszenia.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł