klient
Kamil Szwed
40 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
1 pomysłów
1 komentarzy
0 0%
oceń

Powracanie do nadrzędnej grupy przypiętej

Kamil Szwed napisał/a o
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 216

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz

Witam

Moim pomysłem jest usprawnienie systemu grup w PK. Obecnie kiedy w pulpicie wejdziemy w grupę, która jest stworzona za pomocą kopiuj -> wklej połączenie i klikniemy przycisk powrót nie wracamy do grupy w której byliśmy, tylko do grupy nadrzędnej. Przedstawię to na przykładzie.

Grupa główna
+ grupa 1
+ grupa 2
-grupa 1 (łącze)
-grupa 3

Jeśli tutaj przejdziemy Grupa główna->grupa 2 ->grupa 1 i wtedy klikniemy powrót znajdziemy się w grupie głównej zamiast w grupie 2

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 728 pkt
0 pytań
247 odpowiedzi
21 pomysłów
154 komentarzy
155 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 216

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
4 lata temu

Proszę zwrócić się do asysty otrzyma Pan gotowy skrypt do naprawy - to nie jest rozwój funkcjonalności to naprawa błędu.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Kamil Szwed
40 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
1 pomysłów
1 komentarzy
0 0%
oceń
 
Kamil Szwed odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 216

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
4 lata temu

Od firmy nas serwisującej dowiedziałem się, że to po prostu tak ma być... Czy mógłbym dostać informacje gdzie dokładniej mam się zwrócić aby poprawić ten błąd?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Krzysztof Michalik
3 728 pkt
0 pytań
247 odpowiedzi
21 pomysłów
154 komentarzy
155 94%
oceń
 
Krzysztof Michalik odpowiedział/a
Comarch B2B
Comarch B2B pomysłów: 18 | odpowiedzi: 216

Pulpit-Kontrahenta

Tomasz TomkowiakKrzysztof MichalikJędrzej LudwikowskiAngelika SibilskaTomasz KojderMarek ModlińskiKamil SzwedMateusz Świszcz
4 lata temu

Zdecydowanie nie. Jeśli zdefiniujemy do której grupy może mieć dostęp klient z Pulpitu kontrahenta a dostanie się on do zupełnie innej grupy to mamy do czynienia tutaj z błędem. Klient przecież uzyskuje dostęp do wszystkich kartotek i stanów magazynowych w firmie a nie do tych które tylko chcemy pokazać. Jeśli pracownik firmy serwisującej ma taką opinię to ja śmiało mogę powiedzieć, że ma nikłe lub żadne pojęcie jak działa PK lub chciał mieć po prostu święty spokój.

Proponuję zapytać bezpośrednio Asystę o zgłoszenie w TFS pod numerem ID 238981. Problem dotyczy PK w wersji 2015 a Asysta z pewnością pomoże.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł