klient
Damian Baj
97 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
oceń

Brak menu w ERP XL 2016

Damian Baj zapytał/a o
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut

Czy ktoś spotkał się już z problemem braku wstążki/paska i menu w modułach XL-a?.

Po testowej instalacji wersji 2016 okno każdego uruchamianego modułu jest całkowicie puste (brak menu i wstążki).Dotyczy Windows 10. W Windows XP udało się to rozwiązać poprzez czyszczenie wpisów w rejestrze aplikacją CCleaner po po odinstalowaniu poprzedniej wersji 2015.2.4 SE i uruchomieniem rejestr.bat po instalacji 2016. Tylko dzięki temu udało się uruchomić Menedżera baz. W Windows 10 ta metoda nie daje żadnego rezultatu.

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Andrzej Leciejewski
96 pkt
4 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
6 100%
oceń
 
Andrzej Leciejewski odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut
3 lata temu

Witam,

Tak właśnie ja się spotkałem przy przejściu i to na dwa dni przed wysłaniem VAT.

Próba ręczna rejestracji toolbara OCX nie daje żadnego rezultatu bo kończy się błędem informującym, że program nie jest zgodny z wersją systemu operacyjnego.

User Avatar
partner
Kazimierz Michał Karaszewski
1 650 pkt
1 pytań
210 odpowiedzi
12 pomysłów
81 komentarzy
493 95%
1 pkt
 
Damian Baj potwierdził, że ta odpowiedź jest najlepsza i wystarczająca
Kazimierz Michał Karaszewski odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut
3 lata temu

Mam jeden pomysł. Proszę spróbować w rejestrze zmienić domyślną wartość wpisu w ścieżce: HKEY_CURRENT_USER\Software\CDN\CDNXL\CDNXL\TypInterfejsu z 0 na 1.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Damian Baj
97 pkt
5 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
2 100%
oceń
 
Damian Baj odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut
3 lata temu

Wpis TypInterfejsu w ogóle nie istniał. Dodałem ręcznie ale bez efektu dla wartości 0 lub 1.

Poprawka: Działa. Dodałem wpis ale tym razem jako klucz w tej lokalizacji i pojawiło się menu. Dzięki!

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Andrzej Leciejewski
96 pkt
4 pytań
7 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
6 100%
3 pkt
 
Andrzej Leciejewski odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut
3 lata temu

Problem rozwiązałem w ten sposób, że z poziomu comand line uruchomionego w trybie administratora uruchomiłem ponownie rejestr.bat znajdujący sie w folderze z programem.

Pomogło na Windows 7,8,10 w wersjach 64 bitowych.

Mimo że instalacja byłą uruchomiona z kotna administratora i twż dodatkowo w trybie uruchom jako administrator.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Piotr Franczak
30 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Piotr Franczak odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut
3 lata temu

Tak, to pomogło. Dziękuję.


Z pomocy COMARCH otrzymałem następującą wskazówkę

"...

Nie pojawia się wstążka. Błąd został już zgłoszony. Na chwilę obecną proszę zastosować poniższe rozwiązanie.

Proszę o edycję pliku Rejestr.bat (np. w Notatniku) znajdującego się w katalogu instalacyjnym XL-a i zmianę drugiej linijki:


regsvr32 /s Codejock.CommandBars.ocx

na:

%SystemRoot%\SysWOW64\regsvr32.exe /s Codejock.CommandBars.ocx

Na koniec proszę zapisać zmianę i uruchomić ponownie plik Rejestr.bat w cmd jako administrator.

..."

nie musiałem sprawdzać.

User Avatar
partner
Andrzej Pączek
113 pkt
0 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
1 komentarzy
8 100%
oceń
 
Andrzej Pączek odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut
3 lata temu

Niestety na WIN 8/10 zdarzają się też ciekawsze efekty - zwłaszcza po przyjściu update z MICROSOFT (w szczególności do tematów dot. kart graficznych). W XL'u potrafią zniknąć listy wydruków - tzn. pokazuje się ramka, że istnieją, ale wnętrza listy nie widać. Znika też np. check na liście płatności w preliminarzu w momencie jego zaznaczenia (tu należy wejść w płatność, podnieść ją i potem już checki powracają do pokazywania się).Niestety wygląda na to, że interface XL'a ma kłopoty z nowymi systemami MS. Na te przypadłości nie znam na dzień dzisiejszy lekarstwa :( - rejestracja, reinstalacja, zmiana interface nowy/stary - nie działa i nie pomaga na opisane kłopoty.

User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 443 pkt
20 pytań
243 odpowiedzi
20 pomysłów
77 komentarzy
299 96%
1 pkt
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 800 | odpowiedzi: 2749

Comarch ERP XL

korczowski.damianWaldemar MaćkowiakPiotr ŁuszczewskiPiotr RybińskiPaweł BartoszekMarek KlimekBartosz MikołajczykTadeusz Pacut
2 lata temu
U mnie pomoglo ponowne uruchomienie pliku rejestr.bat z katalogu xl-a z prawami administratora.
Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł