partner
Jakub Prażmowski
45 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
0 0%
oceń

Zła wartość parametru sig w pąltności PayU

Jakub Prażmowski zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 719 | odpowiedzi: 2877

Bogumiła PigulJarosław WróblewskiMAKKrzysztof HoncekPiotr PiechockiRafał RohdeitfagumstomilŁukasz Walter

Serwis PayU informuje, że mam złą wartość parametru sig. (w załączniku screen) Jest to jakaś suma kontrolna. W danych potrzebnych do ustawienia płatności wprowadziłem wymagane kody:

Klucz(MD5)
Drugi klucz(MD5)
Klucz autoryzacji płatności
Adres serwisu płatności

PayU poinformował, że to musi być do zawarcia transakcji.

Nie wiem gdzie w panelu sklepu można to skonfigurować. Cokolwiek by to nie znaczyło.

Proszę o pomoc.

Jakub Prażmowski

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Jarosław Wróblewski
2 881 pkt
33 pytań
296 odpowiedzi
8 pomysłów
21 komentarzy
178 97%
oceń
 
Jarosław Wróblewski odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 166 | odpowiedzi: 2877

Grzegorz BylicaKamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur Eger
4 lata temu

Panel -> Zamówienia i Płatności -> Płatności online -> PayU.
I tu musisz ustawić, głównie w karcie konfiguracja, wszelkie niezbędne wartości.

Miałem ostatnio ten sam problem, z tym że z Dotpay, okazało się że przytrafiła się "litrówka" :) więc posprawdzaj dobrze wszystkie wartości i powinno być ok.

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł