użytkownik
Mariusz Adamiak
65 pkt
4 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Motorola MC9190-G problem

Mariusz Adamiak zapytał/a o
Ogólne
Ogólne pytań: 425 | odpowiedzi: 2606

Paweł MiczkaPaweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin Gryczan

Witam,
mam problem z połączeniem się za pomocą klienta RPD z Motoroli MC9190-G WM 6.5 przy próbie połączenia pokazuję się błąd "An internal error has occurred"
Serwer : Windows 2012 R2 - dostęp na użytkownika

Jeśli łączę się do Windows serwer 2012 r2 bez uruchomionego serwera terminali to nie ma problemu.

Czy ktoś jest w stanie mi pomóc ?

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Przemysław Dmochowski
4 916 pkt
21 pytań
222 odpowiedzi
49 pomysłów
192 komentarzy
482 90%
oceń
 
Mariusz Adamiak potwierdził, że ta odpowiedź jest najlepsza i wystarczająca
Przemysław Dmochowski odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 425 | odpowiedzi: 2606

Paweł MiczkaPaweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin Gryczan
3 lata temu

Jest to związane z długością klucza dla RDS. W nowych windach ma długość 4096 bitów a mobilne obsługują 2048bitów...

... "podziękuj" microsoftowi :)

A na poważnie - rozwiążesz problem dzięki temu artykułowi: http://www.codeproject.com/Articles/745461/Windows-Server-RDS-and-Windows-Mobile-connection-e

Jeśli Ci to pomoże - daj pucharek.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Andrzej Pączek
113 pkt
0 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
1 komentarzy
8 100%
oceń
 
Andrzej Pączek odpowiedział/a
Ogólne
Ogólne pytań: 425 | odpowiedzi: 2606

Paweł MiczkaPaweł BrzostowskiSzymon PuchalskiWiesława MatrackaRoman MałeckiKatarzyna PytkaTomasz LisowskiMartin Gryczan
3 lata temu

Ja wiem, że to zabrzmi nieprofesjonalnie, ale ustawienie braku autentykacji na poziomie sieci rozwiązuje temat połączeń RDP. Niestety MS zasadniczo w roku 2020 zakończy oficjalny suport systemów WIN CE/MOBILE migrując w kierunku 8/10. Póki co brak głaskania systemów typu ENTERPRISE z WIN CE/MOBILE objawia się właśnie niemożnością połączenia z bardziej zaawansowanymi już serwerami (czytaj zabezpieczeniami). Artykuł kolegi podany przez niego też jest wart zachowania - chyba jedyny, który pokazuje jak się połączyć w przypadku problemów certyfikatowych.

Pozdrawiam
AP

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł