Odpowiedzi:

User Avatar
pracownik comarch
Natalia Janiec
61 pkt
0 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
oceń
 
Natalia Janiec odpowiedział/a
Comarch Retail
Comarch Retail pytań: 10 | odpowiedzi: 42

Tomasz MalickiPaweł MęzińskiKrzysztof ŻółtowskiMaricnPiotr ZnamirowskiMaciej Pawełczak
3 lata temu

Witam,

Program Comarch Retail Backoffice pozwala na tworzenie nowych faktur zakupu (FZ) na magazyny lokalne, czyli magazyny oddziału Backoffice. Następnie istnieje możliwość przesunięcia towaru na inne magazyny (lokalne bądź odległe) za pomocą dokumentu przesunięcia międzymagazynowego (MM-).

Pozdrawiam,

Natalia Janiec
Comarch ERP Altum Consultant Center

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Maricn
45 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Maricn odpowiedział/a
Comarch Retail
Comarch Retail pytań: 10 | odpowiedzi: 42

Tomasz MalickiPaweł MęzińskiKrzysztof ŻółtowskiMaricnPiotr ZnamirowskiMaciej Pawełczak
3 lata temu

Witam,

Dziekuje za odpowiedz. Czy mozna takze tworzyc nowe artykuly w trakcie tworzenia faktur zakupu?

Dziekuje i pozdrawiam

Marcin

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Maricn
45 pkt
2 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Maricn odpowiedział/a
Comarch Retail
Comarch Retail pytań: 10 | odpowiedzi: 42

Tomasz MalickiPaweł MęzińskiKrzysztof ŻółtowskiMaricnPiotr ZnamirowskiMaciej Pawełczak
3 lata temu

Witam,

Dziękuje za odpowiedz.

Funkcjonalnie takze jednak tworzenie Faktury zakupu implikuje konieczność tworzenia artykułów przynajmniej w naszych sklepach. Brak tej funkcji sprawia ze tworzenie Faktur zakupu z poziomu BO staje sie wiec niemozliwe.

Rozumiem względy bezpieczeństwa i integracji które maja oczywiście priorytet. Jednak mam wrazenie ze kwestie takie mozna technicznie rozwiazac.

Pozdrawiam serdecznie
Marcin

User Avatar
pracownik comarch
Natalia Janiec
61 pkt
0 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
oceń
 
Natalia Janiec odpowiedział/a
Comarch Retail
Comarch Retail pytań: 10 | odpowiedzi: 42

Tomasz MalickiPaweł MęzińskiKrzysztof ŻółtowskiMaricnPiotr ZnamirowskiMaciej Pawełczak
3 lata temu

Witam,
Tworzenie nowych i edycja istniejących artykułów możliwa jest jedynie w centrali Retail. Bezpieczeństwo systemu wymaga, aby lista artykułów była identyczna w całym środowisku rozproszonym Retail, stąd dodawanie i modyfikacja artykułów została umożliwiona jedynie na centrali. Z poziomu centrali Retail istnieje możliwość dodawania nowych artykułów podczas tworzenia dokumentów faktur zakupu/sprzedaży.

Pozdrawiam,
Natalia Janiec
Comarch ERP Altum Consultant Center

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł