klient
Łukasz Sekuła
3 211 pkt
103 pytań
184 odpowiedzi
23 pomysłów
35 komentarzy
121 80%
8 pkt

Odbiór w punkcie oraz na stacjach Orlen

Łukasz Sekuła napisał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak

A kiedy Comarch pomyśli o takim rozwiązaniu ? Jest ono ostatnio bardzo popularne w sieci i najprawdopodobniej będzie to konkurencyjny sposób wysyłki dla Inpostu. Chciałbym wspomnieć, że konkurencja już w swoich oprogramowaniach taką funkcję posiada.

http://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 422 pkt
129 pytań
2712 odpowiedzi
68 pomysłów
713 komentarzy
3316 96%
0 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Jestem na nie, dzisiaj widziałem opcję u klienta opcję wysyłka autobusem PKS, jest dużo szybsza i tańsza. Wolałbym aby prędzej wprowadzono opcję wysyłki PKS niż Orlen.

A tak na poważnie, przy takim rozwoju wszerz tego typu usług "zawsze jakiś program konkurencji" będzie taką opcję miał, a Comarch nie.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Łukasz Sekuła
3 211 pkt
103 pytań
184 odpowiedzi
23 pomysłów
35 komentarzy
121 80%
oceń
 
Łukasz Sekuła odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

A moim zdaniem to bardzo dobry pomysł...skoro w 2015r na Allegro tego typu formę wysyłki wybrało 16% kupujących - trzeba troszkę dalej patrzeć niż tylko standardy wypracowane w latach 90' a PKS... jakby patrzyli tylko na tą formą transportu w życiu bym za 19pln nie poleciał w 30 minut ze stolicy do Wrocławia gdzie PKSem za 98zł w 8h - to się nazywa postęp :d

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 422 pkt
129 pytań
2712 odpowiedzi
68 pomysłów
713 komentarzy
3316 96%
0 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Nigdy żaden mój klient nie kupił ode mnie kota w worku, zawsze staram się klientowi pokazać wszystkie plusy i wszystkie minusy Optimy. Nie mam przed nikim tajemnic i rzetelnie pokazuję co klient zyska, a gdzie może stracić. Nie boję się tego ponieważ wiem, że nie ma idealnych rozwiązań informatycznych, a jeżeli ktoś twierdzi, że jego rozwiązanie jest idealne to po prostu kłamie.

Nie do końca rozumiem Twoje pytanie. Jeżeli pytasz czy mam coś z tego że się tutaj udzielam to odpowiem, tak mam, dziką satysfakcję i zero kasy.

User Avatar
klient
Łukasz Sekuła
3 211 pkt
103 pytań
184 odpowiedzi
23 pomysłów
35 komentarzy
121 80%
1 pkt
 
Łukasz Sekuła odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Dziękuję Łukaszu za wyjaśnienie - nie mniej "wkurzam" się gdy ulotka reklamowa oprogramowania mija się z prawdą i staram się to opisać - teraz już wiem , że tego typu systemu są nie dla mnie/nas i lepiej zapłacić za coś co chcemy niż kupić coś z płytki co ładnie wygląda. Niby koszt większy ale nie kupuję kota w worku - p.s Czy Ty masz jakiś sklep lub sprzedaż w Comarch ? widzę że aktywny jesteś tutaj

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 422 pkt
129 pytań
2712 odpowiedzi
68 pomysłów
713 komentarzy
3316 96%
oceń
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Łukasz naprawdę, życzę Ci takiej "społecznej" postawy gdy tylko wymyślisz nowe koło lub silnik na wodę. Naprawdę, życzę Ci abyś rozdawał to "za złotówkę". Tymczasem mamy kapitalizm i każdy ma prawo stosować własną politykę sprzedaży i politykę cenową, oczywiście nie wszyscy będą się z nią zgadzać, ja też bardzo często nie zgadzam się z polityką Comarchu, ale muszę się z nią godzić.

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 422 pkt
129 pytań
2712 odpowiedzi
68 pomysłów
713 komentarzy
3316 96%
-1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Jak wiesz Comarch ma 3 podstawowe linie produktowe

Optima, Altum i XL (kolejność nie jest przypadkowa)

I teraz odpowiedz mi gdybyś miał jakiś super pomysł to chciałbyś go sprzedać za milion za tysiąc czy za złotówkę ?

User Avatar
klient
Łukasz Sekuła
3 211 pkt
103 pytań
184 odpowiedzi
23 pomysłów
35 komentarzy
121 80%
1 pkt
 
Łukasz Sekuła odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Szkoda że Comarach nie wyprzedza "myśli" i nie tworzy czegoś czego "inni nie mają" tylko działa na zasadzie "klient wymusi - to my zrobimy" o wiele za późno - czekam na te zmiany które zrobią ale raczej zaskoczenia nie będzie tylko komentarze -W KOŃCU ZROBILI!!!

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 422 pkt
129 pytań
2712 odpowiedzi
68 pomysłów
713 komentarzy
3316 96%
-1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Na szczęście Comarch patrzy na to trochę inaczej i w najbliższym czasie możemy spodziewać się "małej" niespodzianki. Podejrzewam, że jeżeli się mylę i jeżeli twój pomysł zyska odpowiednią ilość plusów to będziesz miał opcję odbioru paczki na Orlenie obsłużone w Optimie.

User Avatar
klient
Łukasz Sekuła
3 211 pkt
103 pytań
184 odpowiedzi
23 pomysłów
35 komentarzy
121 80%
2 pkt
 
Łukasz Sekuła odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Po 2 tyg od wprowadzenia w.w typu odbiorów w punkcie (sposób wprowadzenia na stronie bardzo prymitywny) i po 2 tyg. 10% wysyłek realizujemy właśnie przez odbiór w Orlenach i placówkach PP. Może jednak warto pomyśleć o wprowadzeniu takiej formy do Comarcha ? (jak Pamiętam gdy Paczkomaty wchodziły na rynek też wszyscy patrzyli na to jak na nowośc która za chwile zniknie z rynku i nie wiele firm tworzyło programy do ich obsługi a teraz......

User Avatar
partner
Łukasz Dec
881 pkt
1 pytań
29 odpowiedzi
11 pomysłów
16 komentarzy
80 97%
1 pkt
 
Łukasz Dec odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Podbijam temat. Mieliśmy już kilka o odbiór w placówkach pocztowych, klienci przechodzący na Comarch e-Sklep z innych platform trochę kręcą nosem, że tego nie ma.

Podobnie z paczką w Ruchu. Myślę, że warto byłoby się nad tym pochylić.

User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 418 pkt
2 pytań
407 odpowiedzi
5 pomysłów
154 komentarzy
323 95%
5 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
3 lata temu

Chcielibyśmy rozbudować funkcjonalność punktów odbioru osobistego o różne typy tych punktów.

Teraz mamy:
- punkt własny
- paczkomat

Docelowo funkcjonalność pozwoli zaimportować dowolne punkty odbioru osobistego (m.in odbiór na poczcie, paczka w ruchu, orlen), które będzie można prezentować np. na mapie.

Proszę o wypowiedzi w tym wątku :)

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Sebastian Ozdoba
5 418 pkt
2 pytań
407 odpowiedzi
5 pomysłów
154 komentarzy
323 95%
1 pkt
 
Sebastian Ozdoba odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
2 lata temu

W tej chwili nie mogę obiecać konkretnej daty. Bardzo chciałbym by udało się to zrobić w drugim półroczu 2017.

Obecnie w pierwszej połowie 2017 skupiamy się na mocnym rozwoju funkcji B2B w e-Sklepie (wielokoszykowość, osobny asortyment per klient zalogowany, dokumenty wystawione w ERP (faktury, zamówienia, płatności itp), edycja zamówienia w ERP i aktualizacja w e-Sklepie)

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Łukasz Dec
881 pkt
1 pytań
29 odpowiedzi
11 pomysłów
16 komentarzy
80 97%
1 pkt
 
Łukasz Dec odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
2 lata temu

Jeszcze raz odświeżam temat, minął rok od kiedy na ten temat rozmawialiśmy.

Ilość zapytań od klientów w sprawie paczki w ruchu i placówek pocztowych dobija czasem do kilku tygodniowo.

Czy są jakiekolwiek szanse, że ten temat doczeka się realizacji? I najważniejsze pytanie, żebyśmy wiedzieli co odpowiadać klientom: kiedy?

User Avatar
użytkownik
Maciej Plantowski
35 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
1 pomysłów
2 komentarzy
9 100%
1 pkt
 
Maciej Plantowski odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 165 | odpowiedzi: 2848

Kamila KlamannJacek SałudaAdrian TobołaBarbara PitasGabriel GabzdylAnna MatuszakArtur EgerTomasz Tomkowiak
2 lata temu

Witam,

Specjalnie założyłem sobie konto na Społeczności Comarch, aby podbić ten temat. Czy doczekamy się wreszcie takiej aktualizacji? Wątek ma już 9 miesięcy i nadal nic się w tym temacie nie urodziło :-)

Na własnym przykładzie widzę, że taka opcja jest bardzo potrzebna. Na Allegro mamy włączoną opcję "Odbiór w punkcie Pocztowym /na stacji Orlen" i codziennie jest kilkanaście przesyłek realizowanych tym sposobem. Nie każdy klient ma Paczkomat w promieniu kilku kilometrów, a placówki pocztowe owszem.

Panie Sebastianie jak wygląda sprawa aktualizacji? Jakiś realny termin jest Pan w stanie podać?

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł