klient
Artur Malik
758 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
13 pomysłów
85 komentarzy
127 92%
18 pkt

Mobilna wersja modułu serwis do pracy w terenie.

Artur Malik napisał/a o
Handel
Handel pomysłów: 340 | odpowiedzi: 3196

Handel

Stanisław PachaczAnna MatuszakŁukasz WalterPaweł BłaszykMichał ZimekDamianNorbert LongawaMaciej Saja
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pomysłów: 1361 | odpowiedzi: 18061

Optima

Piotr ZborowskiKinga KotelnickaWojciech SałańskiŁukasz WalterArtur PazdykaMarcin LiszewskiStanisław PachaczMonika Kala

Chcąc usprawnić i eliminować powtórne wykonywanie czynności, czyli wypisywanie papierowych - raportów u klienta. Proponuję wprowadzenie modułu mobilny serwis na urządzenia z androidem.

Technik po naprawie mógłby od razu wypisać raport SRW z urzytymi materiałami i wykonanymi czynnościami, również podpis klienta (potwierdzający naprawę ) - powinien być zapisany , tak jak to działa w firmach kurierskich.

Taki raport , powinien być od razu przesyłany klientowi.

Kolejne prace związane z fakturowanie na podstawie raportu wykonywane były w firmie.

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Piotr Puchala
60 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
1 komentarzy
5 80%
2 pkt
 
Piotr Puchala odpowiedział/a
Handel
Handel pytań: 807 | odpowiedzi: 3196

Handel

Radek WróblewskiZbigniew MakarewiczBartosz HuczekMałgorzata PelcAgnieszka BartnikArtur RybskiBartłomiej FrączekWojciech Maciejowski
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4497 | odpowiedzi: 18061

Optima

KATARZYNA COSSBAUMarzena CichońMaciej PokojskiMalwina ŻaczekWojciech SałańskiJoanna FurtakMirosław KikRadek Wróblewski
3 lata temu

Witam, dokładnie z takimi problemami borykali się nasi klienci - za dużo papieru i klepanie z protokołów.

Stworzyliśmy dedykowane rozwiązanie na androida (apk offline) która współpracuje z serwisem w ERP XL. Szczegóły na stronie http://systemy.netrix.com.pl/aplikacja-nx-serwisant , w przypadku pytań: piotr.puchala@netrix.com.pl .

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Piotr Bartosiak
717 pkt
19 pytań
36 odpowiedzi
17 pomysłów
26 komentarzy
97 98%
1 pkt
 
Piotr Bartosiak odpowiedział/a
Handel
Handel pytań: 807 | odpowiedzi: 3196

Handel

Radek WróblewskiZbigniew MakarewiczBartosz HuczekMałgorzata PelcAgnieszka BartnikArtur RybskiBartłomiej FrączekWojciech Maciejowski
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4497 | odpowiedzi: 18061

Optima

KATARZYNA COSSBAUMarzena CichońMaciej PokojskiMalwina ŻaczekWojciech SałańskiJoanna FurtakMirosław KikRadek Wróblewski

Plusuję pomysł. Muszę jednak dodać, że nie wyobrażam sobie, żeby Comarch, nawet jak to zrobi, było przydatne szerokiemu gronu użytkowników. Nawet - wydawałoby się, że proste - nadawanie paczek z Optimy jest tak nieprzemyślane i nieżyciowe, że aż nie do wiary.

A jeszcze się pochwalę, że my takie narzędzie mamy od kilku lat, napisane przez zewnętrznego programistę. Robi wszystko, co chcemy i jak chcemy. Rozwiązanie Comarchu nigdy takie nie będzie, bo każdy chce inaczej.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Artur Malik
758 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
13 pomysłów
85 komentarzy
127 92%
oceń
 
Artur Malik odpowiedział/a
Handel
Handel pytań: 807 | odpowiedzi: 3196

Handel

Radek WróblewskiZbigniew MakarewiczBartosz HuczekMałgorzata PelcAgnieszka BartnikArtur RybskiBartłomiej FrączekWojciech Maciejowski
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4497 | odpowiedzi: 18061

Optima

KATARZYNA COSSBAUMarzena CichońMaciej PokojskiMalwina ŻaczekWojciech SałańskiJoanna FurtakMirosław KikRadek Wróblewski
8 mie. temu

Piotrze, mam prośbę; czy mógłbyś podesłać mi namiary do programisty który połączył Twój moduł optima Serwis z aplikacją mobilną Serwis.

proszę o info na: amalik@aaspen.pl

Z góry dziękuję.

  

User Avatar
klient
Włodzimierz Duval
79 pkt
1 pytań
0 odpowiedzi
18 pomysłów
11 komentarzy
85 91%
1 pkt
 
Włodzimierz Duval odpowiedział/a
Handel
Handel pytań: 807 | odpowiedzi: 3196

Handel

Radek WróblewskiZbigniew MakarewiczBartosz HuczekMałgorzata PelcAgnieszka BartnikArtur RybskiBartłomiej FrączekWojciech Maciejowski
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4497 | odpowiedzi: 18061

Optima

KATARZYNA COSSBAUMarzena CichońMaciej PokojskiMalwina ŻaczekWojciech SałańskiJoanna FurtakMirosław KikRadek Wróblewski

Popieram każdą mądrą zmianę w serwisie. 

Zapraszam do zapoznania się z moim wpisem pod linkiem: https://spolecznosc.comarch.pl/index.php/viewpost/post33133

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Paweł Brzostowski
255 pkt
13 pytań
120 odpowiedzi
25 pomysłów
101 komentarzy
238 98%
1 pkt
 
Paweł Brzostowski odpowiedział/a
Handel
Handel pytań: 807 | odpowiedzi: 3196

Handel

Radek WróblewskiZbigniew MakarewiczBartosz HuczekMałgorzata PelcAgnieszka BartnikArtur RybskiBartłomiej FrączekWojciech Maciejowski
Serwis
Serwis pomysłów: 41 | odpowiedzi: 306

Magdalena KampaPaweł BrzostowskiPiotr BrzozowskiWłodzimierz DuvalPiotr BartosiakWojtusik WaldemarPrzemysław SwatJurek Ogórek
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4497 | odpowiedzi: 18061

Optima

KATARZYNA COSSBAUMarzena CichońMaciej PokojskiMalwina ŻaczekWojciech SałańskiJoanna FurtakMirosław KikRadek Wróblewski
8 mie. temu
Wlodzimierz czy moglbym Cie poprosic o zrobienie zgloszenie do asysty Comarch jako blad projektowy “brak mozliwosci wybierania partii w serwisie pomimo ustawienia obowiazkowej flagi w konfiguracji Optimy “wskazywania cech dostaw przy rozchodowaniu towaru” Walcze z nimi o to od pol roku. Potrzebuje wsparcia. Zasypmy ich zgloszeniami :)

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł