klient
Paweł Szpinda
184 pkt
16 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
9 100%
1 pkt

Tablet do Comarch ERP Mobile

Paweł Szpinda zapytał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch

Witam,

chcemy w firmie dla handlowca na spróbowanie wprowadzić Comarch ERP Mobile i tu moje pytanie jaki tablet polecacie, tak żeby płynnie i sprawnie wszystko chodziło?

Budżet: 1600-1700 zł brutto, oczywiście to jest przybliżony, jeżeli będzie konieczność, to droższe sprzęty też wchodzą w grę

Najlepiej Samsung lub Lenovo

10 cali, LTE i w miarę mocna bateria

Dziękuje za wszystkie sugestie.

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Łukasz Walter
29 420 pkt
129 pytań
2710 odpowiedzi
68 pomysłów
713 komentarzy
3316 96%
2 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
3 lata temu

Sugerowałbym tablet o przekątnej 7 lub 8 cali tak aby łatwo można go było trzymać w jednej ręce.

nie polecam tabletów z procesorami Intel Atom, Comarch w każdej chwili może zaprzestać wspierania takich tabletów i inwestycja pojdzie w bloto

dodatkowo przemyśl czy wydatkowanie na tablety po 1500 zł ma sens, sa to narzędzia ktore nie bedą szanowane przez pracownikow, coś na ten temat wiem bo obsługuje klienta z 30 handlowcami.

User Avatar
partner
Przemysław Lepiarz
991 pkt
0 pytań
34 odpowiedzi
10 pomysłów
30 komentarzy
160 93%
2 pkt
 
Przemysław Lepiarz odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
3 lata temu

Podobnie jak Łukasz - powinno to być urządzenie które można trzymać w 1 ręce.

Druga ważna uwaga, można kupić ubezpieczenie, które obejmuje uszkodzenia fizyczne przez 2 lata, również niezbędne dla handlowca.

Co się sprawdza? jeden z klientów trzyma się od zawsze galaxy tab 7 (w kolejnych wersjach), i jest zadowolony.

LTE - Po co? Jest w prawie wszystkim, ale do MS nie jest potrzebne, ani nawet przydane.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Karol Przybylski
671 pkt
4 pytań
68 odpowiedzi
2 pomysłów
3 komentarzy
30 93%
0 pkt
 
Karol Przybylski odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
3 lata temu

witam, u nas pracujemy na Samsung Tab E. Bodajże 850pln brutto i w zupełności wystarcza. Wydaje mi się że obsługa Samsunga wygrywa dzięki przyciskowi. Klawisze ekranowe mogą trochę przysporzyć problemów mniej biegłym pracownikom w mobilnych urządzeniach.

Co prawda zastanowiłbym się w ogóle nad wprowadzaniem mobilnej sprzedaży jeśli na systemie XL (jeśli taki masz) pracuje więcej niż 50 operatorów. Synchronizacja potrafi wyssać całe zasoby serwerowe.

User Avatar
klient
Paweł Szpinda
184 pkt
16 pytań
10 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
9 100%
oceń
 
Paweł Szpinda odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
3 lata temu

Dziękuje za odpowiedzi, każda dała mi do myślenia.

Najprawdopodobniej wybiorę jakiegoś Samsunga 8 calowego.

Pozdrawiam.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Piotr Bysz
0 pkt
0 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Piotr Bysz odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
2 mie. temu

Czyli w praktyce w kilka minut załatwię temat?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Piotr Bysz
0 pkt
0 pytań
3 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Piotr Bysz odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
2 mie. temu

Witam, Mam pytanie, Hipotetycznie uszkodzeniu ulega tablet, mam drugi w zapasie, ile czasu trwa "przepięcie" licencji?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Tadeusz Pacut
1 479 pkt
25 pytań
285 odpowiedzi
22 pomysłów
80 komentarzy
337 97%
1 pkt
 
Tadeusz Pacut odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
2 mie. temu
Licencja licencją ale jeszcze dobrze przenieść baze lokalną. Jeśli sie uda.
Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Karol Przybylski
671 pkt
4 pytań
68 odpowiedzi
2 pomysłów
3 komentarzy
30 93%
oceń
 
Karol Przybylski odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile pytań: 110 | odpowiedzi: 564

Łukasz DudaDamian SzczędzinaBogumił BiałobłockiJacek KotowiczMiłosz BaranowskiRafał RaczyńskiMiłosz SaganKrystian Tatarczuch
2 mie. temu

jeśli historia nie ma znaczenia to licencja zamyka sprawę. jeśli historia sprzedaży jest potrzebna na urządzeniu (chociaż to też można wymusić przy synchronizacji) to już jest trudniejsze. W przypadku uszkodzenia urządzenia bez możliwości go włączenia lub wyłączonym debugowaniu USB tak czy siak nie odzyskamy bazy lokalnej jeśli nie była backupowana chociażby na kartę pamięci.

Przez 5 lat użytkowania MoS w charakterze sprzedaży vansellingowej ani razu nie potrzebowałem bazy lokalnej do odtworzenia w takich przypadkach.

Gorzej jeśli coś się wydarza podczas synchronizacji która wprowadza chaos w statusach dokumentów (której da się poprawić w synchronizatorze) albo co gorsza stanów towarów. Wtedy bez ingerencji co najmniej integratora nie byłem sobie w stanie poradzić.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł