pracownik comarch
Grzegorz Górkiewicz
65 pkt
0 pytań
0 odpowiedzi
1 pomysłów
0 komentarzy
6 100%
6 pkt
Ten pomysł został zrealizowany

Mobile SERWIS

Grzegorz Górkiewicz napisał/a o
Comarch Mobile
Comarch Mobile pomysłów: 91 | odpowiedzi: 564

Jarosław DzidaMateusz RubachaŁUKASZ BIELAKStanisław PachaczŁukasz WalterMariusz MidzioKAROL BARANEKAdam Żydzik

Nawiązując do rozbudowywania systemu ERP o tak zwane końcówki mobilne, chciałbym zwrócić uwage na potrzebe rynku usług serwisowych: drukarki, serwisowanie wind, serwisowanie maszyn wszelakiego rodzaju odbywające się w siedzibie klienta końcowego. Funkcjonalność taka byłaby dodatkowym atutem do wielu firm handlowo usługowych.

Mobilny Serwisant mógłby opierać się na wizytach, możliwości spisywania np liczników/ przebiegów, możliwość sprawdzania(oraz dokonywania rezerwacji np części) stanów magazynowych (dostępnych części),podpowiadać zamienniki, robić dokumentacje zdjęciową.

Robić notatki na temat uwag klientów co do działania sprzętów.

Wyliczać kwote za robocizne na podstawie długości wizyty.

Posiadać definiowalny arkusz przeglądów okresowych.

Wizyty powinny być przypisane do maszyny nie do klienta.

Odpowiedzi:

User Avatar
pracownik comarch
Joanna Bałut
0 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
7 komentarzy
2 50%
-1 pkt
 
Joanna Bałut odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

5 lat temu

Zaproponowany przez Pana kierunek powstania oraz rozwoju nowej aplikacji mobilnej jest jak najbardziej ciekawym rozwiązaniem. Aktualnie nie potrafię jednoznacznie powiedzieć, czy oraz kiedy i dokładnie w jakiej postaci mogłaby powstać taka aplikacja, niniejszym Pańskie uwagi zostaną uwzględnione w naszych planach rozwojowych do Comarch ERP Mobile. Jednakże chciałam zauważyć, iż aktualnie można opisany scenariusz w znacznym stopniu zrealizować w istniejącej aplikacji Comarch ERP Mobile Sprzedaż wykorzystując funkcjonalności m.in. wizyt oraz ankiet. Proszę o informację, czy w udostępnionych aktualnie funkcjonalnościach dostrzega Pan jakieś nieprawidłowości?

User Avatar
klient
Artur Malik
759 pkt
5 pytań
9 odpowiedzi
13 pomysłów
86 komentarzy
128 92%
oceń
 
Artur Malik odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

5 lat temu

Popieram Pana Grzegorza

Jeśli myślimy o aplikacjach Comarch jak o systemie który pomoże nam pracować i zarządzać różnymi działami i kanałami informacji w firmie - to mobilna aplikacja serwisowa jest żeczą naturalną - oczywiście również na Androida.

Nasza firma wybrała Optimę Comarch - bo postawiliśmy na Informacje i najwyższy standard obsługi, jak widać wiele jest do zrobienia - szkoda że żeczy oczywiste dla ludzi pracujących z klientem ostatecznym są mniej oczywiste dla działu rozwoju Comarch.

Liczę na zrozumienie i działania

User Avatar
pracownik comarch
Joanna Dymek
111 pkt
0 pytań
2 odpowiedzi
0 pomysłów
6 komentarzy
6 100%
2 pkt
 
Joanna Dymek odpowiedział/a
Comarch Mobile
Comarch Mobile : 0 | odpowiedzi: 564

2 lata temu

W tym roku, od wersji 2016.6 Comarch Mobile poszerzyliśmy spektrum zastosowań naszego pakietu aplikacji mobilnych o możliwość wsparcia pracy serwisantów, udostępniając nową aplikację Comarch Mobile Serwis.

Pracownicy działów serwisowych, dzięki aplikacji mobilnej zyskują dostęp do złożonej dokumentacji i historii działań z urządzeniami kontrahentów, łącznie z harmonogramami przeglądów gwarancyjnych. Serwisant może nie tylko planować i realizować zlecenia serwisowe montażu, przeglądów oraz napraw urządzeń własnych lub zakupionych przez Klientów. Po zrealizowaniu zlecenie serwisowe może zostać zafakturowane na urządzeniu mobilnym lub w centrali.

Zachęcamy do instalacji najnowszych wersji i zapoznania się z dokumentacją i możliwościami nowej aplikacji Comarch Mobile Serwis.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł