klient
Justyna Lewandowska
466 pkt
41 pytań
74 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
4 75%
oceń

wgrana baza danych nie działa poprawnie

Justyna Lewandowska zapytał/a o
Księgowość
Księgowość pytań: 1324 | odpowiedzi: 4617

Księgowość

monika zającDawid BłędowskiArtur Hendzelprovenum.kancelariaAndrzej MalecŁukasz WalterMonika KalaRobert Klisiewicz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4504 | odpowiedzi: 18075

Optima

Volodymir MaslichukTomasz MalarczukTomasz JańczukŁukasz WalterAnna StanisławskaMaciej PietrasKATARZYNA COSSBAUMarzena Cichoń

wczoraj wgrywałam bazę danych klienta, którą dostałam od poprzedniego biura rachunkowego. Wszystko się wgrało ale pojawił się problem w momencie próby zaksięgowania wyciągu walutowego. Pojawia się komunikat związany ze schematem księgowania. Chodzi o niezgodność waluty. Gdy wybieram konto z poziomu planu kont pojawia się komunikat "Nie można użyć konta walutowego. Obsługa kont walutowych nie jest aktywna.
Moduł Księga Handlowa Plus jest nieaktywny". Taki sam komunikat pojawia się przy próbie wyboru jakiegokolwiek konta walutowego.

Mam wykupiony pakiet Doradca Podatkowy Plus
Jak sobie z tym poradzić?

Odpowiedzi:

User Avatar
klient
Zbigniew Pilip
161 pkt
1 pytań
11 odpowiedzi
1 pomysłów
3 komentarzy
6 66%
oceń
 
Zbigniew Pilip odpowiedział/a
Księgowość
Księgowość pytań: 1324 | odpowiedzi: 4617

Księgowość

monika zającDawid BłędowskiArtur Hendzelprovenum.kancelariaAndrzej MalecŁukasz WalterMonika KalaRobert Klisiewicz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4504 | odpowiedzi: 18075

Optima

Volodymir MaslichukTomasz MalarczukTomasz JańczukŁukasz WalterAnna StanisławskaMaciej PietrasKATARZYNA COSSBAUMarzena Cichoń
2 lata temu

Pani Justyno,

Komunikat mówi, że w Pani zasobach nie ma licencji na Księgę Handlową Plus i stąd te problemy. Proponuję sprawdzić na jakie moduły Posiada Pani licencje w kluczu i ewentualnie uzupełnić niezbędne braki. Pakiet doradca podatkowy Plus nie zawiera licencji na Księgę Podatkową Plus a ta jak widać jest w przypadku kont walutowych wymagana. To problem czysto logistyczny a nie księgowy i zgłosiłbym się z tym problemem do supportu lub partnera u którego kupowana jest asysta i kolejne licencje.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Justyna Lewandowska
466 pkt
41 pytań
74 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
4 75%
oceń
 
Justyna Lewandowska odpowiedział/a
Księgowość
Księgowość pytań: 1324 | odpowiedzi: 4617

Księgowość

monika zającDawid BłędowskiArtur Hendzelprovenum.kancelariaAndrzej MalecŁukasz WalterMonika KalaRobert Klisiewicz
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 4504 | odpowiedzi: 18075

Optima

Volodymir MaslichukTomasz MalarczukTomasz JańczukŁukasz WalterAnna StanisławskaMaciej PietrasKATARZYNA COSSBAUMarzena Cichoń
2 lata temu

Wysłałam już zapytanie do partnera i czekam... W momencie zakupu programu mówiłam, że to tez będzie mi potrzebne i zapewniano mnie, że będzie wszystko ok. Mam nadzieję, że uda się szybko i łatwo rozwiązać problem:)

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł