klient
Małgorzata Kałuska
31 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
1 pkt

Asysta - infolinia i czas oczekiwania na połączenie

Małgorzata Kałuska zapytał/a o
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla

Witam. Ciekawi mnie żywo fakt, czy prowadzicie Państwo statystyki dotyczące czasu oczekiwania na połączenie telefoniczne z Waszym konsultantem Asysty na infolinii Comarch? Moje doświadczenia z ostatnich dni wskazują iż statystycznie jest to 30-45 minut. Czy to standard w Comarch???

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Roman Wojciechowski
9 175 pkt
11 pytań
739 odpowiedzi
34 pomysłów
106 komentarzy
422 96%
1 pkt
 
Roman Wojciechowski odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
2 lata temu

No cóż ... wydłużenie czasu asysty od poprzedniego roku... asysta w sobotę ... pytanie czy to zostało powiązane ze zwiększeniem ilości konsultantów. Jeżeli ta sama ilość konsultantów obsługuje w wydłużonym czasie klientów, to zapewne trzeba się spodziewać wydłużenia oczekiwania. Ja w większości korzystam z konsultacji technicznych lub płacowych. Tam nie jest źle. Rzadko muszę długo czekać. Przeważnie kilka minut lub mniej. Zapewne należę jednak do nielicznych z takimi wynikami :)

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Małgorzata Kałuska
31 pkt
1 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
1 100%
oceń
 
Małgorzata Kałuska odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
2 lata temu

Również nie zakładam złej woli pracowników Asysty telefonicznej, a właśnie w decyzjach kadrowych upatruję takiego stanu rzeczy. U mnie dot, to konsultacji księgowych, a konkretnie iKsięgowości24.

A na marginesie dziś pozytywny progres - pierwsze połączenie po 15 minutach, kolejne po 20, co nie znaczy że problem został rozwiązany (osoba odpowiedzialna za iKsięgowość24 od ładnych paru dni chora i nie wiadomo kto ją zastępuje)...

User Avatar
pracownik comarch
Zbigniew Rymarczyk
952 pkt
0 pytań
44 odpowiedzi
5 pomysłów
31 komentarzy
186 91%
2 pkt
 
Zbigniew Rymarczyk odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
2 lata temu
Witam, tak oczywiście zwiększyliśmy liczbę konsultantów wraz z wydłużeniem czasu pracy Asysty. Jednak grudzień i styczeń to tradycyjnie najgorętszy okres. Szczególnie w tym roku, kiedy mamy bardzo dużo zmian w przepisach. Stąd dłuższe czasy oczekiwania. Monitorujemy to na bieżąco i zwiększamy liczbę konsultantów oraz uruchamiamy takie narzędzia, jak Społeczność, na której prowadzimy tę dyskusję. W jesieni 2016 udostępniliśmy aplikacje mobilne, które ułatwiają dostęp do Społeczności.
User Avatar
partner
Piotr Szoka
5 203 pkt
15 pytań
230 odpowiedzi
70 pomysłów
144 komentarzy
1379 98%
5 pkt
 
Piotr Szoka odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
2 lata temu

W gorącym okresie tak się może zdarzyć ale na pewno nie jest to standard. Na asystę pod względem dostępności, czasu pracy czy merytoryczności nie mogę złego słowa powiedzieć, a fakt że pracuje również w sobotę i to że jest wliczona w cenę aktualizacji rocznej to spora przewaga nad konkurencją.

User Avatar
klient
Dariusz Kosturkiewicz
88 pkt
6 pytań
15 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
3 100%
3 pkt
 
Dariusz Kosturkiewicz odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
2 lata temu

Witam. Korzystam często z Asysty z uwagi na to, że dopiero "raczkuję" z Optimą. Jak do tej pory najdłużej czekałam może 5'-7'. Jestem użytkownikiem kilku modułów:

  • Płace i kadry
  • Księgowość Plus
  • Handel
  • Kasa-Bank Plus

Wrzucona na głęboką wodę, nie wiem czy udźwignęłabym naraz tyle tematów pod kątem użytkowania programu, gdyby nie szybka i skuteczna pomoc Asysty. Korzystając z okazji, dziękuję Wszystkim za pomoc i jak zawsze moja ocena -"9"

User Avatar
partner
Konrad Bakalarz
462 pkt
2 pytań
34 odpowiedzi
4 pomysłów
13 komentarzy
16 75%
oceń
 
Konrad Bakalarz odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
28 d. temu

Ja nie mam dobrych doświadczeń z czasem połączeń z Asystą. Właśnie oczekuję na połączenie przez 1 g. i 27 min.!!!

I ciekawe jak długo jeszcze będę czekał? Tam w ogóle jest ktoś czy tylko muzyczki można posłuchać i tego jak to wydłużono godziny wsparcia?

I jest to norma, a jak już się uda połączyć to w 80% odpowiedzi dostaję info, żeby napisać zgłoszenie w ZOC - i tu się znowu zaczyna: jak na takowe dostanę odpowiedź po tygodniu to właściwie mogę być szczęśliwy, bo to dobry czas. Miałem przypadek gdzie nawet po 3 miesiącach i dopominaniu się otrzymałem łaskawie odpowiedź. DRAMAT!

A zasłanianie się gorącym okresem? No cóż w lipcu też bywa gorąco.....

 

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Konrad Bakalarz
462 pkt
2 pytań
34 odpowiedzi
4 pomysłów
13 komentarzy
16 75%
oceń
 
Konrad Bakalarz odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
28 d. temu

I cóż - znowu zerwało, dokładnie 1 g. 1 minuta i zrywa połączenie! Zadziało się tak po raz drugi dzisiaj - to chyba zamierzone działanie, Comarch ćwiczy wytrwałość dzwoniących :-(

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Konrad Bakalarz
462 pkt
2 pytań
34 odpowiedzi
4 pomysłów
13 komentarzy
16 75%
2 pkt
 
Konrad Bakalarz odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
15 d. temu

No cóż, po dwóch tygodniach wypowiedział się konsultant, czas reakcji godny Comarch  - a wypowiedź enigmatyczna, wdzwaniać się na kolejkę 1, czyli gdzie? Na asystę Optimy?

I czy to jest próba wytłumaczenia dlaczego nikt nie podnosi słuchawki po drugiej stronie?

Ten sam konsultant, w zgłoszeniu które zostało napisane ponad dwa lata temu (2017-06) i nie rozwiązane do dziś pomimo zapewnień, po czasie 13 dni dni od przesłania przeze mnie logów z błędami przekazał je do programisty. Czas reakcji zabójczy - to jest tragedia, tak właśnie są obsługiwani partnerzy XLowi, ciekawe jaki czas odpowiedzi jest przewidziany dla klienta.....

User Avatar
partner
Piotr Szoka
5 203 pkt
15 pytań
230 odpowiedzi
70 pomysłów
144 komentarzy
1379 98%
oceń
 
Piotr Szoka odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
28 d. temu

Takie problemy miałem tylko z asystą XLa.

Od września dostępność asysty się poprawi.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
ZBIGNIEW SURDYK
75 pkt
8 pytań
24 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
16 100%
3 pkt
 
ZBIGNIEW SURDYK odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
28 d. temu

Tak się zastanawiam nad faktem że wykupując coroczną tzw. gwarancję wykupuję również obowiązkowy abonament na asystę.

Akurat z asysty Comarchu nie korzystam bo dla mnie szybsza i skuteczniejsza jest asysta od Łukasza.

A może by tak Comarch dał opcję wykupu gwarancji na program bez asysty ?

Może wtedy ci co wykupili asystę Comarchu dodzwonią się znacznie szybciej ?

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
partner
Łukasz Walter
28 880 pkt
120 pytań
2597 odpowiedzi
65 pomysłów
707 komentarzy
3088 96%
1 pkt
 
Łukasz Walter odpowiedział/a
Techniczne
Techniczne pytań: 1470 | odpowiedzi: 5562

marcin rudowskiPiotr ZborowskiMarek KwiatkowskiPIEKARNIA magda janiszekRoman MałeckiDominik WajdaHubert Trzewik
Serwis
Serwis pytań: 101 | odpowiedzi: 330

magda janiszekJoanna MaliszewskaMateusz WielochaMarcin LisAgnieszka TeklaMagdalena GrygaPatryk SobocińskiA.P. Butscher
Ogólne
Ogólne pytań: 451 | odpowiedzi: 2750

Roman MałeckiDominik WajdaAleksander Zająckrzysztof  krauzeBartosz KozickiWiesława MatrackaWojtek DudziakAgnieszka Tekla
28 d. temu

Comarch zrobił w drugą stronę, za Asystę trzeba płacić tyle co wcześniej, a żeby korzystać z infolinii trzeba zapłacić Asystę Premium

Ta odpowiedź została skomentowana

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł