klient
Sławomir Piernicki
80 pkt
8 pytań
6 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

aktualizacja Optima ERP 2017.2.1.969

Sławomir Piernicki zapytał/a o
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 141 | odpowiedzi: 960

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Piotr BartosiakArtur BiernackiTomasz SmolarekGrzegorz BachuszBartek WałęsaGabriela KujawaTomasz JańczukMonika Kala
Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 5111 | odpowiedzi: 20291

Optima

Magdalena PająkTadeusz Fejklowiczk3sil4Kazimierz StecAleksandra NowickaElżbieta FilipińskaWojciech PłachetaAgnieszka Kęsik

witam, po aktualizacji programu Optima ERP do wersji 2017.2.1.969 przestała działaś usługa r-connect.

Pojawia się komunikat

1. Wczytanie z bazy przelewów do wysłania

2. Przelew zbiorczy [XXXXXXX/PLN/XXXXXXXXXXXXXXXXXXXX] nie został wyeksportowany z powodu błędu: Nie można utworzyć bezpiecznego kanału dla protokołu SSL/TLS z uwierzytelnieniem "wscib.r-bank.pl".

Raiffeisen bank twierdzi:

Szanowny Panie,
serwer bankowy działa prawidłowo, kwestia tego problemu jest wyjaśniana. Zauważyliśmy, że błędy w polaczeniu sygnalizują klienci, którzy aktualizowali swój system -ERP Optima do nowszej wersji, dlatego prosimy o kontakt z producentem tego oprogramowania. Z naszej strony również takie zgłoszenie zostało przekazane do wydawcy systemu finansowo księgowego.

Proszę o pomoc/podpowiedź

Odpowiedzi:

User Avatar
pracownik comarch
Elżbieta Lulek
529 pkt
0 pytań
32 odpowiedzi
0 pomysłów
26 komentarzy
60 100%
2 pkt
 
Elżbieta Lulek odpowiedział/a
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 0 | odpowiedzi: 176

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 2275

Optima

2 lata temu

Wraz z Bankiem analizujemy temat. Jak tylko uda nam się ustalić przyczynę niezwłocznie Pana poinformuję.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
pracownik comarch
Paweł Pilaciński
2 790 pkt
4 pytań
219 odpowiedzi
6 pomysłów
268 komentarzy
386 96%
oceń
 
Paweł Pilaciński odpowiedział/a
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 0 | odpowiedzi: 176

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 2275

Optima

2 lata temu

Wymiana danych z bankiem Raiffeisen działa już prawidłowo.

User Avatar
partner
Krzysztof Kozanko
20 pkt
0 pytań
1 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Krzysztof Kozanko odpowiedział/a
Nowa wersja
Nowa wersja pytań: 0 | odpowiedzi: 176

Tą kategorią będziemy oznaczać m.in. posty na BLOGu, które będą dotyczyły planowanych wersji do wydania oraz informacje o wydanych wersjach.

Techniczne
Techniczne pytań: 1568 | odpowiedzi: 5958

k3sil4Paweł NagórkaAdam NowakŁukasz PulchnyGrażyna ŻelichowskaMarek KwiatkowskiMagdalena GrygaAneta Walendzik
Comarch ERP Optima
Comarch ERP Optima pytań: 0 | odpowiedzi: 2275

Optima

2 lata temu

Taki komunikat, może wskazywać na nieprawidłowy certyfikat lub ścieżkę certyfikacji certyfikatu usługi R-Connect

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł