użytkownik
Adam Andrzejewski
85 pkt
6 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń

Kilka zdjęć w karcie towaru i ich zaciąganie do e-sklepu.

Adam Andrzejewski zapytał/a o
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pytań: 648 | odpowiedzi: 2616

Paweł SzpindaAdam AndrzejewskiJarosław WróblewskiWaldemar OstrowskiMateusz SzałekKrzysztof HoncekAdrian KoniecznyPiotr Piechocki
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 722 | odpowiedzi: 2560

Comarch ERP XL

Tomasz KojderLucjan ProściewiczMaciej DudaMarcin KozeraDamian CieślikMarek KlimekPaweł CiupaDanuta Wróbel

Witam,

Po ostatnich synchronizacjach e-sklep zaczął wyświetlać w niektórych produktach na stronie kategorii drugą fotkę z załączonych do prosuktu.

Czy jest jakaś logika dodawania zdjęć do karty towaru w XL, żeby mieć pewność, że E-sklep wyświetli właściwą fotkę?

Na stronie produktu mogę to kontrolować, ale w kategorii mam dostęp tylko do tego co system zaciągnął.

Z góry dziękuję za pomoc

Odpowiedzi:

User Avatar
partner
Mariusz Midzio
273 pkt
0 pytań
13 odpowiedzi
6 pomysłów
5 komentarzy
13 100%
oceń
 
Mariusz Midzio odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 154 | odpowiedzi: 2616

Artur EgerTomasz TomkowiakKamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika Sibilska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 722 | odpowiedzi: 2560

Comarch ERP XL

Tomasz KojderLucjan ProściewiczMaciej DudaMarcin KozeraDamian CieślikMarek KlimekPaweł CiupaDanuta Wróbel

Witam,

Comarch zmienił ostatnio nieco wymagania odnośnie zdjęć do e-Sklepu.
W panelu administracyjnym eSklepu jest informacja co nie tak ze zdjęciem:https://panel.isklep24.pl/2017.1.1/Partnerzy mają dostęp do narzędzi konwertujących zdjęcia do właściwego formatu.

User Avatar
klient
Wojciech Cyrklewicz
3 240 pkt
9 pytań
297 odpowiedzi
0 pomysłów
4 komentarzy
138 97%
oceń
 
Wojciech Cyrklewicz odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 154 | odpowiedzi: 2616

Artur EgerTomasz TomkowiakKamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika Sibilska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 722 | odpowiedzi: 2560

Comarch ERP XL

Tomasz KojderLucjan ProściewiczMaciej DudaMarcin KozeraDamian CieślikMarek KlimekPaweł CiupaDanuta Wróbel

Zdjęcia dla towarów i grup dodajesz na karcie załączniki.

I tam ustalasz kolejność zdjęć, gdzie pierwsze zdjęcie brane jest jako główne.

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
użytkownik
Adam Andrzejewski
85 pkt
6 pytań
5 odpowiedzi
0 pomysłów
0 komentarzy
0 0%
oceń
 
Adam Andrzejewski odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 154 | odpowiedzi: 2616

Artur EgerTomasz TomkowiakKamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika Sibilska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 722 | odpowiedzi: 2560

Comarch ERP XL

Tomasz KojderLucjan ProściewiczMaciej DudaMarcin KozeraDamian CieślikMarek KlimekPaweł CiupaDanuta Wróbel

Witam,

właśnie tak było ustawione, że zdjęcie pierwsze w załącznikach brane było jako główne, ale przy niektórych produktach, 2 brał jako główne, a pierwsze jako dodatkowe. (wcześniej działo się tak w Pulpicie Kontrahenta, teraz też w e-sklepie).

A co do optymalizacji to nawet nie mam takiej zakładki.

Z tego co widzę mamy jeszcze wersję 2016.5.2 - pewnie trzeba update'y zrobić.

Dziękuję za pomoc

Załączniki:

Ta odpowiedź została skomentowana
User Avatar
klient
Wojciech Cyrklewicz
3 240 pkt
9 pytań
297 odpowiedzi
0 pomysłów
4 komentarzy
138 97%
oceń
 
Wojciech Cyrklewicz odpowiedział/a
Comarch e-Sklep
Comarch e-Sklep pomysłów: 154 | odpowiedzi: 2616

Artur EgerTomasz TomkowiakKamila KlamannJakub PrażmowskiAdrian TobołaDaniel TrzeciakPaweł JaranowskiAngelika Sibilska
Comarch ERP XL
Comarch ERP XL pytań: 722 | odpowiedzi: 2560

Comarch ERP XL

Tomasz KojderLucjan ProściewiczMaciej DudaMarcin KozeraDamian CieślikMarek KlimekPaweł CiupaDanuta Wróbel

A która wersja XL'a?

Mógłbyś spróbować puścić pełną synchronizację z eSklepem i sprawdzić czy się dobrze ustawiło.

Jeśli to nie pomoże wówczas spróbuj odłączyć załączniki od błędnego towaru, zapisać kartę i znów wejść w nią i dodać na nowo załączniki.

A jeśli to nie pomoże, wówczas trzeba by było przeanalizować na bazie danych co zwraca procedura CDN.ESKLEP_EksportTwr dla tego konkretnego towaru.

Masz pytanie?

zadaj pytanie

Masz pomysł?

zgłoś pomysł